کدام آموزشگاه زبان بهتر است؟

منبع: نیک شو

3

1402/3/31

14:29


در دوره ی کنونی همه ی ما از اهمیت یادگیری زبان انگلیسی آگاه هستیم اما کدام یک از روش های یادگیری زبان در دوره ی کوتاهی ما را به مسیر دلخواهمان هدایت می کند و مارا به هدفمان می رساند. قطعا هیچ کدام از روش های یادگیری مانند اپلیکیشن های یادگیری زبان، یوتیوب و … …

کدام آموزشگاه زبان بهتر است؟

در دوره ی کنونی همه ی ما از اهمیت یادگیری زبان انگلیسی آگاه هستیم اما کدام یک از روش های یادگیری زبان در دوره ی کوتاهی ما را به مسیر دلخواهمان هدایت می کند و مارا به هدفمان می رساند. قطعا هیچ کدام از روش های یادگیری مانند اپلیکیشن های یادگیری زبان، یوتیوب و … به اندازه ی گذرندان دوره های زبان نزد اساتید متبحر زبان که دلسوزانه شمارا در این مسیر راهنمایی کنند، اشتباهاتتان را تصحیح کنند و به همراه یک برنامه ی جامع یادگیری زبان باعث پیشرفت و ترقی شما در مدت کوتاهی نخواهد شد.

اما در میان بسیاری از موسسات زبان، کدام یک از آموزشگاه های زبان برای شما بهتر از سایرین است؟

اصلا ویژگی های یک آموزشگاه عالی چیست؟

و بهترین آموزشگاه های زبان در تهران کدام ها هستند؟

از جمله سوالاتی است که قصد داریم در این مقاله به آنها پاسخ دهیم.

 

ویژگی های یک آموزشگاه عالی چیست؟

در این قسمت قصد داریم به ویژگی های یک آموزشگاه معتبر، استاندارد و خوب را بپردازیم تا با توجه به این ویژگی و استاندارد ها بتوانید آموزشگاه مورد نظر خود را از میان سایرین انتخاب نمایید.

 

1. نحوه برخورد اساتید و کارمندان آموزشگاه با مشتری و زبان آموزان

نحوه ی برخورد کارکنان، اساتید و مدیریت با زبان آموزان و مشتریان، از جمله ویژگی های مهم یک آموزشگاه خوب و معتبر می باشد. کادر موسسه می بایست با صبوری و همچنین با لحنی مودبانه و مناسب خدمات آموزشی موسسه را برای مشتری های خود بازگو کرده، دلسوزانه آن هارا راهنمایی کنند و به انتقادات و پیشنهادات آن ها رسیدگی کرده و در صورت لزوم به مدیریت انتقال دهند. اساتید نیز می بایست دلسوزی و صبوری لازم را در امر تدریس نشان داده و پیگیر پیشرفت زبان آموزان باشند.

 

2. فضای آموزشی مناسب

قطعا فضای کلاس هایی که دانش آموزان در آن آموزش میبینند بسیار حائز اهمیت است. فضای آموزشی نباید استرسی به زبان آموزان وارد نماید و باید سرشار از حس آرامش و راحتی برای آنها به ارمغان بیاورد. همچنین باید دارای سیستم تهویه هوا و سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسبی باشد.

 

3.اساتید کاربلد و حرفه ای

از دیگر ویژگی های یک آموزشگاه خوب، بکار گیری اساتید کاربلد و حرفه ای در امر آموزش است.

اساتیدی که علاوه بر داشتن تسلط در حوزه ی تدریس و دانش کافی زبانی، دانش انتقال مفاهیم لازم به زبان آموزان را نیز داشته باشند. اساتید همچنین باید صبوری و دلسوزی لازم را داشته باشند تا زبان آموزان را به خوبی راهنمایی کرده و اشکالاتشان را رفع نمایند. همچنین در پایان هر ترم آموزشی یک ارزیابی از نحوه ی تدریس و اخلاق حرفه ای استاد به عمل آید که اساتید بتوانند بر ضعف های خود آگاهی یابند و بر صدد رفع آنها بر آیند.

 

4.سیستم آموزشی مناسب

یک آموزشگاه معتبر و خوب باید از سیستم آموزشی مناسبی برخوردار باشد تا ضمن اینکه زبان آموزان را با حجم عظیمی از منابع و مسائل در انتهای ترم روبرو نمیکند باعث پیشرفت قابل قبول زبان آموزان شود و زبان آموزان با وجود گذراندان ترم های پیاپی احساس درجا زدن نداشته باشند. همچنین ارزیابی دانش آموزان بهتر است در طول ترم نیز سنجیده شود و فقط آزمون های پایان ترم ملاک نباشد.

 

معرفی آموزشگاه های برتر تهران

هم اکنون که با خصوصیات و ویژگی های یک آموزشگاه معتبر و خوب آشنا شده اید، در ادامه ی مقاله می خواهیم شمارا با تعدادی از آموزشگاه های برتر تهران آشنا کنیم.

 

1.آموزشگاه دهخدا

اولین نام در لیست ما آموزشگاه دهخدا است که در واقع آموزشگاه زبان دهخدا، واقع در غرب تهران، در سال 1387 در تهران شروع به کار کرد. آموزشگاه دهخدا به دلیل داشتن نظارت مستمر و تمایل به حفظ کیفیت آموزشی شعبه ی دیگری در تهران ندارد. این آموزشگاه به دلیل بکار گیری اساتید دلسوز و کاربلد همچنین Native یا Native like، سیستم آموزشی خوب و مناسب کادر آموزشی حرفه ای و تیم مدیریتی با سابقه در امر آموزش، در رتبه ی اول لیست بهترین آموزشگاه های تهران قرار دارد.

 

2. موسسه زبان ایران اروپا

3. موسسه زبان سفیر

4.موسسه نصیر

5. آموزشگاه گاما

6. آموزشگاه پردیسان

7. ایران کمبریج

8. آموزشگاه اسپیکان

9. آموزشگاه ایرانمهر

10. کانون زبان ایران

 

 

به این مطلب چند ستاره امتیاز میدید؟

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو