بهترین هدفون های نویز کنسلینگ 2023 ؛ راهنمای خرید هدفون های ANC در هر بازه قیمتی

بهترین هدفون های نویز کنسلینگ 2023 ؛ راهنمای خرید هدفون های ANC در هر بازه قیمتی


منبع: تکراتو

2

1402/9/6

13:31


با خرید بهترین هدفون های نویز کنسلینگ 2023 که بدون افت کیفیت صدا، همه صداهای مزاحم اطراف را حذف می‌کنند، در دنیای موزیک غرق می‌شوید.

بهترین هدفون های نویز کنسلینگ 2023 ؛ راهنمای خرید هدفون های ANC در هر بازه قیمتی

با خرید بهترین هدفون های نویز کنسلینگ 2023 که بدون افت کیفیت صدا، همه صداهای مزاحم اطراف را حذف می‌کنند، در دنیای موزیک غرق می‌شوید.

بهترین هدفون های نویز کنسلینگ 2023 تجربه شما را از گوش کردن به موزیک و صداهای مورد علاقه‌تان تغییر می‌دهند و در محیط‌های مختلف، از جمله محیط‌های پررفت و آمد و شلوغ، به صدایی فراگیرتر و باکیفیت‌تر دسترسی خواهید داشت.

برای معرفی برترین هدفون های نویز کنسلینگ در سال 2023 ویژگی‌هایی مثل کیفیت صدا، ANC، ماندگاری شارژ، راحتی، طراحی، قابلیت‌های جانبی و هزینه خرید را در نظر گرفتیم.

در این مطلب با طیف متنوعی از برترین هدفون های نویزگیر 2023 آشنا می‌شوید و قطعاً با هر بودجه و سلیقه‌ای، می‌توانید از این فهرست، بهترین هدفون را برای خودتان انتخاب کنید. پس تا انتهای مطلب ما را همراهی کنید.


ادامه مطلب در ادامه 

بیشتر بخوانید:


بهترین هدفون های نویز کنسلینگ 2023

بدون شک، طراحی نقش بسیار مهمی در انتخاب بهترین هدفون های نویز کنسلینگ 2023 دارد؛ چون علاوه بر زیبایی هدفون، در راحتی استفاده از آن هم نقش دارد. به دنبال هدفونی باشید که روی قسمت کاپ‌ها و هدبند آن، از موادی مثل فوم حافظه‌دار استفاده شده باشد.

بهترین هدفون‌های نویز کنسلینگ 2023

بهترین هدفون های نویز کنسلینگ 2023

همچنین، ایرکاپ‌های پد دار، به از بین بردن نویز هم کمک می‌کنند؛ چون به صورت فیزیکی، مانع از ورود صداهای ناخواسته به داخل گوش می‌شوند. این قابلیت در ترکیب با فناوری نویز کنسلینگ، منجر به حذف هر چه بهتر صداهای اضافه می‌شود.

قطعاً کیفیت صدا هم نقش مهمی در انتخاب بهترین هدست های نویز کنسلینگ 2023 دارد؛ حتی اگر تمرکز اصلی شما، مسدود کردن صداهای اضافه باشد. البته، تعریف کیفیت صدا بیشتر بستگی به سلیقه شخصی شما دارد و اینکه مثلاً صدای گرم و کامل را بیشتر می‌پسندید یا صدایی با جزئیات کافی و نزدیک به واقعیت که همه جزئیات موزیک را به گوش شما می‌رساند.

مسئله بعدی، قابلیت‌های جانبی است که انتظار دارید در هدفون مورد نظر شما وجود داشته باشد. هزینه و قیمت خرید هدفون هم یکی دیگر از مهم‌ترین فاکتورهای تعیین کننده برای انتخاب برترین هدست های کاهش نویز 2023 است.

با توجه به تعداد بسیار زیاد گزینه‌های موجود در بازار، معمولاً خریداران هنگام انتخاب هدفون و هدست سردرگم می شوند؛ اما مرور این فهرست به شما برای این انتخاب کمک می کند.

Sony WH-1000XM4 – یکی از بهترین هدفون های نویز کنسلینگ 2023 برای بیشتر کاربران

بهترین هدفون های نویز کنسلینگ 2023

  • طراحی آکوستیک: بسته
  • وزن: 253 گرم
  • پاسخ فرکانسی: 4 هرتز تا 40 کیلوهرتز
  • درایورها: 1.57 اینچی گنبدی
  • ماندگاری شارژ: 30 ساعت
  • دلایل خرید: قابلیت حذف نویز قوی، سیستم صوتی DSEE Extreme
  • دلایل اجتناب از خرید: ضد آب نیست

هدفون WH-1000XM4 شرکت سونی، جزء بهترین هدست های نویز کنسلینگ در سال 2023 است که قدرت حذف نویز بسیار قوی و کیفیت صدای عالی را در قالب یک پکیج سبک با طراحی راحت ترکیب کرده است. این هدفون سونی، تفاوت چشمگیری با مدل WH-1000XM3 ندارد اما مجهز به امکاناتی مثل قابلیت جفت کردن چند نقطه‌ای، فناوری DSEE Extreme، آگاهی محیطی و پخش/توقف خودکار موزیک با یک حسگر داخلی است.

طبق معیارهای مختلف، هدفون WH-1000XM4 سونی کیفیت بی‌نظیری دارد به خصوص از نظر حذف نویز و پشتیبانی از کدک‌های پیشرفته. صدای موزیک هم با این هدفون سونی قدرت زیادی دارد و فرکانس‌ها و صداهای مختلف را به خوبی بازسازی می‌کند.

علاوه بر ویژگی‌های ذکر شده، هدفون WH-1000XM4 سونی از فرمت صوتی 360 درجه این شرکت پشتیبانی می‌کند که امکان ایجاد صدای فضایی را فراهم می‌کند؛ بعلاوه‌ی کدک LDAC که می‌تواند حداکثر نرخ بیت تا 990 کیلوبیت بر ثانیه را ایجاد کند. تنها نقطه ضعف این محصول سونی، عدم پشتیبانی از aptX یا aptX HD است.

بیشتر بخوانید:

بهترین ساعت های هوشمند 2023

بهترین گجت های ورزشی

1More Sonoflow – جزء برترین هدست های حذف نویز 2023 ارزان قیمت

بهترین هدفون های نویز کنسلینگ 2023

  • طراحی آکوستیک: بسته
  • وزن: 250 گرم
  • پاسخ فرکانسی: 2.400 تا 2.4835 گیگاهرتز
  • درایورها: 40 میلی‌متری
  • ماندگاری شارژ: 50 ساعت (با فعال بودن ANC)
  • دلایل خرید: بسیار راحت، کیفیت صدا و ANC قوی
  • دلایل اجتناب از خرید: طراحی کمی خسته کننده، کنترل‌ها می‌توانستند قابل درک‌تر باشند.

هدفون رو گوشی 1More Sonoflow ثابت کرد که می‌توان با قیمت کمتر از صد دلار هم به تکنولوژی ANC قوی دسترسی داشت و به همین دلیل جزء بهترین هدفون های نویز گیر 2023 محسوب می‌شود؛ به خصوص برای کاربرانی که به دنبال یک محصول ارزان قیمت با صدایی باکیفیت هستند. استفاده از اپلیکیشن 1More بسیار راحت است اما امکانات زیادی در آن مشاهده نمی‌شود. می‌توانید با این اپلیکیشن، ANC را فعال یا غیرفعال کرده و یا از تنظیمات آماده اکولایزر استفاده کنید. این هدفون دارای ماندگاری شارژ 70 ساعت است که در صورت فعال بودن تکنولوژی ANC، ماندگاری شارژ آن به 50 ساعت می‌رسد.

این هدفون، بهترین گزینه موجود در بازار نیست؛ اما همانطور که اشاره شد، نسبت به هزینه پرداختی، امکانات و تجربیات کاربری بسیار خوبی برای شما فراهم می‌کند و به همین دلیل در لیست بهترین هدفون های نویز کنسلینگ در سال 2023 قرار می‌گیرد. کیفیت صدای این محصول در سطح بسیار بالایی قرار ندارد اما صدای بیس آن بسیار قدرتمند و فرکانس‌های بالای آن بسیار واضح هستند – به دلیل استفاده از دو درایور 40 میلی‌متری. این هدفون از تکنولوژی صوتی LDAC سونی پشتیبانی می‌کند اما برای استفاده از آن نیاز به دستگاهی دارید که از این تکنولوژی پشتیبانی کند و فایل صوتی که نرخ بیت بالایی داشته باشد.

طراحی 1More Sonoflow ساده و دارای لولاهایی باکیفیت و رویه مات است. خود کاپ‌های این هدفون، قابل تنظیم هستند و از یک فوم حافظه‌دار بسیار نرم ساخته شده است که استفاده از آن بسیار راحت و وزن آن تنها 250 گرم است. روی کاپ‌های هدفون، یکسری دکمه وجود دارد که نمی‌توان آنها را کنترل کرد اما اگر وجود دکمه فیزیکی روی کاپ هدفون برای شما مهم است، احتمالاً این طراحی نظر شما را به خود جلب می‌کند.

در مجموع، هدفون 1More Sonoflow از نظر ارزش و امکانات نسبت به قیمت، محصول بسیار خوبی محسوب می‌شود. به دلیل استفاده از رویه مات، قاب محکم و طراحی مینیمال، این محصول نسبت به آنچه انتظار می‌رود، باکیفیت‌تر است. شاید بتوانید بین برترین هدست ها با قابلیت از بین بردن نویز 2023 محصولی با ANC و صدای بهتر پیدا کنید اما نه در این طیف قیمت!

Sony WH-1000XM5 – بهترین هدفون نویز کنسلینگ از نظر داشتن ANC بسیار قوی

بهترین هدفون های نویز کنسلینگ 2023

  • طراحی آکوستیک: بسته
  • وزن: 250 گرم
  • پاسخ فرکانسی: 4 هرتز تا 40 کیلوهرتز
  • درایورها: 30 میلی‌متری
  • ماندگاری شارژ: 30 ساعت
  • دلایل خرید: نویز کنسلینگ قوی، قابلیت‌های محیطی هوشمند
  • دلایل اجتناب از خرید: مدل جدید این هدفون زیاد قابل حمل نیست، نسبت به مدل WH-1000XM4 تغییر و پیشرفت چشمگیری ندارد.

در هدفون WH-1000XM5 سونی، این شرکت به جای درایورهای 40 میلی‌متری به کار رفته در WH-1000XM4، از درایورهای 30 میلی‌متری و همچنین از یک طراحی جدید استفاده کرده است. حالا مدل XM5 بر خلاف مدل قبلی کاملاً تاشو نیست. با این وجود، طراحی این مدل هم به خوبی مدل XM4 است هر چند نسبت به مدل قبل، صدای بهتری ندارد.

باز هم سونی، برای این مدل از هر دو کدک LDAC و DSEE Extreme پشتیبانی می‌کند تا بهترین کیفیت صدای ممکن ایجاد شود. LDAC مخصوص صدای رزولوشن بالا است که کیفیت بسیار خوبی برای انواع سازها و فرکانس‌های صوتی دارد.

بدون شک این محصول سونی جزء بهترین هدست ها با قابلیت نویز کنسلینگ محسوب می‌شود؛ اما برای بیشتر کاربران، مدل XM4 توصیه می‌شود. اگر حاضر به پرداخت هزینه بالای XM5 هستید، این محصول هم انتخاب بسیار خوبی برای شما خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

بهترین گجت های گیمینگ

بهترین پاوربانک در بازار ایران

JBL Tune 770NC – بهترین هدفون های نویز کنسلینگ 2023 بین محصولات میان رده

بهترین هدفون های نویز کنسلینگ 2023

  • طراحی آکوستیک: بسته
  • وزن: 232 گرم
  • پاسخ فرکانسی: 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز
  • درایورها: 40 میلی‌متری
  • ماندگاری شارژ: حداکثر 70 ساعت (ANC خاموش)، 44 ساعت (ANC روشن)
  • دلایل خرید: ANC خوب، ماندگاری شارژ عالی
  • دلایل اجتناب از خرید: عدم تشخیص قرار گرفتن هدفون روی گوش، طراحی معمولی

اگر به دنبال خرید یکی از برترین هدست های کاهش نویز 2023 در بازار هستید؛ اما تمایلی به پرداخت قیمت مدل‌های قبلی ندارید، هدفون رو گوشی JBL Tune 770NC را به شما توصیه می‌کنیم.

طراحی این هدفون نسبتاً ساده و شبیه به نسل قبل است، اما اگر به دنبال یک هدفون قابل حمل با 70 ساعت ماندگاری شارژ و کیفیت صدای بسیار خوب هستید، حتماً این مدل را در نظر داشته باشید.

کیفیت نویز کنسلینگ این هدفون بسیار خوب است به خصوص با توجه به قیمت آن. از نظر کیفیت صدا هم درایورهای 40 میلی‌متری JBL Tune 770NC صدای بسیار خوب با سانداستیج وسیع و بیس قوی دارند.

وزن کم این هدفون باعث شده که استفاده از آن در طولانی مدت راحت باشد. تنها ایرادی که می‌توان به این محصول وارد کرد، طراحی نسبتاً ساده آن است و اینکه صداهای میانی و زیر این هدفون کیفیت خوبی ندارند. به غیر از این، در مجموع هدفون JBL Tune 770NC برای کاربرانی که به دنبال تجربه کردن تکنولوژی ANC با هزینه‌ای کم هستند، انتخاب بسیار خوبی محسوب می‌شود.

هدفون بی‌سیم Sennheiser Momentum 4 – بهترین هدفون نویز کنسلینگ از نظر ماندگاری شارژ

بهترین هدفون های نویز کنسلینگ 2023

  • طراحی آکوستیک: بسته
  • وزن: 293 گرم
  • پاسخ فرکانسی: 6 هرتز تا 22 کیلوهرتز
  • درایورها: 42 میلی‌متری
  • ماندگاری شارژ: 60 ساعت
  • دلایل خرید: شفافیت صدا و ANC بسیار عالی، ماندگاری شارژ بسیار عالی حتی با ANC
  • دلایل اجتناب از خرید: طراحی نسبتاً ساده، به سمت هد بند تا نمی‌شود.

Sennheiser Momentum 4 یکی از بهترین هدفون‌ها با قابلیت نویز کنسلینگ و جدیدترین هدفون رو گوشی بی‌سیم از برند Sennheiser است. این هدفون، ماندگاری شارژ بسیار خوب، اپلیکیشنی مفید و کارآمد، مجموعه امکاناتی وسیع، کنترل‌های رو گوشی قوی و صدایی باکیفیت دارد به همراه قابلیت نویز کنسلینگ بسیار قوی که با محیط اطراف تطبیق پیدا می‌کند.

طراحی این محصول Sennheiser کمی خسته کننده و ساده به نظر می‌رسد. این برند برای این هدفون به جای هدبند آلومینیومی از ترکیب پارچه و پلاستیک استفاده کرده؛ اما به محض قرار دادن این هدفون روی گوش، ضعف‌های طراحی آن فراموش می‌شوند.

مدل قبلی این محصول یعنی Momentum 3، دارای کیفیت صدای عالی، مجموعه امکانات قوی، سیستم رهگیری (برای پیشگیری از گم شدن) و حذف نویز فعال بود اما ماندگاری شارژ آن تنها به 17 ساعت می‌رسید. حالا نسل جدید این هدفون حتی در صورت فعال بودن تکنولوژی ANC تا 60 ساعت ماندگاری شارژ دارد در حالی که ماندگاری شارژ هدفون‌های XM3، XM4 و XM5 شرکت سونی، تنها 30 ساعت بود.

کیفیت صدا و ماندگاری شارژ این هدفون بسیار عالی و تکنولوژی ANC آن بسیار قوی است. اگر به دنبال محصولی با قابلیت نویز کنسلینگ قوی و ماندگاری شارژ طولانی هستید، این محصول می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

بیشتر بخوانید:

بهترین گجت ها برای تمیز کاری

بهترین موس گیمینگ در بازار ایران

Bose Noise Cancelling Headphones 700 – بهترین هدفون نویز کنسلینگ برای طرفداران برند بوز

بهترین هدفون های نویز کنسلینگ 2023

  • طراحی آکوستیک: بسته
  • وزن: 25 گرم
  • پاسخ فرکانسی: –
  • درایورها: –
  • ماندگاری شارژ: 20 ساعت
  • دلایل خرید: تکنولوژی نویز کنسلینگ قوی، صدایی شاداب و جذاب
  • دلایل اجتناب از خرید: کم بودن ماندگاری شارژ

یکی دیگر از بهترین هدفون های کاهش نویز 2023 در بازار هدفون Headphones 700 از برند بوز است. این محصول از نظر ماندگاری شارژ و قیمت با هدفون WH-1000XM4 سونی قابل رقابت نیست اما باز هم کیفیت بسیار خوبی دارد و بهترین هدفون بوز محسوب می‌شود.

معمولاً هدفون‌های نویز کنسلینگ برند بوز، طوری طراحی می‌شوند که صداهای محیط را حذف کنند تا صدای موزیک را واضح‌تر و بهتر بشنوید. چنین قابلیتی برای گوش کردن به موزیک بسیار مفید است. اما هنگام تماس صوتی، مخاطب شما همه صداهای اطراف را می‌شنود.

حالا در هدفون Headphones 700، با اعمال تکنولوژی نویز کنسلینگ برای تماس‌های تلفنی و همچنین موزیک، این مشکل کاهش پیدا کرده و به همین دلیل، این محصول بوز بهترین هدفون نویز کنسلینگ برای تماس تلفنی است. کیفیت صدای این هدفون بسیار خوب و سانداستیج آن کاملاً متعادل است.

اگر به دنبال انتخاب یک گزینه بین هدفون WH-1000XM4 سونی و این محصول هستید، خرید هدفون سونی بیشتر توصیه می‌شود چون قیمت کمتر و ماندگاری شارژ طولانی‌تری دارد. اما اگر تماس تلفنی زیاد دارید و به دنبال محصولی با قابلیت حذف نویز قوی هستید، این هدفون بوز بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

AirPods Max – بهترین هدفون نویز کنسلینگ برای طرفداران اپل

بهترین هدفون های نویز کنسلینگ 2023

  • طراحی آکوستیک: بسته
  • وزن: 350 گرم
  • پاسخ فرکانسی: –
  • درایورها: 40 میلی‌متری پویا
  • ماندگاری شارژ: 20 ساعت
  • دلایل خرید: مجموعه امکانات قوی برای iOS، قابلیت حذف نویز بسیار قوی
  • دلایل اجتناب از خرید: نداشتن پورت صوتی 3.5 میلی‌متری، مجموعه امکانات محدود برای اندروید

AirPods Max شرکت اپل یکی از بهترین هدفون های حذف نویز 2023 در بازار و دارای قابلیت نویز کنسلینگ فعال، کیفیت صدای عالی و طراحی کاملاً متفاوت است.

همانطور که انتظار می‌رود، صدای این هدفون بسیار باکیفیت است اما قیمت آن زیاد است؛ از کدک‌های صوتی ‌های رزولوشن پشتیبانی نمی‌کند و پورت صوتی 3.5 میلی‌متری ندارد. بعلاوه کاربران اندروید به قابلیت‌های جانبی این محصول اپل دسترسی ندارند.

در مجموع، برای کاربران اکوسیستم اپل که مایل به پرداخت هزینه بالای این هدفون هستند، این محصول اپل بهترین گزینه است.

بیشتر بخوانید:

بهترین پاوربانک های شیائومی

بهترین مانیتور گیمینگ در بازار ایران

Focal Bathys – بهترین هدفون نویز کنسلینگ برای افراد حرفه‌ای

بهترین هدفون های نویز کنسلینگ 2023

  • طراحی آکوستیک: بسته
  • وزن: 350 گرم
  • پاسخ فرکانسی: 15 هرتز تا 22 کیلوهرتز
  • درایورها: 40 میلی‌متری
  • ماندگاری شارژ: 30 ساعت
  • دلایل خرید: بسیار راحت، دسترسی به امکانات پیشرفته و کدک‌های های رزولوشن
  • دلایل اجتناب از خرید: کنترل‌های رو گوشی گاهی اوقات دقیق کار نمی‌کنند، عدم پشتیبانی از LDAC

هدفون Focal Bathys جزء بهترین هدفون های نویز کنسلینگ 2023 است که هنگام استفاده به صورت بی‌سیم کیفیت صدای فوق العاده‌ای دارد؛ اما در صورت استفاده از حالت باسیم DAC این هدفون برای فایل‌هایی با نرخ 24 بیت و فرکانس 192 کیلوهرتز، صدای بی‌نظیری را تجربه خواهید کرد. به همین دلیل برای افراد حرفه‌ای، این محصول بهترین انتخاب محسوب می‌شود.

این هدفون دارایی یک اکولایزر پنج باند با تنظیمات آماده است که می‌توان آنها را به صورت دستی هم تغییر داد و ماندگاری شارژ آن به 300 ساعت می‌رسد.

برای تجربه صدایی بی‌نظیر، در حالت DAC باسیم و از طریق پورت USB-C از این هدفون استفاده کنید اما Focal Bathys در حالت بی‌سیم هم کیفیت صدای خوب با جزئیات کافی و شفافیت صدای زیاد دارد. از نظر کیفیت صدا، این هدفون بی‌نظیر است و با اینکه از نظر تکنولوژی ANC بهترین نیست اما باز هم بعضی از صداهای محیط را حذف می‌کند.

کیفیت ساخت Focal Bathys بسیار خوب و صدای آن فوق العاده است؛ البته باید برای شنیدن چنین صدای باکیفیتی، هزینه زیادی پرداخت کنید. اگر به دنبال یکی از برترین هدست های نویز گیر 2023 در بازار هستید که صدای بسیار واضح، باجزئیات زیاد داشته باشد و امکان استفاده از آن در حالت باسیم هم وجود داشته باشد، قطعاً این محصول ارزش خرید را دارد.

Bowers & Wilkins PX8 – بهترین هدفون نویز کنسلینگ از نظر طراحی شیک

بهترین هدفون های نویز کنسلینگ 2023

  • طراحی آکوستیک: بسته
  • وزن: 320 گرم (بدون قاب)
  • پاسخ فرکانسی: TBC
  • درایورها: 2 درایور 40 میلی‌متری پویای فول رنج
  • ماندگاری شارژ: 30 ساعت
  • دلایل خرید: صدای قوی با کیفیت بالا، طراحی شیک
  • دلایل اجتناب از خرید: کم بودن ماندگاری شارژ، قیمت بالا

آخرین محصول در فهرست برترین هدست های نویز کنسلینگ 2023 ، PX8 از برند Bowers & Wilkins است که کیفیت صدای بسیار خوبی دارد. سیستم ANC این هدفون خوب عمل می‌کند و دارای صدایی واضح و قوی است که از همه محصولات معرفی شده در این مطلب، یک سروگردن بالاتر است. کیفیت صدای بی‌نظیر این هدفون، قیمت بالای آن را توجیه می‌کند.

قطعاً به غیر از کیفیت صدا، عوامل دیگری هم در تجربه گوش کردن به موزیک تأثیر دارند که PX8 با طراحی آلومینیوم، تزئینات انجام شده با برش فلز و هد بند چرم بسیار راحت، از این نظر هم نسبت به خیلی از محصولات رقیب برتری دارد. همچنین، زاویه درایورهای داخل کاپ‌های این هدفون طوری تنظیم شده که کاملاً موازی گوش باشند تا صدایی دقیق و قوی را به گوش برسانند.

تنها ایراد PX8 قیمت بالای است؛ در حدی که حتی AirPod Max شرکت اپل هم از این محصول ارزان‌تر است. اما اگر حاضر به پرداخت هزینه بیشتر برای محصولی باکیفیت صدای بسیار عالی و طراحی شیک هستید، IPX8 می‌تواند به عنوان یکی از بهترین هدفون‌ها با قابلیت از بین بردن نویز 2023 نظر شما را جلب کند.

جمع‌بندی

اگر به دنبال لذت بردن از موزیک، بدون شنیدن صداهای مزاحم اطراف هستید، باید به دنبال برترین هدست ها با قابلیت نویز کنسلینگ باشید. هدفون‌های نویز کنسلینگ، با حذف صداهای اضافه محیط به شما امکان می‌دهند که صدای موزیک، فیلم یا پادکست‌های دلخواهتان را در بهترین حالت ممکن بشنوید.

امیدواریم که فهرست بهترین هدفون های نویز کنسلینگ 2023 به شما برای انتخاب بهترین گزینه طبق شرایط و ویژگی‌های مورد نظرتان کمک کرده باشد.

سوالات متداول

آیا هدفونی با قابلیت حذف نویز 100% وجود دارد؟

خیر؛ هیچ هدفونی حتی بهترین هدفون های نویز گیر 2023 در بازار نمی‌توانند نویز محیط را به‌طور کامل حذف کنند.

هدفون‌های نویز کنسلینگ چه معایبی دارند؟

ایرادهای هدفون‌های نویز کنسلینگ عبارتند از: قیمت بالا، بی خبر شدن از محیط اطراف و مصرف شارژ بیشتر.

بیشتر بخوانید:

منبع:  techradar

نظر شما درباره بهترین هدفون های نویز کنسلینگ 2023 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو