اکرم لاهوری و محمدابرار(ملا ابرار) کیست؟ + بیوگرافی

منبع: نم نمک

1

1402/12/6

17:11


در این مطلب جدید در سال 1402 و سال 2024 ، اکرم لاهوری محمد ابرار و ملا ابرار و فوت اکرم لاهوری و بیماری اکرم لاهوری و بیوگرافی اکرم لاهوری و اخبار اکرم لاهوری و حواشی اکرم لاهوری و اکرم لاهوری کیست و اکرم لاهوری کجاست و چه خبر از اکرم لاهوری و اکرم لاهوری اهل کجاست و اکرم لاهوری در بیمارستان و علت مرگ اکرم لاهوری و درگذشت اکرم لاهوری در نم نمک.

اکرم لاهوری و محمدابرار(ملا ابرار) کیست؟ + بیوگرافی

اکرم لاهوری به اتهام فعالیت در گروه تروریستی ضد شیعه سپاه صحابه دستگیر شد.

اکرم لاهوری و محمدابرار(ملا ابرار) کیست؟ + بیوگرافی

اکرم لاهوری و محمدابرار(ملا ابرار) کیست؟ + بیوگرافی

به گزارش نم نمک سردار منتظرالمهدی افزود : مأموران پلیس ، با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی ، اکرم لاهوری را به اتهام فعالیت در گروه تروریستی ضد شیعه سپاه صحابه دستگیر کردند.

وی ادامه داد : وی با طی کردن دوره های آموزشی ساخت بمب در یکی از کشورهای همسایه و ورود به کشور ، قصد عزیمت به یکی از شهرستان های جنوبی را داشت که دستگیر شد.

ملا ابرار همدست اکرم لاهوری که صبح امروز خبر بازداشتش منتشر شده بود هم دستگیر شد.

صبح امروز فرماندهی انتظامی هرمزگان و سخنگوی فراجا از دستگیری یک تروریست ضد شیعه عضو سپاه صحابه به نام “اکرم لاهوری” خبر دادند.

اکنون هم دست این تروریست که “محمد ابرار” نام دارد و معروف به “ملا ابرار” است هم شناسایی و دستگیر شده است.

بر اساس این خبر ، این دو ترویست از سال 2010  تا 2015 به اتهام بمب گذاری در یکی از شهرهای پاکستان در آن کشور زندانی بودند.

به گفته سردار منتظر المهدی این دو تروریست با طی کردن دوره های آموزشی ساخت بمب در یکی از کشور های همسایه و ورود به ایران ، قصد عزیمت به یکی از شهرستان های جنوبی کشور را داشتند که در قشم دستگیر شدند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو