بهترین هندزفری بلوتوث ؛ راهنمای خرید هدفون بی سیم برای تمام بودجه‌ها

بهترین هندزفری بلوتوث ؛ راهنمای خرید هدفون بی سیم برای تمام بودجه‌ها


منبع: تکراتو

4

1402/7/29

11:13


اگر می‌خواهید بهترین هندزفری بلوتوث با امکاناتی مثل حذف نویز، صدای قوی و تکنولوژی‌های روز را تهیه کنید، این مقاله به شما کمک می‌کند که گزینه متناسب با بودجه خود را پیدا کنید.

بهترین هندزفری بلوتوث ؛ راهنمای خرید هدفون بی سیم برای تمام بودجه‌ها

اگر می‌خواهید بهترین هندزفری بلوتوث با امکاناتی مثل حذف نویز، صدای قوی و تکنولوژی‌های روز را تهیه کنید، این مقاله به شما کمک می‌کند که گزینه متناسب با بودجه خود را پیدا کنید.

بهترین هندزفری بلوتوث محصولی است که کیفیت صدای خوبی داشته باشد، استفاده از آن راحت باشد، در گوش محکم و راحت قرار بگیرد و قابلیت اتصال بلوتوث قوی داشته باشد. برای انتخاب چنین محصولی باید به ویژگی‌های مختلفی توجه داشته باشید.

هنوز هم می‌توان ایرباد باسیم خرید، اما راحتی استفاده از ایربادهای کاملاً بی سیم بسیار بیشتر است. خوشبختانه در حال حاضر قیمت این محصولات نسبت به گذشته کاهش پیدا کرده و هندزفری‌های بی سیم زیادی در بازار موجود هستند.

برای اینکه انتخاب بهترین هندزفری بی سیم برای شما آسان‌تر شود، این مطلب را تهیه کردیم تا بهترین مدل‌های موجود در بازار را به شما معرفی کنیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بهترین هندزفری بلوتوث

اولین معیاری که باید برای انتخاب بهترین هندزفری بلوتوثی در نظر داشته باشید، قیمت است. می‌توانید یک هندزفری بلوتوثی خوب با قیمت کمتر از صد دلار پیدا کنید، اما معمولاً چنین ایربادهایی از نظر قابلیت‌های اتصال، کیفیت ساخت و تکنولوژی حذف نویز ضعیف‌تر هستند.

بهترین هندزفری بلوتوث

بهترین هندزفری بلوتوث

نکته مهم بعدی که باید به آن توجه داشته باشید، این است که قصد دارید برای چه کاربرد و شرایطی از هندزفری بلوتوث استفاده کنید. مثلاً اگر اهل باشگاه یا دوچرخه‌سواری هستید، باید مدلی را انتخاب کنید که هنگام ورزش و تحرک از روی گوش تکان نخورد. مسئله مهم بعدی طراحی است. بعضی از کاربران طراحی‌های کوچک و مینیمال را بیشتر می‌پسندند و بعضی به دنبال طراحی خاص و متفاوت هستند.

مدل‌هایی که در ادامه معرفی می‌شوند، شامل بهترین هندزفری های بلوتوث با صدای بسیار واضح، بیس عالی و کیفیت بالا هستند. این مدل‌ها بیشتر بر اساس کیفیت صدا انتخاب شده‌اند. همچنین قابلیت‌هایی مثل حذف نویز، ضدآب بودن و مناسب ورزش بودن نیز در نظر گرفته شده‌اند.

Sony WF-1000XM4 – بهترین هندزفری بلوتوث برای بیشتر افراد

بهترین هندزفری بلوتوث

  • وزن: 7.3 گرم
  • پاسخ فرکانسی: 20-40000 هرتز
  • درایورها: 6 میلی‌متری
  • ماندگاری شارژ: 8 ساعت (ایربادها) 16 ساعت (قاب)

این ایرباد بی سیم سونی صدایی کامل و بسیار باکیفیت دارد. یکی از دلایل بالا بودن کیفیت و قدرت صدای این ایرباد، درایور 6 میلی‌متری آن است که با وجود کوچکی، صدای پویایی تولید می‌کند که شامل جزئیات زیاد و کنترل بسیار عالی ریتم صدا می‌شود.

این هندزفری بلوتوث سونی از نظر قابلیت حذف نویز بهترین مدل موجود در بازار نیست؛ اما در مجموع برای افرادی که به‌دنبال از بین بردن نویز و سروصدای پس زمینه هستند، انتخاب خوبی خواهد بود.

ایرباد WF-1000XM4 علاوه بر کیفیت صدای بسیار عالی، کیفیت تماس بسیار خوبی هم دارد که باعث شده برای شرایط مختلف انتخابی خوبی باشد؛ از جمله برای استفاده در مسیر رفت و آمد، تماس‌های کاری و غیره. از نظر طراحی، این ایربادها کوچک‌تر و سبک‌تر از مدل‌های قبلی سونی، مثل WF-1000XM3 هستند؛ این یعنی برای استفاده‌های طولانی مدت‌تر، کار کردن با آنها راحت‌تر است.

سونی مدل WF-1000XM5 را به عنوان جایگزینی برای WF-1000XM4 عرضه کرده که تغییرات قابل توجهی دارد؛ از جمله ابعاد کوچکتر، وزن سبک‌تر و ANC قوی‌تر. اما به‌دلیل پایین‌تر بودن قیمت مدل XM4، انتخاب ما برای فهرست بهترین هندزفری های بلوتوث این محصول بود.

 JLab Go Air Pop – بهترین هندزفری بلوتوث اقتصادی

بهترین هندزفری بلوتوث

بهترین هندزفری بلوتوث اقتصادی
  • وزن: 7.4 گرم
  • پاسخ فرکانسی: 20-20000 هرتز
  • درایورها: 6 میلی‌متری
  • ماندگاری شارژ: 8 ساعت (ایربادها) 32 ساعت (قاب)

قیمت JLab Go Air Pop تنها 25 دلار است که قیمت بسیار پایینی محسوب می‌شود، به‌خصوص با توجه به امکانات این ایرباد که در تست‌ها عملکرد بسیار خوبی داشته و برای محصولی با این قیمت بسیار کم نظیر است.

اما یکی از ایرادهای این هندزفری، طراحی قاب شارژ آن است که کابل آن کمی از پایه بیرون زده، اما وجود این کابل روی بدنه قاب باعث می‌شود که شارژ کردن قاب راحت‌تر انجام شود و نیاز نداشته باشید که برای شارژ ایرباد، به دنبال کابل شارژ باشید.

در مجموع، JLab Go Air Pop صدای استثنائی، قابلیت حذف نویز یا امکانات پیشرفته دیگری ندارد، اما در تست‌ها از نظر اتصال بلوتوث، ماندگاری شارژ، راحتی قرار گرفتن در گوش و قدرت صدا به امتیاز خوبی دست پیدا کرده است.

اگر بودجه شما در همین سطح است، JLab Go Air Pop می‌تواند انتخاب خوب و قابل اطمینانی برای شما باشد؛ اما اگر به دنبال محصول ارزان قیمت دیگری هستید که قابلیت حذف نویز فعال را داشته باشد، ایرباد Earfun Air Pro 3 را که در ادامه این مطلب معرفی خواهیم کرد، در نظر بگیرید.

بیشتر بخوانید:

بررسی گلکسی واچ 5 پرو

بررسی گلکسی واچ 6

Technics EAH-AZ80 – بهترین هندزفری بلوتوثی پریمیوم

بهترین هندزفری بلوتوث

  • وزن: 7 گرم
  • پاسخ فرکانسی: 40 تا 20000 هرتز
  • درایورها: 10 میلی‌متری
  • ماندگاری شارژ: حداکثر 7 ساعت (ایربادها)؛ حداکثر 25 ساعت (قاب شارژ)

EAH-AZ80 تقریباً از همه نظر بهترین هندزفری بی سیم محسوب می‌شود. طراحی دقیق EAH-AZ80 به همراه انتخاب درست و مناسب سری‌های سیلیکونی این هندزفری باعث شده که استفاده از آن برای انواع گوش‌ها با اندازه‌ها و شکل‌های مختلف راحت باشد.

قابلیت اتصال سه نقطه‌ای (که برای اولین بار در چنین محصولی استفاده می‌شود) بسیار کارآمد و مفید است و استفاده از فناوری Just My Voice باعث شده که این ایربادها کمتر دچار مشکل تداخل صدای باد شوند.

همچنین، این هندزفری بلوتوث صدایی دقیق، متوازن و با جزئیات کافی دارد و در همه شرایط صدایی واقع گرایانه و منسجم ایجاد می‌کند.

اما صدای این ایرباد Technics انرژی زیادی ندارد و مشکلات جزئی مربوط به ماندگاری شارژ و تأثیر قابلیت حذف نویز نشان می‌دهند که این محصول هم کامل و بی‌نقص نیست؛ اما با در نظر گرفتن همه مشخصات و ویژگی‌ها، می‌توان گفت که این ایرباد Technics یک محصول باکیفیت و پیشرفته است.

Earfun Air Pro 3 – بهترین هدفون بلوتوث اقتصادی با قابلیت حذف نویز

بهترین هندزفری بلوتوث

بهترین هدفون بلوتوث اقتصادی با قابلیت حذف نویز
  • وزن: 5.2 گرم
  • پاسخ فرکانسی: مشخص نشده
  • درایورها: درایور داینامیک 11 میلی‌متری
  • ماندگاری شارژ: 9 ساعت (ایربادها) 36 ساعت (قاب)

اگر به دنبال بهترین هدفون بلوتوث اقتصادی هستید که قابلیت حذف نویز را داشته باشد، توصیه ما به شما Earfun Air Pro 3 است.

قیمت این ایرباد فقط 79.99 دلار است که نسبت به امکاناتش، قیمت بسیار مناسبی دارد. با خرید این ایرباد به امکاناتی مثل حذف نویز فعال، صدای خوب، ماندگاری شارژ 45 ساعته، طراحی راحت برای گوش و پشتیبانی از استاندارد بلوتوث LE Audio دسترسی خواهید داشت. در حال حاضر فقط دستگاه‌های محدودی، از جمله گوشی‌های مهم و پیشرفته از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند؛ اما وجود آن باعث می‌شود که بتوانید تا سال‌ها از Air Pro 3 استفاده کنید.

به غیر از امکانات، طراحی این ایرباد هم نسبت به قیمت آن بسیار ظریف و مینیمال است. اما باید دقت داشت که این ایرباد ساقه بلندی دارد. استفاده از این محصول برای طولانی مدت راحت است و گوش را دچار مشکل نمی‌کند، اما ممکن است با ساقه بلند آن مشکلاتی مثل گیر کردن در مو پیدا کنید.

Sony WF-C700N – بهترین هندزفری بی سیم مجهز به حذف نویز فعال

بهترین هندزفری بلوتوث

  • وزن: 4.6 گرم
  • پاسخ فرکانسی: مشخص نشده
  • درایورها: 5 میلی‌متری
  • ماندگاری شارژ: 7.5 ساعت (ایربادها) 7.5 ساعت (قاب)

ایرباد WF-C700N که یکی از بهترین هدفون های بی سیم است، بیشتر امکانات و ویژگی‌های کیفی WF-1000XM4 را دارد، اما در قالب یک محصول کوچک‌تر، سبک‌تر و ارزان‌تر ارائه می‌شود. امکانات این محصول برای ایربادی با قیمت کمتر از صد دلار قابل توجه هستند؛ از جمله قابلیت حذف نویز فعال که همه صداهای اضافه اطراف را به‌خوبی حذف می‌کند.

کیفیت صدای این هندزفری بلوتوث هم بسیار بالا است و یکی از وسیع‌ترین سانداستیج‌های سه بعدی را دارد. همچنین بافت و جزئیات صدای آن نسبت به محصولات رقیب بسیار بهتر است. ممکن است ایربادهای گران قیمت‌تر، جزئیات صدای بیشتری داشته باشند، اما برای چنین ایربادهایی باید تقریباً 2 برابر بیشتر هزینه کنید.

این هندزفری بلوتوثی قابلیت پشتیبانی کامل از اپلیکیشن سونی را هم دارد که با استفاده از آن می‌توانید صدا و پروفایل‌های حذف نویز را تنظیم کنید. صدای این ایرباد پس از برداشتن آن از روی گوش به صورت خودکار متوقف نمی‌شود و روی خود ایرباد هم دکمه‌ای برای کنترل صدا وجود ندارد، اما می‌توان بدون چنین امکاناتی هم از یک هندزفری بلوتوثی استفاده کرد؛ به‌خصوص با توجه به اینکه این ایرباد بر خلاف بیشتر ایربادهایی که امکانات مشابه دارند، بسیار کوچک و راحت است.

بیشتر بخوانید:

بررسی گلکسی واچ 5

بررسی اپل واچ اولترا 2

Apple AirPods Pro 2 – بهترین هندزفری بلوتوثی برای کاربران آیفون

بهترین هندزفری بلوتوث

بهترین هندزفری بلوتوث برای کاربران آیفون
  • وزن: 5.3 گرم
  • پاسخ فرکانسی: مشخص نشده
  • درایورها: طراحی اختصاصی اپل
  • ماندگاری شارژ: 6 ساعت (ایربادها) 30 ساعت (قاب)

ایرپاد پرو 2 اپل یکی از بهترین هندزفری های بلوتوث با صدای بسیار عالی و تکنولوژی ANC قوی است که در یک پکیج کوچک و سبک جای گرفته‌اند. سیستم حذف نویز فعال این ایرباد، در سطح بهترین هندزفری های بلوتوث قرار دارد و همه صداهای اضافه را حذف می‌کند. صدای این ایرباد هم بسیار غنی و حاوی جزئیات است.

ایرپاد پرو 2 اپل از نظر ماندگاری شارژ نسبت به سایر مدل‌های معرفی شده در این مطلب برتری ندارد، اما ماندگاری شارژ خود ایربادها 6 ساعت است که قاب ایرپاد هم 30 ساعت به آن اضافه می‌کند. قاب این ایرپاد اپل نسبت به قبل تغییر داشته و حالا این محصول گواهی ضد آب IPX4 را کسب کرده و یک اسپیکر داخلی هم دارد که در صورت گم شدن ایرپاد می‌توانید از آن برای پیدا کردن دستگاه استفاده کنید. جدیدترین نسخه این ایرپاد به جای پورت لایتنینگ اختصاصی شرکت اپل، با پورت USB-C شارژ می‌شود.

مثل همه محصولات اپل، ایرپاد پرو 2 هم مناسب کاربران اپل است، چون امکانات و قابلیت‌هایی مخصوص مثل صدای فضایی دالبی اتموس، پشتیبانی از فایند مای و قابلیت جابه‌جایی خودکار بین دستگاه‌ها را دارد. همچنین قیمت این ایرباد نسبت به محصولاتی مثل WF-1000XM5 یا QuietComfort Earbuds II کمتر است.

Samsung Galaxy Buds 2 Pro – بهترین هندزفری بلوتوثی سامسونگ

بهترین هندزفری بلوتوث

  • وزن: 5.5 گرم
  • پاسخ فرکانسی: 20-20000 هرتز
  • درایورها: کواکسیال اختصاصی 2 طرفه
  • ماندگاری شارژ: 5 ساعت (ایربادها) 18 ساعت (قاب)

با توجه به سابقه بسیار خوب شرکت سامسونگ در بازار گوشی‌های هوشمند، کیفیت نسبتاً پایین گلکسی بادز این شرکت جای تعجب داشت، اما حالا بهترین هندزفری بلوتوثی سامسونگ یعنی گلکسی بادز 2 پرو این شرایط را تغییر داده است.

اگر شما هم به‌عنوان کاربر دستگاه‌های گلکسی به دنبال بهترین هدفون بلوتوثی سامسونگ هستید (و به اپلیکیشن همراه Samsung Wearable و ویجت صفحه اصلی دسترسی دارید)، این محصول با صدای 360 درجه و قابلیت دنبال کردن حرکات سر می‌تواند برای شما انتخاب بسیار خوبی باشد. با استفاده از این هندزفری می‌توانید از گوشی خودتان به عنوان نقطه کانونی استفاده کنید تا حجم بیشتری از صدای 24 بیتی رزولوشن بالای این هدفون به گوش شما برسد.

گلکلسی بادز 2 که نسبت به قبل کوچکتر و استفاده از آن راحت‌تر شده، پر از امکاناتی مثل ANC بسیار قوی، قابلیت تشخیص صدا، قابلیت تشخیص کاربر، کنترل‌های قابل تنظیم و گواهینامه صد آب IPX7 است. در مجموع، گلکسی بادز 2 پرو سامسونگ یک محصول بسیار باکیفیت و خوب است و تنها ایرادی که می‌توان به آن وارد کرد، مربوط به ماندگاری شارژ 5 ساعته این هدفون است.

Bose QuietComfort Earbuds 2 – بهترین هندزفری بی سیم از نظر قدرت حذف نویز بسیار بالا

بهترین هندزفری بلوتوث

بهترین هندزفری بی سیم از نظر قدرت حذف نویز
  • وزن: 6.24 گرم
  • پاسخ فرکانسی: مشخص نشده
  • درایورها: 9.4 میلی‌متری
  • ماندگاری شارژ: 6 ساعت (ایربادها) و 24 ساعت (خود قاب)

اگر به دنبال بهترین هدفون بلوتوث از نظر قابلیت حذف نویز هستید، QuietComfort Earbuds 2 از برند بوز می‌تواند انتخاب خیلی خوبی برای شما باشد. این مدل نسبت به مدل اصلی ایرباد QuietComfort برند بوز پیشرفته‌تر شده و حذف نویز این ایرپاد بسیار قوی‌تر از قبل شده که تغییر بسیار قابل توجهی است، چون مدل قبلی هم تا مدت‌ها بهترین هندزفری بلوتوثی محسوب می‌شد.

خوشبختانه، این ارتقای قابلیت حذف نویز به قیمت از دست رفتن کیفیت صدا تمام نشده و صدای این ایرباد بوز بافت و جزئیات بسیار دقیقی دارد و می‌توانید از طریق اپلیکیشن مخصوص این ایرباد هم صدای آن را به صورت دلخواه تنظیم کنید.

قیمت QuietComfort Earbuds 2 بالاست و ماندگاری شارژ خود ایرباد تنها 6 ساعت است که قاب شارژ 3 ساعت به آن اضافه می‌کند. اما اگر بودجه شما برای خرید ایرباد در حد قیمت این مدل است، می‌توانید این محصول بوز را به عنوان بهترین هندزفری بلوتوث از نظر قابلیت حذف نویز انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین ساعت های هوشمند 2023

بهترین گجت های ورزشی

Cambridge Audio Melomania 1 Plus – بهترین هندزفری بلوتوث ارزان قیمت با صدای بسیار خوب

بهترین هندزفری بلوتوث

  • وزن: 4.6 گرم
  • پاسخ فرکانسی: 20-20000 هرتز
  • درایورها: 5.8 میلی‌متری
  • ماندگاری شارژ: 9 ساعت (ایربادها) 41 ساعت (قاب)

در این بخش از معرفی بهترین هدفون های بی سیم به ایرباد Cambridge Audio Melomania 1 Plus با ماندگاری شارژ بسیار طولانی می‌رسیم. ماندگاری شارژ این ایرباد با قاب شارژ 41 ساعت و ماندگاری شارژ خود ایربادها 9 ساعت است.

اما Melomania 1 Plus قابلیت‌های مهم دیگری هم دارد، از جمله صدای بسیار قوی و اپلیکیشن بسیار مفید که استفاده از آن بسیار آسان است.

طراحی این ایرباد شبیه به مدل قبلی، یعنی Melomania 1 است اما این مدل از نظر صدا نسبت به قبل پیشرفت قابل توجهی داشته و وضوح و شفافیت صدای آن حتی بهترین هدفون های بی سیم روگوشی را به چالش می‌کشد.

همه فرکانس‌های صوتی با این ایرباد کاملاً کنترل و تنظیم شده‌اند، وکال‌ها بسیار واضح و غنی و صداهایی مثل گیتار هم کاملاً کنترل شده و گیرا هستند.

Melomania 1 Plus تکنولوژی حذف نویز ندارد، اما اگر به دنبال بهترین هندزفری بلوتوث با قیمت مناسب، ماندگاری شارژ طولانی، صدایی قوی و اتصالات مطمئن هستید، حتماً این گزینه را در نظر داشته باشید.

Beats Fit Pro – بهترین ایرباد بلوتوثی برای ورزش

بهترین هندزفری بلوتوث

بهترین هندزفری بلوتوث برای ورزشکارها
  • وزن: 5.6 گرم (هر ایرباد) 55.1 گرم (قاب شارژ)
  • پاسخ فرکانسی: مشخص نشده
  • درایورها: 9.5 میلی‌متری
  • ماندگاری شارژ: 6 ساعت (ایربادها) 18 ساعت (قاب)

با خرید بیتس فیت پرو خیلی از امکانات ایرپاد پروی اپل را در اختیار خواهید داشت، اما در قالب محصولی که برای ورزش طراحی شده و به خوبی داخل گوش باقی می‌ماند. همچنین در این ایرباد یک درایور اختصاصی هم برای تقویت بیس صدا به کار رفته تا انرژی شما را حین ورزش افزایش دهد.

این ایرباد بیتس پروفایل صوتی جدیدتری دارد و صداهای اوج و کف و همچنین وضوح صدای آن تقویت شده است. با وجود این ایرباد شما کاملاً در دنیای موزیک غرق می‌شوید و استفاده از آن برای تماشای فیلم و برنامه‌های تلویزیونی چه در باشگاه و چه در مکان‌های دیگر کاملاً توصیه می‌شود.

بیتس فیت پرو بر خلاف ایرپاد پرو 2 قابلیت شارژ بی سیم ندارد و ماندگاری شارژ این مدل و همچنین تکنولوژی ANC آن خیلی قوی نیست، اما برای استفاده حین ورزش کاملاً مناسب است و می‌توانید مطمئن باشید که حین ورزش از گوش شما خارج نخواهد شد.

جمع‌بندی

در این مطلب فهرستی از بهترین هدفون های بی سیم را با امکانات و قیمت‌های متنوع به شما معرفی کردیم. دنیای ایربادهای بی سیم دائماً رو به توسعه و گسترش است و هر روز محصولات جدیدی با قابلیت‌ها و تکنولوژی‌های جدید به این دنیا اضافه می‌شوند. به همین دلیل ممکن است انتخاب بهترین گزینه بین این همه محصول کار سختی باشد. امیدواریم این منبع به شما برای انتخاب بهترین هندزفری بلوتوث کمک کرده باشد.

سوالات متداول

بهترین هندزفری بلوتوث کدام است؟

درحال‌حاضر، هدفون WF-1000XM4 از سونی بهترین هندزفری بلوتوث موجود در بازار محسوب می‌شود که کیفیت صدای بسیار خوب و ANC قوی دارد.

بهترین هندزفری بلوتوثی شیائومی کدام مدل است؟

ردمی بادز 3 برو بهترین هندزفری بلوتوثی شیائومی در بازار است. این ایرباد شیائومی دارای قابلیت‌هایی مثل حذف نویز فعال، حالت انتقال و چندین قابلیت دیگر است که فقط در مدل‌های بسیار گران قیمت‌تر دیده می‌شوند.

کدام ایرباد بی سیم بیشترین ارزش را نسبت به قیمت و امکاناتش دارد؟

همه مدل‌های معرفی شده در این مطلب، نسبت به قیمتشان امکانات خوبی دارند؛ اما اگر به دنبال یک محصول ارزان‌قیمت هستید، JLab Go Air Pop ،Cambridge Audio Melomania 1 Plus و Earfun Air Pro 3 را در نظر بگیرید.

بیشتر بخوانید:

منبع: techradar

نظر شما درباره بهترین هدفون های بی سیم چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو