معرفی فیلم دوشیزه (Damsel) با بازی میلی بابی براون

معرفی فیلم دوشیزه (Damsel) با بازی میلی بابی براون


منبع: پلازا

2

1402/12/6

16:24


معرفی فیلم دوشیزه (Damsel) با بازی میلی بابی براون

فیلم دوشیزه (Damsel) یک اثر اکشن، ماجراجویی و فانتزی است. این فیلم سینمایی، با بازی میلی بابی براون، به زودی از شبکه نتفلیکس منتشر خواهد شد.

شبکه نتفلیکس برنامه‌های بسیار مهیجی برای سال جدید دارد. فیلم دوشیزه (Damsel) یک محصول آمریکایی جدید برای شبکه نتفلیکس است. کارگردان این فیلم خوان کارلوس فرسنادیلو (Juan Carlos Fresnadillo) است و آن را براساس فیلمنامه‌ای به قلم دن مازو (Dan Mazeau) ساخته است. از شناخته‌شده‌ترین آثار کارگردانی شده توسط فرسنادیلو می‌توانیم فیلم Intacto (2001) و فیلم 28 Weeks Later (2007) اشاره کنیم. جو راث (Joe Roth) و جف کریشنبام (Jeff Kirschenbaum) نیز تهیه‌کنندگان فیلم دوشیزه هستند. ژانر فیلم Damsel 2024 اکشن، ماجراجویی و فانتزی سیاه اعلام شده است.

در این مقاله از پلازا قصد داریم با معرفی فیلم Damsel 2024 با شما همراه شویم. تاریخ اکران فیلم را بخوانیم، نگاهی به داستان آن داشته باشیم و سپس با بازیگران این فیلم اکشن جدید آشنا شویم. پیشنهاد می‌کنیم مقاله بهترین فیلم‌های ماجراجویی و مقاله بهترین فیلم‌های فانتزی را از دست ندهید.

فهرست مطالب

تاریخ اکران فیلم دوشیزه

فیلم Damsel یک اثر آمریکایی به زبان انگلیسی است که شبکه نتفلیکس حق پخش آن را به دست آورده است. تاریخ اکران فیلم دوشیزه 8 مارس 2024، برابر با 18 اسفند 1402، اعلام شده است. مدت زمان فیلم دوشیزه نیز 1 ساعت و 48 دقیقه است. در بخش بعد نگاهی به داستان فیلم خواهیم داشت.

بررسی فیلم دوشیزه / معرفی فیلم Damsel 2024

خلاصه فیلم سینمایی دوشیزه

داستان فیلم دوشیزه پیرامون یک شاهدخت جوان به نام الودی روایت می‌شود. الودی یک دختر جوان نجیب‌زاده و وظیفه‌شناس است که موافقت می‌کند تا با یک شاهزاده جوان و خوشتیپ، شاهزاده هنری، ازدواج کند. او ناگهان متوجه می‌شود خانواده‌اش، با ترتیب دادن این ازدواج، در واقع او را قربانی یک بدهی قدیمی کرده‌اند. اکنون الودی در یک غار تاریک با یک اژدهای ترسناک به دام افتاده و برای زنده ماندن و نجات، باید به عقل و اراده خود تکیه کند.

هنرپیشه های فیلم سینمایی دوشیزه

اکنون که داستان فیلم Damsel 2024 را دانستیم، بهتر است با بازیگران این این اثر اکشن و فانتزی نیز آشنا شویم. در این فیلم بازیگران شناخته‌شده‌ای نظیر میلی بابی براون و شهره آغداشلو بازی می‌کنند. در ادامه مروری بر بیوگرافی چند تن از آنان داریم، و سپس نام و نقش بقیه آنان را باهم می‌خوانیم.

میلی بابی براون در نقش شاهدخت الودی

نمرات فیلم سینمایی دوشیزه / ژانر فیلم Damsel 2024

میلی بابی براون (Millie Bobby Brown) بازیگر و تهیه‌کننده انگلیسی، متولد 19 فوریه 2004 (30 بهمن 1382) در شهر ماربیا اسپانیا است. او سومین فرزند، از چهار فرزند خانواده است. وقتی میلی 4 سال داشت، خانوادها‌ش به انگلستان بازگشتند و سپس در 8 سالگی میلی همگی به آمریکا نقل مکان کردند.میلی بابی براون بازیگری را از 9 سالگی با سریال Once Upon a Time in Wonderland (2013) آغاز کرد. او با نقش الِوِن در سریال Stranger Things، که از سال 2016 تا کنون در حال پخش است، معروف شد. این سریال او را نامزد 2 جایزه امی کرد. از دیگر فیلم‌های معروف به بازی میلی بابی براون می‌توانیم فیلم Godzilla vs. Kong (2021)، فیلم Enola Holmes (2020) و فیلم Enola Holmes 2 (2022) اشاره کنیم. در سال 2018 نام میلی از سوی نشریه Time به عنوان یکی از 100 فرد تاثیرگذار سال اعلام شد. همچنین وی جوان‌ترین سفیر یونیسف است.

نیک رابینسون در نقش شاهزاده هنری

"تاریخ

نیکولاس جان رابینسون (Nicholas John Robinson)، که به اختصار به نام نیک رابینسون شناخته می‌شود، یکی از بازیگران آمریکایی و متولد 22 مارس 1995 (2 فروردین 1374) در واشنگتن است. او بازیگری را با نمایش A Christmas Carol در سال 2008 آغاز کرد و سپس در نمایش Mame حضور یافت. نیک از سال 2010 تا 2015 نقش اصلی سریال Melissa & Joey بود و بدین ترتیب به شهرت رسید. در میان فیلم‌های سینمایی او می‌توانیم فیلم Jurassic Park (2015)، فیلم Love, Simon (2018) و فیلم Maid (2021) را نام ببریم.

ری وینستون در نقش پادشاه

"نقد

ریموند اندرو وینستون (Raymond Andrew Winstone) بازیگر تلویزیون، تئاتر و سینما است. او در 19 فوریه 1957، برابر با 30 بهمن 1335، در لندن چشم به جهان گشود. بیش از 5 دهه از آغاز فعالیت وی می‌گذرد و در این مدت با کارگردانان بنامی از جمله مارتین اسکورسیزی و استیون اسپیلبرگ همکاری داشته است. وینستون بیش از هرچیز برای بازی در نقش مردهای قلدر با آن لهجه انگلیسی خاص شناخته می‌شود. از شناخته‌شده‌ترین کارهای او می‌توان به فیلم The Departed (2006)، فیلم Snow White and the Huntsman (2012) و فیلم Black Widow (2021) اشاره کنیم. ری وینستون تاکنون 8 بار نامزد دریافت جایزه شده و یک بار جایزه انجمن منتقدین سن‌دیه‌گو در بخش بهترین بازیگر نقش مکمل، در فیلم The Proposition (2005) را از آن خود کرده است.

آنجلا باست در نقش بانو بیفورد/ نامادری الودی

"بازیگران

آنجلا اولین باست (Angela Evelyn Bassett) بازیگر آمریکایی متولد 16 آگوست 1958 (25 مرداد 1337) در شهر نیویورک آمریکا است. او از سال 1977 وارد حرفه بازیگری شد و و طی نزدیک به نیم قرن فعالیت، افتخارات بسیاری از جمله 2 جایزه گلدن گلوب، 2 نامزدی جایزه اسکار و 8 نامزدی جایزه امی را وارد کارنامه خود کرده است. مجله Time در سال 2023 نام آنجلا باست را در میان 100 فرد تاثیرگذار دنیا آورد. او برای فیلم What’s Love Got to Do with It (1995) و فیلم Black Panther: Wakanda Forever (2023) نامزد جایزه اسکار شده، و در سال 2023 جایزه اسکار افتخاری را دریافت کرد.

نام و نقش دیگر بازیگران فیلم دوشیزه به شرح زیر است:

  • رابین رایت (Robin Wright) در نقش ملکه ایزابل
  • بروک کارتر (Brooke Carter) در نقش فلوریا، خواهر کوچکتر الودی
  • شهره آغداشلو (Shohreh Aghdashloo)

سخن پایانی

فیلم Damsel 2024 / داستان فیلم دوشیزه

بار دیگر یکی از مقالات پلازا با عنوان بررسی فیلم دوشیزه 2024 به پایان رسید. در این مقاله با داستان فیلم آشنا شدیم، تاریخ اکران آن را دانستیم و درباره بازیگران محبوب این اثر خواندیم. اگر از طرفداران آثار اکشن و فانتزی هستید، به هیچ عنوان تماشای این فیلم را از دست ندهید. در اولین فرصت ممکن، پس از اکران فیلم، بخش نقد فیلم سینمایی دوشیزه را به مقاله خواهیم افزود. در این بخش جدید نمرات فیلم سینمایی دوشیزه و نظرات منتقدین را باهم بررسی خواهیم کرد. نظر شما درباره این تجربه سینمایی چیست؟ آیا اطلاعات بیشتری درباره فیلم Damsel 2024 دارید؟ نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را از طریق بخش نظرات با ما و دیگر خواننده‌های سایت در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو