سردار محمد شرفی کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

منبع: نم نمک

1

1402/12/8

11:47


جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا مهمترین مأموریت کارکنان انتظامی در زمان فعلی را تآمین نظم و امنیت انتخابات عنوان و از آمادگی کامل پلیس برای این مأموریت خطیر خبرداد.

سردار محمد شرفی کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

آمادگی کامل پلیس برای تأمین نظم و امنیت انتخابات

به گزارش نم نمک ، سردار محمد شرفی در مراسم دانش آموختگی فراگیران مرکز آموزش شهید بهشتی فراجا در اصفهان با اشاره به این که یکی از رسالت های اصلی کارکنان انتظامی بحث تأمین نظم و امنیت در جامعه است گفت : اگر بخواهیم در یک زمانی کارنامه خوب و درخشانی از عملکرد پلیس ارائه دهیم می توانیم به همین مقطع زمانی که مردم عزیزمان آمادگی پیدا می کنند تا در تعیین سرنوشت سیاسی کشور مشارکت جدی داشته باشند ، اشاره کرد.

سردار محمد شرفی کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

سردار محمد شرفی کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

وی افزود : در زمان فعلی مهمترین مأموریت کارکنان انتظامی بحث تأمین نظم و امنیت انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری است که کارکنان ما با صد درصد آمادگی به شدت در حال طرح ریزی و آماده شدن برای این امر مهم هستند.

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا ادامه داد : در مراسم امروز شاهد پایان دوره آموزشی درجه داران در چهار مرکز آموزشی هستیم که طی آن بیش از 3000 نفر آموزش های مرتبط با مسائل انتظامی را طی کرده و امیدواریم که ان شاءالله با روحیه کافی  بتوانند مأموریت خطیر انتخابات پیش رو را انجام دهند.

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس ، این مقام ارشد انتظامی در پایان بر لزوم آشنایی پلیس با تحولات روز جامعه تأکید و خاطر نشان کرد : برای این که کارکنان پلیس نسبت به این مسائل آشنایی داشته باشند طبیعی است که هم در دروس مربوط به حوزه های نظری و علمی نسبت به شرایط موجود به روز رسانی شده و هم مهارت های فنی و حرفه ای مرتبط با شغلمان را متناسب با تهدید ها و  نیاز هایمان به کارکنان آموزش دهیم.


بیوگرافی محمد شرفی

محمد شرفی با نام پیشین یحیی شرفی متولد ایران سرتیپ پاسدار فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران است ، که هم اکنون به عنوان جانشین معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی (جانشین رئیس ستاد فراجا) فعالیت می کند ، همچنین ریاست هئیت مدیره کانون بازنشستگان ناجا را برعهده دارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو