بیوگرافی امیر کاظمی شرکت کننده فصل سوم برنامه اسکار

بیوگرافی امیر کاظمی شرکت کننده فصل سوم برنامه اسکار


منبع: تالاب

1

1402/12/9

13:26


امیر کاظمی یک بازیگر و مجری اهل ایران اسـت. او درسال ۱۳۶۹ در تهران بـه […]

بیوگرافی امیر کاظمی شرکت کننده فصل سوم برنامه اسکار

امیر کاظمی یک بازیگر و مجری اهل ایران اسـت. او درسال ۱۳۶۹ در تهران بـه دنیا آمد ودر سریال‌هاي‌ تلویزیونی مانند کتاب‌فروشی هدهد، همه ی بچه‌هاي‌ من، شمعدونی و لیسانسه‌ها نقش آفرینی کرد. او همچنین در تئاتر و برنامه‌هاي‌ تلویزیونی مانند بر خط شو و جزیره فعالیت داشته اسـت. او درسال ۱۳۹۱ با مهتاب محسنی کـه هم‌کارش در تئاتر بود ازدواج کرد.

 

کودکی امیر کاظمی

کودکی امیر کاظمی

امیر کاظمی در ۱۹ آبان ۱۳۶۹ در تهران بـه دنیا آمد. او دریک خانواده چهار نفره بزرگ شد و یک برادر کوچک تر بـه نام آرش داشت. مادر او اصالت آلمانی داشت و خانواده‌اش در مونیخ و کلن زندگی می کردند. او در سن ۱۴ سالگی با مرضیه برومند آشنا شد و برای نقش امیر اسپابرگ در سریال کتاب‌فروشی هدهد انتخاب شد.

 

خانواده امیر کاظمی

خانواده امیر کاظمی

خانواده امیر کاظمی شامل پدر، مادر، برادر و همسر او اسـت. پدر او ایرانی و مادر او اصالتا آلمانی اسـت. خانواده مادری او در مونیخ و کلن کشور آلمان زندگی می کنند. برادر او آرش نام دارد و یک بازیگر جوان اسـت. همسر او مهتاب محسنی اسـت کـه یک بازیگر و کارگردان تئاتر اسـت.

 


مطالب مشابه: بیوگرافی امیر کاظمی | عکس و زندگی شخصی امیر کاظمی


 

تحصیلات امیر کاظمی

تحصیلات امیر کاظمی

امیر کاظمی دانشجوی انصرافی لیسانس رشته نمایش از دانشگاه تهران اسـت. او درسال ۱۳۸۵ وارد این رشته شد ودر سال ۱۳۹۰ ازآن انصراف داد. او گفته اسـت کـه علاقه‌اش بـه بازیگری بیشتر از تحصیل بوده و بـه همین دلیل تصمیم بـه ترک دانشگاه گرفته اسـت.

 

شروع بازیگری امیر کاظمی

شروع بازیگری امیر کاظمی

امیر کاظمی بازیگری را در نوجوانی با سریال کتاب‌فروشی هدهد ساختهٔ مرضیه برومند آغاز کرد. او در یکی از قسمت‌هاي‌ این سریال نقش امیر اسپابرگ را بازی کرد. این نخستین تجربه بازیگری او بود. او سپس در سریال‌هاي‌ دیگری مانند همه ی بچه‌هاي‌ من، شمعدونی، لیسانسه‌ها و فوق لیسانسه‌ها نقش آفرینی کرد. او همچنین در تئاتر و برنامه‌هاي‌ تلویزیونی مانند بر خط شو و جزیره فعالیت داشته اسـت.

 

به شهرت رسیدن امیر کاظمی

به شهرت رسیدن امیر کاظمی

امیر کاظمی درسال ۱۳۹۶ برای بازی در مجموعه تلویزیونی لیسانسه‌ها بـه کارگردانی سروش صحت جایزه حافظ بهترین بازیگر مرد را ازآن خود کرد. او همچنین درسال ۱۳۹۷ نامزد جایزه بهترین بازیگر مرد بخش مردمی پنجمین جشنواره تلویزیونی جام جم شد.

 

شغل دیگر امیر کاظمی

شغل دیگر امیر کاظمی

بـه نظر میرسد کـه امیر کاظمی علاوه بر بازیگری، سابقه اسکیت سواری، خبرنگاری و اجرای برنامه‌هاي‌ تلویزیونی را هم دارد. او در گذشته عضو تیم ملی اسکیت بوده و برای تهیه گزارش محلی در مورد سریال کتاب‌فروشی هدهد با مرضیه برومند آشنا شده اسـت.

 

امیر کاظمی چه فیلم هایی بازی کرده است؟

امیر کاظمی چه فیلم هایی بازی کرده است؟

امیر کاظمی یک بازیگر، مجری و خوشنویس اهل ایران اسـت. او در زمینه‌هاي‌ مختلفی از هنر فعالیت داشته و آثار متعددی را بـه نمایش گذاشته اسـت. برخی از آثار او عبارتند از:

 

1. سریال‌هاي‌ تلویزیونی مانند کتاب‌فروشی هدهد، همه ی بچه‌هاي‌ من، شمعدونی، لیسانسه‌ها، فوق لیسانسه‌ها و روزی روزگاری مریخ

2. نمایش‌هاي‌ خانگی مانند رقص روی لیوانها، زندانی خیابان دوم، اسکار، تی‌آن‌تی و مگه تموم عمر چندتا بهاره

3. برنامه‌هاي‌ تلویزیونی مانند مثبت من، سپید پررنگ، بر خط شو و شب‌هاي‌ مافیا

4. سیاه مشق‌هاي‌ خوشنویسی با قلم نستعلیق، مانند هوالعزیز، با شیوه میرزا غلامرضا

 


مطالب مشابه: عکس های سريال ليسانسه ها


 

جوایز و افتخارات امیر کاظمی

جوایز و افتخارات امیر کاظمی

امیر کاظمی یک بازیگر، مجری و خوشنویس اهل ایران اسـت کـه در زمینه‌هاي‌ مختلفی از هنر فعالیت داشته و آثار متعددی را بـه نمایش گذاشته اسـت. او برای آثار خود جوایز و نامزدی‌هاي‌ متعددی را از جشنواره‌هاي‌ مختلف دریافت کرده اسـت. برخی از جوایز و افتخارات او عبارتند از:

 

  • جایزه حافظ بهترین بازیگر مرد برای سریال لیسانسه‌ها درسال ۱۳۹۶
  • نامزدی جایزه بهترین بازیگر مرد بخش مردمی پنجمین جشنواره تلویزیونی جام جم درسال ۱۳۹۷
  • نامزدی جایزه بهترین بازیگر مرد بخش مردمی ششمین جشنواره تلویزیونی جام جم درسال ۱۴۰۰
  • نامزدی جایزه بهترین بازیگر مرد بخش مردمی هفتمین جشنواره تلویزیونی جام جم درسال ۱۴۰۱

 

علایق امیر کاظمی

علایق امیر کاظمی

امیر کاظمی یک بازیگر، مجری و خوشنویس اهل ایران اسـت کـه علایق مختلفی در زمینه‌هاي‌ هنری دارد. برخی از علایق او عبارتند از:

 

1. اسکیت سواری: او در گذشته عضو تیم ملی اسکیت بوده و این ورزش را دوست دارد

2. خبرنگاری: او در نوجوانی با مرضیه برومند برای تهیه گزارش محلی در مورد سریال کتاب‌فروشی هدهد آشنا شده و از این حرفه لذت می برد

3. خوشنویسی: او با قلم نستعلیق سیاه مشق‌هاي‌ زیبایی را انجام داده و از شیوه میرزا غلامرضا الهام گرفته اسـت

4. سینما: او علاقه‌مند بـه فیلم‌هاي‌ اسکورسیزی و وودی آلن اسـت و از بازی هدیه تهرانی، لیلا حاتمی و ترانه علیدوستی تحسین میکند

 

ازدواج امیر کاظمی

علایق امیر کاظمی

امیر کاظمی بازیگر، مجری و خوشنویس اهل ایران اسـت کـه درسال ۱۳۹۱ با مهتاب محسنی کـه یک کارگردان و گریمور تئاتر و تلویزیون اسـت ازدواج کرده اسـت. این زوج در حیاط دانشگاه تهران آشنا شدند و با یک مراسم ساده و کم‌هزینه عروسی گرفتند.

 

بیوگرافی همسر امیر کاظمی

بیوگرافی همسر امیر کاظمی

 

مهتاب محسنی متولد ۲۴ اسفند ۱۳۶۸ در تهران اسـت و تحصیلات لیسانس بازیگری و کارگردانی تئاتر را دارد. او همچنین تجربه گریموری و صداپیشگی را هم دارد. او در برخی از نمایش‌ها و سریال‌ها با همسرش همکاری کرده اسـت.

 

امیر کاظمی در برنامه اسکار مهران مدیری

امیر کاظمی در برنامه اسکار مهران مدیری

امیر کاظمی یکی از مهمانان برنامه اسکار بـه کارگردانی و اجرای مهران مدیری اسـت. این برنامه یک برنامه کمدی و تفریحی اسـت کـه در آن مدیری با مهمانان خود بـه گفتگو، بازی و شوخی می پردازد. امیر کاظمی دراین برنامه با تیپ و طرز پوشش خود مورد کنایه و طنز مهران مدیری قرار گرفته اسـت. مدیری بـه عینک، جوراب و کفش‌هاي‌ او اشاره کرده و وی را بـه خنده وا داشته اسـت. امیر کاظمی نیز با روحیه خوب و شوخ‌طبعی بـه کنایه‌هاي‌ مدیری پاسخ داده و از برنامه لذت برده اسـت.

 


مطالب مشابه: بیوگرافی بازیگران سریال فوق لیسانسه ها + زمان پخش سریال فوق لیسانسه ها


 

در پایان

بـه نظر میرسد کـه آخرین فیلمی کـه امیر کاظمی در آن بازی کرده اسـت، فیلم سینمایی سم پاشی بـه کارگردانی محمدرضا گلزار اسـت. این فیلم درسال ۱۳۹۸ اکران شده و داستان آن درباره یک مامور امنیتی اسـت کـه باید یک تروریست را دستگیر کند. امیر کاظمی دراین فیلم نقش مهدی را بازی کرده اسـت.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو