نیما شعبان نژاد مجری برنامه اسکار کیست ؟

نیما شعبان نژاد مجری برنامه اسکار کیست ؟


منبع: تالاب

1

1402/12/7

22:54


نیما شعبان نژاد یک بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون اهل ایران اسـت. او درسال ۱۳۶۶ […]

نیما شعبان نژاد مجری برنامه اسکار کیست ؟

نیما شعبان نژاد یک بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون اهل ایران اسـت. او درسال ۱۳۶۶ در کلن کشور آلمان بـه دنیا آمد ودر سال ۱۳۸۳ کار خودرا در تئاتر آغاز کرد. او در برنامه خندوانه با نقش بایرام شهرت یافت ودر سریال‌هاي‌ مختلفی مانند هیولا، ممنوعه و رهایم نکن بازی کرد. او همچنین در فیلم‌هایي مانند تورقوزآباد، لب خط و خانه شیشه‌اي نقش داشته اسـت. او فارغ‌التحصیل رشته کارگردانی تئاتر از دانشگاه هنر اسـت.

 

کودکی نیما شعبان نژاد

کودکی نیما شعبان نژاد

نیما شعبان نژاد در کودکی خود علاقه زیادی بـه هنر داشت و در بین نقاشی‌هاي‌ مادرش گذرانده اسـت. او درسال ۱۳۶۶ در کلن کشور آلمان بـه دنیا آمد و چهار سال بعد با خانواده‌اش بـه ایران بازگشت. پدربزرگ او محمد پناهنده از عکاسان معروف بود. او ابتدا در رشته طراحی و نقاشی قبول شد، اما ترجیح داد رشته کارگردانی تئاتر را انتخاب کند.

 

خانواده نیما شعبان نژاد

خانواده نیما شعبان نژاد

نیما شعبان نژاد درخانواده‌اي هنرمند بـه دنیا آمد. او در کلن کشور آلمان متولد شد و چهار سال بعد با والدینش بـه ایران بازگشت. مادرش یک نقاش اسـت و پدربزرگش محمد پناهنده یکی از عکاسان معروف کشور بود. او همسرش را از تئاتر می‌شناسد و با او ازدواج کرده اسـت.

 

تحصیلات نیما شعبان نژاد

تحصیلات نیما شعبان نژاد

نیما شعبان نژاد دارای مدرک لیسانس رشته کارگردانی تئاتر از دانشگاه هنر اسـت. او از سال ۱۳۸۳ بـه طور حرفه‌اي در زمینه تئاتر فعالیت میکند ودر آثار کارگردان‌هاي‌ بزرگی مانند قطب الدین صادقی بازی کرده اسـت. او همچنین در برخی از جشنواره‌هاي‌ فیلم و تئاتر جوایز و افتخاراتی را کسب کرده اسـت.

 

شروع به کار نیما شعبان نژاد

شروع به کار نیما شعبان نژاد

نیما شعبان نژاد از سال ۱۳۸۳ کار خودرا در زمینه بازیگری تئاتر آغاز کرد ودر آثار کارگردان‌هاي‌ بزرگی مانند قطب الدین صادقی بازی کرد. او درسال ۱۳۹۴ با شرکت در برنامه خندوانه با نقش بایرام بـه شهرت رسید و سپس در سریال‌ها و فیلم‌هاي‌ مختلفی نقش داشت. او همچنین کارگردانی نمایش‌هایي مانند مرگ در نمیزند، آش‌پز نابلد و توضیح واضحات را بر عهده داشت.

 

به شهرت رسیدن نیما شعبان نژاد

به شهرت رسیدن نیما شعبان نژاد

نیما شعبان نژاد درسال ۱۳۹۴ با شرکت در برنامه خندوانه با نقش بایرام بـه شهرت رسید. او دراین برنامه شخصیت‌هاي‌ مختلفی را بازی کرد و مخاطبان را بـه خنده واداشت. او بیشتر ایده‌هاي‌ خودرا دراین برنامه اجرا کرد و با نظر رامبد جوان عملیاتی کرد. این موفقیت باعث شد کـه او در سریال‌ها و فیلم‌هاي‌ مختلفی نقش داشته باشد و بـه عنوان یکی از بازیگران موفق کشور شناخته شود.

 

شغل دیگر :

شغل دیگر نیما شعبان نژاد

بـه نظر می رسد کـه نیما شعبان نژاد علاوه بر بازیگری و مجریگری، در زمینه‌هاي‌ دیگری هم چون عکاسی، نقاشی و موسیقی نیز فعالیت دارد. او گفته اسـت کـه از بچگی علاقه‌مند بـه هنر بوده و در بین نقاشی‌هاي‌ مادرش گذرانده اسـت. او همچنین تجربه کارگردانی نمایش‌هاي‌ تئاتری را نیز دارد.

 

آثار نیما شعبان نژاد

آثار نیما شعبان نژاد

نیما شعبان نژاد یک بازیگر و کارگردان تئاتر، سینما و تلویزیون اسـت کـه در آثار مختلفی نقش داشته اسـت. برخی از آثار مهم او عبارتند از:

  • سینما: تورقوزآباد، لب خط، خانه شیشه‌اي
  • تلویزیون: رهایم نکن4؛ سرباز، هیولا
  • شبکه خانگی: ممنوعه، سایه باز، خون‌سرد
  • برنامه‌ها: خندوانه، دورهمی، ام شو
  • تئاتر: مرگ در نمی زند، آش‌پز نابلد، لابیرنت، دریبل

 

جوایز و افتخارات نیما شعبان نژاد

جوایز و افتخارات نیما شعبان نژاد

نیما شعبان نژاد یک بازیگر و کارگردان موفق اسـت کـه در زمینه تئاتر، سینما و تلویزیون جوایز و افتخارات بسیاری را کسب کرده اسـت. برخی از این جوایز عبارتند از:

  • جایزه بهترین بازیگر مرد در بیستمین دوره جشنواره حافظ برای نقش خود در سریال «ممنوعه»
  • جایزه بهترین بازیگر مرد در دومین دوره جشنواره تلویزیون اینترنتی برای نقش خود در سریال «هیولا»
  • جایزه بهترین بازیگر مرد در نهمین دوره جشنواره تئاتر فجر برای نقش خود در نمایش «لابیرنت»
  • جایزه بهترین کارگردان در هفتمین دوره جشنواره تئاتر فجر برای نمایش «مرگ در نمیزند»

 

علایق 

علایق نیما شعبان نژاد

نیما شعبان نژاد یک بازیگر و کارگردان هنرمند اسـت کـه علاقه‌هاي‌ متنوعی در زمینه‌هاي‌ مختلف هنری دارد. برخی از علایق او عبارتند از:

 

1. عکاسی: او از کودکی بـه عکاسی علاقه‌مند بوده و پدربزرگش محمد پناهنده یکی از عکاسان معروف کشور بوده اسـت. او در اینستاگرام خود عکس‌هایي از سفرها، تئاترها و خاطراتش را بـه اشتراک میگذارد.

 

2. نقاشی: او در بین نقاشی‌هاي‌ مادرش گذرانده اسـت و خودش نیز در زمینه نقاشی فعالیت دارد1. او گفته اسـت کـه نقاشی برای او یک راه ابراز احساسات اسـت.

 

3. موسیقی: او بـه موسیقی علاقه‌مند اسـت و گیتار می نوازد. او همچنین در برخی از نمایش‌ها و برنامه‌هاي‌ خود از موسیقی بـه عنوان یک عنصر هنری استفاده کرده اسـت.

 

حواشی زندگی 

حواشی زندگی نیما شعبان نژاد

نیما شعبان نژاد یک بازیگر و کارگردان محبوب و موفق اسـت کـه در زمینه‌هاي‌ مختلف هنری فعالیت دارد. او در زندگی شخصی و حرفه‌اي خود با حواشی مختلفی روبه‌رو شده اسـت. برخی از این حواشی عبارتند از:

 

1. تصادف: نیما شعبان نژاد درسال ۱۳۹۸ با ماشین خود در خیابان ولیعصر تهران تصادف کرد و بـه بیمارستان منتقل شد. او گفته اسـت کـه تصادف بسیار شدید بوده و وی را بـه شدت ترسانده اسـت. او همچنین از همه ی کسانی کـه برای او دعا کردند و از وضعیتش پرسیدند تشکر کرده اسـت.

 

2. انتقادات: نیما شعبان نژاد در طول کار خود با انتقادات مختلفی روبه‌رو شده اسـت. برخی از این انتقادات مربوط بـه نقش‌هایي اسـت کـه او در سریال‌هاي‌ مختلف بازی کرده اسـت.

 

ازدواج نیما شعبان نژاد

ازدواج نیما شعبان نژاد

بـه نظر میرسد کـه نیما شعبان نژاد تا کنون ازدواج نکرده اسـت و مجرد میباشد. او گفته اسـت کـه ازدواج برای او یک تصمیم عاطفی اسـت و هنوز ان را امتحان نکرده اسـت.

 

نیما شعبان نژاد در برنامه اسکار مهران مدیری

نیما شعبان نژاد در برنامه اسکار مهران مدیری

نیما شعبان نژاد یکی از مجریان برنامه اسکار اسـت کـه درکنار مهران مدیری بـه اجرای این برنامه می پردازد. نیما شعبان نژاد بـه عنوان دستیار مجری اصلی، نقشی فعال و مهم دراین برنامه دارد و با مهران مدیری هماهنگی می کند. این برنامه از سال ۱۴۰۲ شروع بـه پخش شده و تا کنون ۱۰ قسمت از ان پخش شده اسـت.

 


مطالب مشابه: بیوگرافی بازیگران سریال ممنوعه «خلاصه داستان + اسامی بازیگران»


 

در پایان

این برنامه، برنامه اسکار، یک رئالیتی شو و گیم شو اسـت کـه مهمانان ان از بازیگران و افراد معروف هستند. دراین برنامه، مهمانان باید چالش‌هاي‌ مختلفی را بـه خلاقانه‌ترین روش ممکن انجام دهند و رقابت بر سر تندیس اسکار کنند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو