معرفی ساعت شیائومی S3 (Xiaomi Watch S3)

منبع: پلازا

1

1402/12/9

15:24


معرفی ساعت شیائومی S3 (Xiaomi Watch S3)

ساعت شیائومی S3 محصول جدیدی از برند چینی Xiaomi بوده که با ظرافت و زیبایی‌ دلنشینی ساخته و عرضه شده است. در این نوشته تصمیم داریم شما را با بخش‌های مهمی از این ساعت هوشمند آشنا کنیم پس در ادامه با ما همراه باشید.

ساعت Xiaomi Watch S3 بالاخره در کشور چین عرضه شد که نه تنها به سیستم جدید متکی است، بلکه دارای یک ترفند طراحی ویژه برای شخصی سازی بوده که در ادامه به اطلاعات بیشتری از آن اشاره خواهیم داشت. این ساعت همچنین با تمرکز بر ردیابی سلامت و اندازه‌گیری فشار خون واقعی توانسته نظرات کاربران بسیاری را نسبت به خود جذب نماید. درحال حاضر ساعت شیائومی S3 با بخش‌های پوششی بسیاری همراه بوده که تصمیم داریم شما را با مزایا و معایب اصلی آن آشنا کنیم.

فهرست مطالب

ساعت شیائومی S3

هرساله مدل جدیدی از ساعت‌های هوشمند شیائومی عرضه می‌شود که سال 2023 نوبت به ساعت Xiaomi Watch S3 رسیده است. در این ساعت شکیل شاهد ویژگی‌های نرم افزاری و سخت افزاری خوبی هستیم که سبب شده تا قیمت ساعت شیائومی S3 نسبت به نسخه قبلی با رشد چشمگیری مواجه شود. درحال حاضر این ساعت هوشمند جدیدترین محصول منتشر شده از برند شیائومی بوده که قصد بررسی آن را خواهیم داشت.

طراحی، نمایشگر و باتری

ساعت شیائومی S3

ساعت شیائومی اس ۳ دارای ابعاد ۴۷ در ۴۷ در ۱۲ میلیمتر بوده که این سایز سبب آن شده که وزن ساعت به ۴۴ گرم برسد. بدنه این ساعت هوشمند از نوع آلومینیوم و فریم آن از فولاد ضد زنگ بوده است که این موضوع می‌تواند شما را با یک ساعت هوشمند ضد آب مواجه کند که با ترفندهای جدیدی توسعه یافته است. این ساعت با یک ترفند طراحی همراه بوده که می‌تواند گزینه خوبی برای اشخاصی باشد که به دنبال تغییر دادن مداوم بندها و قاب‌ها هستند. در سایر ساعت‌های هوشمند به آسانی می‌توان بندها را تغییر داد اما این موضوع در مورد قاب کارایی نداشته است.

شرکت شیائومی برای ساعت هوشمند اس ۳ یک ترفند جدید را به کارگیری کرده که با استفاده از آن می‌توانید قاب حاشیه نمایشگر را نیز تغییر دهید که این ساعت متشکل از یک قاب قابل تعویض و بند چرم مصنوعی بوده است که در چین چیزی حدود ۱۶ تا ۳۱ یورو قیمت داشته است. در حال حاضر ساعت در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و قهوه‌ای عرضه شده است که بسته به سلیقه کاربر قابل خرید می‌باشد.

در رابطه با نمایشگر ساعت باید بدانید که شیائومی از یک صفحه نمایش AMOLED استفاده نموده که این رابط دارای ۱.۴۳ اینچ سایز بوده است. وضوح پیکسلی ۴۶۶ در ۴۶۶ می‌تواند نرخ تراکم پیکسلی ۳۲۶ پیکسل در هر اینچ را به نمایش بگذارد. رابط کاربری این ساعت به همراه دو دکمه کناری عرضه شده که شیائومی برای آن یک باتری ۴۸۶ میلی آمپر ساعتی را در نظر گرفته است. عمر باتری برای نسخه اتصال به گوشی از طریق بلوتوث بین ۵ تا ۱۵ روز خواهد بود و اگر تصمیم داشته باشید از طریق eSIM اتصال خود را برقرار کنید این زمان بین ۳ تا ۷ روز خواهد بود.

سخت افزار، سیستم و ردیابی

ساعت شیائومی S3

با توجه به توضیحات فوق باید بدانید بسیاری از عملکردهای مفید این ساعت هوشمند از طریق رابط کاربری HyperOS عرضه شده که با استفاده از آن می‌توانید به ابزارهای خوبی برای ردیابی سلامت خود دسترسی داشته باشید. رابط کاربری می‌تواند تعامل شما با ساعت را آسان‌تر نماید و سبب به وجود آمدن ویژگی‌های مختلفی نظیر ارتباط بهتر در تماس‌ها شود. مودم سلولی مستقل به کارگیری شده در این ساعت بدون نیاز به گوشی هوشمند نیز قابل استفاده بوده که در این زمینه بد نیست بدانید ساعت شیائومی اس ۳ از NFC پشتیبانی می‌کند که در کشور چین می‌توانید برای حمل و نقل عمومی به جی پی اس دسترسی داشته باشید.

سنسورهای ساعت شامل سنسور پالس و SpO² و ژیروسکوپ و شتاب سنج و سنسور نور بوده که این موارد می‌تواند بررسی‌های مربوط به سلامتی را در اختیار شما قرار دهند. از دیگر مزایای ساعت می‌توان به وجود ۱۵۰ حالت ورزشی اشاره داشت که در کنار این موضوع اندازه‌گیری ضربان قلب و ردیابی خواب یکی دیگر از مزایای این ساعت بوده است.

پشتیبانی از شبکه LTE یکی دیگر از مزایای این ساعت هوشمند بوده که بدنیست بدانید شیائومی محصول جدید خود را در ۲۸ اکتبر ۲۰۲۳ معرفی و در همان روز روانه بازار چین کرده است.

قیمت ساعت شیائومی S3

درحال حاضر این ساعت در چین با قیمت ۱۵۰ یورو عرضه شده که به نسبت مزایا و موارد نامبرده در سطح نسبتا خوبی قرار داشته است.

مزایای اصلی ساعت Xiaomi Watch S3

  • بررسی‌های انجام گرفته نشان می‌دهد که این ساعت هوشمند نه تنها نرم‌افزار تازه‌ای را دریافت کرده بلکه می‌تواند میزبان خوبی برای سفارشی‌سازی دستبند و قاب باشد.
  • در کنار این مورد شاهد ضد آب بودن ساعت تا 5 ATM هستیم که بدنه ضد زنگ و فولادی آن در برابر ضربه و خط و خش مقاومت خوبی داشته است. این موضوع با یک بند چرمی مقاوم همراه است که می‌تواند زیبایی‌های خوبی را در معرض دید قرار دهد.
  • نمایشگر عالی با مدل امولد و وضوح پیکسلی بالا سبب شفافیت خوبی شده که در روشنایی روز نیز می‌توانید بهترین کیفیت و نور را دریافت کنید.
  • رابط کاربری جدید با ابزارهای مناسبی همراه است که می‌تواند برای کاربران مختلفی مفید واقع شود.
  • پشتیبانی از eSIM به شما این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به اتصال ساعت به گوشی بتوانید تماس بگیرید. در این زمینه کیفیت بسیار خوبی را در انتقال و دریافت صدا، شاهد خواهید بود.
  • باتری سلولی با ظرفیت بالا و نگه‌داری شارژ یکی دیگر از مزایای این ساعت در بخش سخت افزاری بوده است.
  • از دیگر مزایای ساعت می‌توان به وجود سایز نمایشگر مناسب اشاره داشت که این موضوع روی دسترسی بهتر شما به ابزارها مفید خواهد بود و می‌تواند روی استایل شخصی افراد نیز تاثیر خوبی داشته باشد.

سخن پایانی

همانطور که شاهد بودید بررسی ساعت شیائومی S3 به پایان رسید که در این زمینه سعی کردیم به اطلاعات مهمی از این ساعت اشاره داشته باشیم. باتوجه به توضیحات فوق دیدگاه شما نسبت به ساعت Xiaomi Watch S3 چیست؟ نقطه نظر شما نسبت به مزایا و معایب نامبرده چه می‌باشد؟ شما عزیزان در ادامه می‌توانید با ما همراه باشید و نظرات خود نسبت به این محصول و نوشته فوق را برایمان به اشتراک بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو