بررسی می بند 8 پرو ؛ موشکافی قابلیت‌ها و ویژگی‌های ساعت هوشمند شیائومی

بررسی می بند 8 پرو ؛ موشکافی قابلیت‌ها و ویژگی‌های ساعت هوشمند شیائومی


منبع: تکراتو

2

1402/7/24

07:59


در این مطلب به بررسی می بند 8 پرو می‌پردازیم که نسبت به نسل قبلی، ماندگاری شارژ طولانی‌تر، نمایشگری قوی‌تر، امکاناتی جدیدتر و طراحی شیک‌تری دارد.

بررسی می بند 8 پرو ؛ موشکافی قابلیت‌ها و ویژگی‌های ساعت هوشمند شیائومی

در این مطلب به بررسی می بند 8 پرو می‌پردازیم که نسبت به نسل قبلی، ماندگاری شارژ طولانی‌تر، نمایشگری قوی‌تر، امکاناتی جدیدتر و طراحی شیک‌تری دارد.

می بند 8 پرو که آغازگر نسل جدید ساعت‌های هوشمند شیائومی است، اواسط تابستان امسال روانه بازار شد. این عضو جدید خانواده شیائومی، موفق شد توجه و علاقه زیادی را از سمت علاقه‌مندان ساعت‌های هوشمند به خود جلب کند.

طراحی شیک و ماندگاری شارژ طولانی‌تر، از جمله قابلیت های مهم می بند 8 پرو نسبت به سری قبل هستند. همچنین، در این سری شاهد کمتر شدن امکانات مربوط به اتصالات نیستیم. بررسی می بند 8 پرو نشان می‌دهد که این ساعت هوشمند شیائومی در مقایسه با مدل قبلی، یعنی می بند 7 پرو تغییرات بسیار خوبی داشته؛ به‌خصوص از نظر نمایشگر و طراحی کلی.

شیائومی سعی داشته با ارائه این محصول، ساعت هوشمندی را در اختیار کاربران خودش قرار دهد که ارزش آپگرید از 7 پرو را داشته باشد و قابلیت‌ها و ویژگی‌های بهتری را ارائه دهد. در ادامه مطلب، نگاهی عمیق‌تر به ویژگی های می بند 8 پرو داریم تا راحت‌تر بتوانید تصمیم بگیرید که این ساعت برای شما مناسب هست یا خیر.

بیشتر بخوانید:

بررسی گلکسی واچ 5 پرو

بررسی گلکسی واچ 6

بررسی می بند 8 پرو

با بررسی شیائومی بند 8 پرو متوجه می‌شویم که این دستبند هوشمند شیائومی امکانات لازم را برای نظارت بر سلامت و تناسب اندام دارد؛ از جمله جی‌پی‌اس، بیشتر از 150 حالت ورزشی مختلف، امکان نمایش فعالیت‌های شما روی نقشه، راهنمایی برای حرکات کششی و گرم کردن و غیره.

بررسی می بند 8 پرو

بررسی می بند 8 پرو

جدول زیر مشخصات می بند 8 پرو را به صورت کامل نشان می‌دهد.

بررسی می بند 8 پرو مشخصات می بند 8 پرو
نمایشگر
  • نمایشگر 1.74 اینچی AMOLED، حداکثر روشنایی 600 نیت، نرخ نوسازی 60 هرتز، نمایش 16.7 میلیون رنگ
  • رزولوشن 336×480 پیکسل، تراکم پیکسل 336 ppi
  • نمایشگر همیشه روشن
طراحی و ساختار
  • 46×33.35×9.99 میلی‌متر
  • 22.5 گرم (بدون بند)
  • مقاوم در برابر نفوذ آب تا عمق 50 متری
  • طراحی مینیمالیستی فریم میانی با بندهای حصیری و قابلیت رها شدن فوری بند
اتصالات GPS/GLONASS/GALILEO/BDS/QZSS
سازگاری
  • اندروید 6 و بالاتر
  • iOS 12 و بالاتر
زبان چینی ساده، چینی سنتی، انگلیسی
باتری
  • 289 میلی‌آمپر ساعت (شارژ‌ کامل در مدت 80 دقیقه)
  • شارژر Magnetic Pogo Pin
ماندگاری شارژ
  • حالت معمولی 14 روز
  • با نمایشگر همیشه روشن 6 روز
قابلیت‌های سلامت ارزیابی فعالیت روزانه، نظارت بر ضربان قلب، خواب، استرس، اکسیژن خون، یادآوری چرخه‌های ماهانه بانوان، آموزش تنفس
ورزش‌ها بیشتر از 150 حالت ورزشی، دوره دوندگی، دوره بوکس حسی-حجمی
اتصالات بلوتوث 5.3
رنگ‌ها مشکی، خاکستری، آبی

بررسی می بند 8 پرو از نظر طراحی و ساختار

بررسی ساعت هوشمند جدید شیائومی را با نگاهی به ویژگی‌های ظاهری این ساعت هوشمند شروع می‌کنیم که طراحی جدید آن در نگاه اول کاملاً مشخص است. می بند 8 پرو برخلاف مدل منحنی شکل قبلی، یک طراحی کاملاً صاف و شیک دارد. یکی از ویژگی های می بند 8 پرو که در سری قبل وجود نداشت، دکمه آزادسازی بند ساعت است که با آن به راحتی می‌توانید بندهای ساعت را تعویض کنید.

بررسی می بند 8 پرو از نظر طراحی و ساختار

این ساعت در سه رنگ مشکی، خاکستری و یک رنگ آبی زیبا ساخته شده که به آسمان پرستاره شب شباهت دارد. این تنوع به کاربران امکان می‌دهد که رنگ متناسب با سلیقه و سبک دلخواهشان را انتخاب کنند.

یکی دیگر از ویژگی های می بند 8 پرو کیفیت ساخت آن است. برای حفاظت از نمایشگر زیبای این ساعت از گلس 2.5D استفاده شده که دوام و زیبایی آن را افزایش می‌دهد. قاب استیل ساعت هم علاوه بر زیبایی، دوام و استحکام زیادی دارد.

یکی از متفاوت‌ترین مشخصات می بند 8 پرو محدوده وسیع بندهای قابل انتخاب برای این ساعت است؛ از جمله بند متالیک، چرم و سیلیکون که برای شرایط و لباس‌های مختلف، گزینه‌های متفاوتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

برای کاربران فعال و پرتحرک، گواهینامه ضد آب 5ATM این ساعت هوشمند شیائومی یک قابلیت مهم محسوب می‌شود و تا عمق 50 متری آب از این ساعت حفاظت می‌کند. این یعنی می بند 8 پرو در برابر عرق، باران و پاشیدن آب مقاوم است؛ در نتیجه همراه مطمئنی برای زندگی روزانه و ورزش محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بررسی گلکسی واچ 5

بررسی اپل واچ اولترا 2

بررسی می بند 8 پرو از نظر نمایشگر

بررسی ساعت هوشمند جدید شیائومی را با مروری بر مشخصات نمایشگر این ساعت ادامه می‌دهیم. نمایشگر می بند 8 پرو نسبت به مدل سال گذشته تغییرات و پیشرفت‌های خوبی داشته است. پنل 1.74 اینچی AMOLED این نمایشگر حدود 18 درصد نسبت به مدل قبلی بزرگتر است. این نمایشگر بزرگتر باعث ایجاد رابط کاربری فراگیرتر و وسیع‌تر می‌شود که برای اشخاصی که به دنبال ساعت هوشمندی با صفحه بزرگتر هستند، انتخاب خوبی است.

بررسی شیائومی بند 8 پرو

بررسی شیائومی بند 8 پرو

پنل 60 هرتزی این دستبند هوشمند شیائومی باعت ایجاد یک رابط کاربری روان‌تر شده و کمک می‌کند که تعامل با این نمایشگر به‌صورت بسیار روان و لذت‌بخش انجام شود. با توجه به رزولوشن 336×480 پیکسلی و تراکم پیکسل 336 PPI این ساعت، واچ فیس‌ها در آن رنگ‌هایی شاداب و وضوحی بالا دارند.

حداکثر روشنایی 600 نیتی این نمایشگر باعث می‌شود که تصویر ساعت در فضای بیرون، چه زیر نور مستقیم خورشید و چه در محیط‌های پرنور کاملاً واضح و قابل مشاهده باشد.

سفارشی‌سازی می بند 8 پرو هم به‌راحتی انجام می‌شود و 7 واچ فیس از پیش نصب شده در این ساعت هوشمند شیائومی وجود دارد که می‌توانید حالت مورد نظرتان را از بین آنها انتخاب کنید. کافی‌است انگشتتان را برای 3 تا 4 ثانیه روی صفحه نگه دارید تا به این تنظیمات دسترسی پیدا کرده و بین آنها جابه‌جا شوید. پنل AMOLED ساعت هم این واچ فیس‌ها را با جزئیات بسیار زیاد و رنگ‌هایی شاداب و سرزنده نمایش می‌دهد.

بررسی می بند 8 پرو از نظر سلامت و تناسب اندام

بررسی ساعت هوشمند جدید شیائومی را با نگاهی به مجموعه امکانات این ساعت هوشمند در زمینه نظارت بر تناسب اندام و سلامت ادامه می‌دهیم. می بند 8 پرو با مجموعه آپدیت‌ها و قابلیت‌های کم نظیر و جذاب خودش به شما کمک می‌کند تا سطح سلامت و تناسب اندام خودتان را ارتقاء دهید.

بررسی شیائومی بند 8 پرو

اول از همه اینکه، شیائومی می بند 8 پرو با امکانات مربوط به ورزش‌های حسی حجمی که برای تمرین بوکس بسیار عالی هستند، به عنوان مربی فیزیکی شما هم نقش‌آفرینی می‌کند. این حالت ورزشی جذاب و سرگرم‌کننده باعث می‌شود که ورزش کردن بسیار لذت‌بخش و مؤثرتر شود.

برای اشخاصی که به‌دنبال راهنمایی در زمینه گرم کردن و سپس سرد کردن بدن هستند، یک حالت اختصاصی وجود دارد که با نشان دادن حرکات ورزشی با انیمیشن‌های سه بعدی، کارایی و جذابیت روتین ورزشی شما را افزایش می‌دهد.

یکی دیگر از ویژگی های می بند 8 پرو که برای ورزشکاران جذابیت بسیار زیادی دارد، نمایش حرکات دونده‌ها روی نقشه است. با وجود این قابلیت، دونده‌هایی که در فضاهای بیرونی تمرین می‌کنند، به امکان نمایش لحظه‌ای و پیگیری دقیق حرکات دسترسی دارند. این ساعت هوشمند شیائومی یک حالت هوشمند برای ورزش دو دارد به همراه کلاس‌های دو و قابلیت نمایش داده‌های مربوط به ورزش دو که در رابطه با ورزش‌هایی که انجام می‌دهید، نظرات و دیدگاه‌های مفیدی در اختیار شما قرار می‌دهد.

می بند 8 پرو انرژی و سرزندگی شما را ارزیابی کرده و میزان اختلاف بین حالت بدن و حالت تعیین شده را به صورت بلادرنگ نشان می‌دهد. همچنین در این ساعت 10 دوره برای ورزش دو با درجات شدت مختلف وجود دارد که هر کدام برای ورزشکارانی با سطح تناسب اندام متفاوت مناسب هستند. برای ورزش در منزل و فضاهای سرپوشیده می‌توانید داده‌ها و آمار ورزش را به صورت لحظه‌ای روی تلویزیون نمایش دهید تا هنگام ورزش انگیزه و آگاهی پیدا کنید.

بررسی می بند 8 پرو

بررسی ساعت هوشمند جدید شیائومی

این دستبند هوشمند شیائومی برای علاقمندان به ورزش و تناسب اندام، مخصوصا اشخاصی که هر روز ورزش می‌کنند بیشتر از 150 حالت ورزشی دارد که مخصوص فعالیت‌های مختلف هستند؛ از جمله دو، پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری و غیره. همچنین می‌توانید در اپلیکیشن Mi Fit عملکرد خودتان را نظارت و پیگیری کنید.

یکی دیگر از قابلیت‌های مفید می بند 8 پرو برای اشخاصی که به سلامت خودشان اهمیت می‌دهند، ماژول نظارت دو کاناله است که یکی از الگوریتم‌های نسل جدید محسوب می‌شود و دقت تشخیص ساعت را افزایش می‌دهد. این قابلیت جدید، نظارت بر تناسب اندام را به سطح جدیدی رسانده و به شما اطمینان می‌دهد که همواره به داده‌هایی دقیق و قابل اطمینان دسترسی خواهید داشت.

بررسی شیائومی بند 8 پرو نشان می‌دهد که حسگرهای اصلی سلامت در این ساعت هم وجود دارند؛ از جمله حسگر ضربان قلب، حسگر SpO2 برای ارزیابی اکسیژن خون و قابلیت نظارت بر خواب. همچنین در این ساعت قابلیت پیگیری چرخه‌های قائدگی زنانه هم فراهم شده که به خانم‌ها کمک می‌کند تا در این زمان‌های حساس نظارت و دقت بیشتری بر وضعیت سلامت خودشان داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

بهترین ساعت های هوشمند 2023

بهترین گجت های ورزشی

بررسی می بند 8 پرو از نظر اتصالات و امکانات جانبی

بررسی می بند 8 پرو نشان می‌دهد که این ساعت با مجموعه امکانات جدید خودش، قابلیت‌های اتصال را به سطح جدیدی رسانده است. این ساعت هوشمند با داشتن جدیدترین تکنولوژی بلوتوث 5.3 امکان اتصال قوی و بی‌وقفه را فراهم می‌کند تا همواره اتصالی بدون مشکل را با گوشی هوشمند و سایر دستگاه‌های خودتان تجربه کنید و حین همگام‌سازی داده‌ها و استفاده از اپلیکیشن، دچار مشکل نشوید.

بررسی می بند 8 پرو

یکی از مهم‌ترین مشخصات می بند 8 پرو تراشه GNSS (سیستم جهانی ناوبری ماهواره‌ای) این ساعت است که قابلیت مکان‌یابی دقیق را فراهم می‌کند. می‌توانید از این قابلیت در ترکیب با گوشی یا به‌صورت مستقل استفاده کنید.

می بند 8 پرو با پشتیبانی از پنج سیستم ماهواره‌ای مهم از جمله جی‌پی‌اس، Beidou، GLONASS، Galileo و QZSS امکان موقعیت‌یابی دقیق و روان را فراهم می‌کند. فرقی نمی‌کند که به‌دنبال پیگیری فعالیت‌های بیرونی خودتان هستید یا صرفاً قصد جمع‌آوری داده‌های دقیق در رابطه با موقعیت مکانی خودتان را دارید، چون در هر صورت، تکنولوژی‌های اتصال این دستگاه دقیق‌ترین اطلاعات را در اختیار شما قرار می‌دهند.

همچنین، این ساعت شیائومی از NFC چند کاربرده هم پشتیبانی می‌کند که برای استفاده آسان در مکان‌هایی مثل اتوبوس و مترو طراحی شده است.

وجود دستیار صوتی Xiaoai هم کمک زیادی به راحت‌تر شدن کنترل این ساعت هوشمند می‌کند و با استفاده از آن می‌توانید با فرمان‌های صوتی، عملکردهای مختلف را روی ساعت‌تان کنترل کنید. یکی دیگر از قابلیت‌های می بند 8 پرو این است که با استفاده از این ساعت هوشمند می‌توانید با اپلیکیشن Mijia روی گوشی، تجهیزات مختلف خانه هوشمند خودتان با برند شیائومی را کنترل کنید.

برای تجهیزات صوتی و ویدیویی، می بند 8 پرو نقش یک قطب مرکزی را بازی می‌کند که با استفاده از آن مدیریت دستگاه‌های هوشمند شیائومی به راحتی انجام می‌شود. همچنین، این دستبند هوشمند شیائومی قابلیت کنترل دوربین گوشی هوشمند را هم دارد که با کمک آن می‌توانید از راه دور عکس بگیرید.

بررسی می بند 8 پرو از نظر اپلیکیشن‌ها و سازگاری

می بند 8 پرو با در نظر گرفتن ویژگی‌های مهمی مثل سازگاری و راحتی طراحی شده است. این دستبند هوشمند شیائومی با اندروید 6 و نسخه‌های بالاتر و iOS 12 و نسخه‌های بالاتر سازگاری دارد. بنابراین، حتی اگر گوشی هوشمند شما تولید چند سال پیش است، باز هم می‌توانید بدون هیچ نگرانی از امکانات می بند 8 پرو بهره‌مند شوید.

مشخصات می بند 8 پرو

مشخصات می بند 8 پرو

برای ارتقای تجربیات کاربری، اپلیکیشن Mi Fit که برای گوشی‌های هوشمند قابل نصب است، نقش یک همراه جامع برای تناسب اندام را بازی می‌کند. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید آمار مختلف مربوط به تناسب اندام خودتان را نظارت و پیگیری کرده، از مسیرهایی که هنگام ورزش طی می‌کنید نقشه‌برداری کنید و اهداف خودتان را در زمینه ورزش و تناسب اندام تنظیم کنید؛ مثلاً برای پیاده‌روی، دو، دوچرخه‌سواری و غیره.

همچنین با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید الگوهای خواب خودتان را ثبت کرده و در رابطه با این الگوها و حتی امتیاز تنفس خودتان اطلاعات کسب کنید. با در اختیار داشتن این داده‌ها و تحلیل‌های مفید می‌توانید برای بهبود کیفیت خواب و سلامت کلی خودتان تصمیمات آگاهانه‌تری بگیرید. اپلیکیشن اختصاصی می بند 8 پرو و سازگاری آن با اکوسیستم‌های مختلف، آن را به یک ابزار ارزشمند برای علاقه‌مندان به سلامت و تناسب اندام تبدیل می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

بهترین گجت های گیمینگ

بهترین پاوربانک در بازار ایران

بررسی می بند 8 پرو از نظر باتری و ماندگاری شارژ

بررسی شیائومی بند 8 پرو را با نگاهی به باتری و ماندگاری شارژ این ساعت هوشمند ادامه می‌دهیم. همان‌طور که در جدول مشخصات می بند 8 پرو اشاره شده، این ساعت یک باتری قوی دارد که نگرانی‌های مربوط به مدل قبلی را رفع می‌کند. با توجه به ارتقای چشمگیر ظرفیت باتری این ساعت نسبت به می بند 7 پرو که یک باتری 235 میلی آمپر ساعتی داشت، حالا کاربران به افزایش 20 درصدی ظرفیت باتری (289 میلی آمپر ساعت) دسترسی دارند. این تغییر برای کاربرانی که زیاد از مچ‌بند هوشمند خودشان استفاده می‌کنند، پیشرفت مهمی است.

مشخصات می بند 8 پرو

شیائومی ادعا کرده که ماندگاری شارژ می بند 8 پرو برای استفاده‌های معمولی به 14 روز می‌رسد. در صورت فعال بودن نمایشگر همیشه روشن (AOD) هم می‌توانید انتظار ماندگاری شارژ 6 روزه را از این ساعت داشته باشید. تست‌های واقعی نشان داده که با AOD هم ممکن است ماندگاری شارژ باتری به 7 روز برسد.

با وجود کانکتور شارژر Pogo که به‌صورت مغناطیسی به می بند 8 پرو وصل می‌شود، شارژ کردن این ساعت هوشمند به راحتی انجام می‌شود. شارژ کامل دستگاه حدود یک ساعت و نیم زمان می‌برد.

با توجه به قیمت می بند 8 پرو می‌توان گفت که ماندگاری شارژ این ساعت بسیار مناسب است و می‌توانید برای مدتی طولانی از آن استفاده کنید. چه یک کاربر پرمصرف باشید و چه یک کاربر معمولی، در هر صورت ماندگاری شارژ می بند 8 پرو رضایت‌بخش خواهد بود.

جمع‌بندی

پس از تکمیل بررسی شیائومی بند 8 پرو می‌توان گفت که این محصول شیائومی یک ساعت هوشمند قوی با امکاناتی قابل توجه است. طراحی شیک و جدید می بند 8 پرو آن را به یک گجت مدرن تبدیل کرده و بزرگتر شدن اندازه و کیفیت نمایشگر این ساعت هم می‌تواند نقش قابل توجهی در جلب رضایت کاربران داشته باشد.

ماندگاری شارژ می بند 8 پرو هم یکی از ویژگی‌های قابل توجه آن است و می‌توانید روزها از این ساعت به عنوان یک همراه مفید برای ورزش استفاده کنید. همچنین، قیمت می بند 8 پرو با توجه به امکانات و قابلیت‌های جدید آن قابل توجیه است.

اگر به دنبال یک ساعت هوشمند جدید هستید که قابلیت اتصال بی‌وقفه، طراحی شیک و مجموعه امکاناتی قوی داشته باشد، می بند 8 پرو می‌تواند انتخاب خیلی خوبی برای شما باشد. این ساعت هم از نظر قابلیت‌ها و هم از طراحی و سبک کلی، انتخاب خیلی خوبی برای ورزشکاران و افرادی است که به تناسب اندام خودشان اهمیت می‌دهند.

سوالات متداول

آیا می بند 8 پرو جی‌پی‌اس دارد؟

بله؛ شیائومی می بند 8 پرو جی‌پی‌اس هم دارد که در ترکیب با سایر تکنولوژی‌های مکان‌یابی، امکان ثبت دقیق موقعیت مکانی را هنگام ورزش در محیط‌های بیرونی فراهم می‌کند.

ماندگاری شارژ می بند 8 پرو چقدر است؟

شیائومی ادعا کرده که ماندگاری شارژ می بند 8 پرو برای استفاده‌های معمولی به 14 روز می‌رسد (بدون فعال بودن نمایشگر همیشه روشن). در صورت فعال بودن نمایشگر همیشه روشن (AOD) باز هم می‌توانید انتظار ماندگاری شارژ 6 روزه را از این ساعت داشته باشید.

قیمت می بند 8 پرو چقدر است؟

پیش‌بینی می‌شود که قیمت می بند 8 پرو حدود 4,559 روپیه هند یعنی تقریباً 55 دلار باشد. این این دستبند سلامتی در بازار ایران از 3.800.000 تومان شروع می‌شود.

بیشتر بخوانید:

منبع:  applegadgetsbd

نظر شما درباره بررسی می بند 8 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو