علیرضا ادیانی کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

منبع: نم نمک

2

1402/12/10

11:40


رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا علاج رفع مشکلات کشور را برگزاری یک انتخابات قوی و پرشور دانست و از مردم خواست که خانواده خود را پای صندوق های رای ببرند.

علیرضا ادیانی کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

علاج رفع مشکلات کشور یک انتخابات قوی و پرشور است/ اسلامیت نظام به آرای مردم متکی است

به گزارش نم نمک ، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی ، نماینده ولی فقیه در فراجا در همایش بزرگ بصیرتی خانواده کارکنان وظیفه انتظامی کشور که صبح امروز در ستاد فرماندهی فراجا برگزار شد؛ گفت : خدا را شکرگذاریم که در روزهای فرخنده و مبارک ماه شعبان معظم ، که همراه با رحمت الهی و ایاد شعبانیه است توفیق حضور در جمع خانواده های گرانقدر و محترم بخشی از همکاران عزیزمان در خانواده بزرگ انتظامی نصیب ما شد.

علیرضا ادیانی کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

علیرضا ادیانی کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

وی ادامه داد : در روزهای منتهی به خلق یک حماسه دیگر توسط ملت ایران هستیم به سهم خودم به یکایک شما پدران و مادران فرزندان رشید این مرز  و بوم خوش آمد عرض می کنم. یقینا شما والدین و فرزندان شما این احساس ارامش و امنیتی را که ملت ایران از آن برخوردار است ، مدیون تلاش و کوشش انتظامی جمهوری اسلامی می دانید و اطمینان دارم که این جمع و تمام خانواده ها این توقع را از من دارند که از فرمانده دلاور که خود فرزند این مرز و بوم است و خود را مصروف امنیت کرده است ، تشکر و تقدیر داشته باشم.

نماینده ولی فقیه در فراجا با اشاره به اولین همایش بصیرتی کارکنان وظیفه عمومی ادامه داد : اولین نکته این است که این اولین باری است که ما در خدمت شما عزیزان هستیم.  اگرچه غفلت شد اما به واقع پدران و مادران بخشی از مجموعه تشکیل دهنده نیروهای مسلح و عضو این خانواده محسوب می شوند و ما باید از این غفلت دوری بجوییم.

ادیانی با بیان اینکه امنیت بزرگترین نعمت الهی است ، گفت : امنیت ، زیرساخت تمام فعالیت های ملت است که به کمک سربازان رقم می خورد. بخشی از این امنیت و حفاظت از امنیت در کشورما برعهده سربازان  است. وقتی شهید بزرگوار ما ، حاج قاسم سلیمانی با آن اخلاص و مجاهدت ها خود را سرباز می نامد؛ ما دیگر نمی توانیم چیزی در خصوص اهمیت نام مقدس سرباز برزبان بیاوریم.

وی خطاب به والدین سربازان نیز گفت : این امنیت پایدار که برقرار است به خاطر فرزندان شماست و شما جزو خانواده بزرگی هستید که این امنیت را فراهم کرده اید.  فرمانده انتظامی کشور در این ایام مهم انتخابات ، به خاطر اهمیت جایگاه شما سربازان ، شخصا برای تشکیل این همایش اصرار داشته و از اول مراسم نیز حضور دارد.

نماینده ولی فقیه در فراجا با بیان اینکه ما در آستانه رخداد مهمی هستیم ، گفت : در یازدهم اسفندماه به برکت خون شهیدان در انتخابات شرکت می کنیم و انتخاب خود را رقم می زنیم. نورچشمان من ، اسلامیت نظام به آرای مردم متکی است. یعنی مردم هستند که همه صندلی های قدرت را با رای خود انتخاب می کنند که در این میان مقام معظم رهبری نیز به واسطه اعضای مجلس خبرگان انتخاب می شوند.

ادیانی گفت : علاج رفع مشکلات کشور یک انتخابات قوی و پرشور است. ما رصد کردیم که شبکه های خبری دشمن ، بسیار برای انتخابات هزینه می کنند که این اتفاق رقم نخورد ، بنابراین حضور در انتخابات بسیار مهم است. اگر می خواهیم پاسدار خون شهیدان باشیم و قلب امام زمان را از خودمان راضی کنیم ، باید در روز 11 اسفند در انتخابات شرکت کنیم. این روز ، روز نصرت اسلام و خلق حماسه بزرگ در مقابل بدخواهان این کشور و ملت است.

نماینده ولی فقیه در فراجا ادامه داد : خانواده انتظامی مصمم است همه تلاش خود را به کار برد تا یک انتخابات امن را رقم بزند و آبروی خود را خرج مشارکت پرشکوه در انتخابات کند. من از همه شما به عنوان یک خدمت گذار کوچک می خواهم علاوه بر خود ، خانواده خود را به پای صندوق ها ببرید. اطمینان داریم ملت ایران مثل همیشه  مشارکت بالا رقم میزند و روح حضرت امام (ره) و شهدا را شاد کرده و دشمنان را بار دیگر ناامید می کنند.


بیوگرافی علیرضا ادیانی

حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی در سال 1343 در شهرستان قائمشهر استان مازندران دیده به جهان گشود.

پس از اخذ مدرک دیپلم ، برای تحصیل در مقطع کارشناسی رشته حقوق و معارف اسلامی در موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) راهی قم شد.

وی مقطع کارشناسی ارشد را در رشته علوم سیاسی و سپس مقطع دکترا را در رشته علوم سیاسی با گرایش انقلاب اسلامی با موفقیت در موسسه آموزش و پژوهشی امام خمینی (ره) سپری کرد و در این مدت از درس خارج فقه و محضر اساتید و فرهیختگان حوزه در شهر مقدس قم بهره مند شد.

تهیه و تدوین مقالات اعتقادی ، فقهی ، اجتماعی و اخلاقی ، گردآوری و تالیف کتاب "کاربست مصلحت در نظام جمهوری اسلامی" ، " دنیا و دنیا گرایی در نهج البلاغه" و " موعظه خوبان" ، نظارت علمی بر بیش از 30 عنوان کتاب در پژوهشگاه امام صادق(ع) ، طراحی و تنظیم دوره ها ، سرفصل ها و محتوای متون آموزشی مراکز آموزشی و دانشگاهی سپاه و نیز ارائه طرح های نوین آموزش های دینی و اجرای آن در سطوح مختلف سپاه را می توان از اهم سوابق علمی و پژوهشی حجت الاسلام و المسلمین ادیانی برشمرد.

وی از سال 1365 با عضویت در سپاه ، رسالت خطیر پاسداری از انقلاب اسلامی را برگزید و در مدت خدمت ، مسئولیت های مختلفی از جمله مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه سپاه جنوب ، مسئول امور روحانیون نیروی مقاومت بسیج ، مشاوره امور مساجد نیروی مقاومت بسیج ، مسئول نمایندگی ولی فقیه در فرماندهی لجستیک نیروی مقاومت بسیج ، مسئول نمایندگی ولی فقیه در مرکز اردویی بسیج ، مسئول آموزش عقیدتی سیاسی بسیج ، مسئول آموزش عقیدتی سیاسی نیروی دریایی سپاه ، جانشین نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه ، ریاست پژوهشگاه امام صادق علیه السلام را بر عهده داشت.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی در سال 1391 با حکم حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی نماینده وقت ولی فقیه در سپاه به سمت معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه منصوب شد و در طی این مدت گام های موثری را در راستای ارتقای معنویت ، معرفت و بصیرت دینی آحاد کارکنان و خانواده های سپاه برداشت .

وی در سال های 1391، 1393 و 1395 به عنوان مدیر برتر عقیدتی سیاسی در جشنواره مالک اشتر نیروهای مسلح توسط معاونت اشراف فرماندهی کل قوا انتخاب شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو