کلاس آنلاین آیلتس در مرکز زبان گات

منبع: ساعد نیوز

1

1402/12/2

14:04


اگر بخواهیم کلاس آیلتس را توصیف کنیم، باید بگوییم که دوره هایی برای آمادگی در آزمون آیلتس ارائه می شوند که توسط آن ها می توانید به موفقیت در آیلتس برسید. این کلاس ها  در آموزشگاه گات به صورت حضوری و یا غیر حضوری برگزار می شوند که می توانید بدون هیچ نگرانی در این کلاس ها شرکت کنید.

بسیاری از اساتید هستند که به عنوان استاد آیلتس خود را معرفی می کنند در صورتی که هیچ تخصصی در این باره ندارند. در واقع اساتید آیلتس در هر شهر تعداد محدودی دارند و باز هم برخی از آن ها تسلط کافی به کاری که می کنند ندارند. پس در واقع انتخاب استاد آیلتس یکی از کار های سخت و واجب است. در ادامه با شرایط و ویژگی های کلاس آیلتس آنلاین آشنا می شویم.

دوره آنلاین آیلتس مناسب چه افرادی است؟

دوره های آنلاین آیلتس، معمولا برای کسانی که در شهرستان ها یا خارج از کشور هستند و یا کسانی که مشغله کاری دارند و به هر دلیلی نمی توانند در کلاس های حضوری شرکت کنند و دسترسی به اساتید مجرب ندارند، بسیار مناسب اند. اما همه ی افراد می توانند در کلاس های آنلاین آیلتس در آموزشگاه زبان گات استفاده کنند.

مزایای کلاس آنلاین آیلتس در مرکز بان گات

کلاس های آنلاین آیلتس ویژگی هایی دارند که در ادامه به آن ها اشاره کرده ایم:

1)می توانید در زمان کلاس آن را ضبط کنید و بعدا هم از آن استفاده کنید.

2)در هر جایی باشید دسترسی به بهترین اساتید دارید و دیگر نگران نباشید که در شهرتان استاد آیلتس نیست.

3)برای رفتن به کلاس دیگر لازم نیست که در ترافیک باشید و یا مسافت زیادی را طی کنید.

معایب کلاس آنلاین آیلتس

با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی و اینترنت بسیاری از مردم بر این باورند که در آینده آموزش آنلاین و پکیج های آموزشی جای کلاس های حضوری را می گیرند. اما با همه ی این امکانات کلاس های حضوری باز هم برگزار می شوند؛ چرا که محیط این کلاس ها برای آموزش بسیار مناسب اند و مکالمه و مشورت به پیشرفته تر شدن زبان آموز کمک می کنند.

نحوه شرکت درکلاس آنلاین آیلتس

1)قبل از شرکت در کلاس آیلتس آنلاین باید مشاوره شوید. مشاور شما را راهنمایی می کند که چه دوره ای را انتخاب کنید و چگونه برنامه ریزی داشته باشید.

2)تعیین سطح که جز همه ی کلاس ها چه حضوری و چه آنلاین می باشد. طبق آن سؤالاتی به زبان انگلیسی از شما پرسیده می شوند که با توجه به پاسخ هایتان سطح شما مشخص می شود.

3)در سایت مورد نظر اطلاعاتتان را وارد کنید و روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

4)نرم افزار پیشنهادی را دریافت کنید و روی گوشی خود نصب کنید.

5)با توجه به ساعت ها و روزهای کلاس، در آن شرکت کنید.

کلاس آنلاین آیلتس

دوره های آنلاین آیلتس در موسسه گات

دوره های مختلف کلاس آیلتس آنلاین، مثل حضوری انواع مختلفی دارد. این دوره ها می توانند به صورت خصوصی، نیمه خصوصی و یا گروهی برگزار شوند و بستگی به شرایط خود زبان آموز دارد. با یک برنامه راحت و بدون دردسر می توانید در کلاس های آنلاین آیلتس شرکت کنید و دوره هایتان را با بهترین اساتید بردارید. مهم نیست در کدام شهر هستید، می توانید به راحتی با اساتید مجرب آیلتس برای این آزمون آمادگی لازم را کسب کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو