فیلم ترسناک جدید داکوتا فانینگ از توسط پارامونت تولید خواهد شد

منبع: فیگار

2

1402/12/10

15:21


کمپانی «پارامونت پیکچرز» فیلم ترسناک جدیدی به نام Vicious به رهبری داکوتا فانینگ و کارگردانی «برایان برتینو» را معرفی کرد.

کمپانی «پارامونت پیکچرز» فیلم ترسناک جدیدی به نام Vicious به رهبری داکوتا فانینگ و کارگردانی «برایان برتینو» را معرفی کرد.

به گزارش فیگار به نقل از سایت «Variety»، «برتینو» که پیش از این کارگردانی فیلم‌هایی مانند The Dark and the Wicked و Sleep The Strangers را بر عهده داشته است، این فیلم را نیز کارگردانی می‌کند. شرکت «آتلس انترتینمنت» و «ریچارد ساکل» نیز در نقش تهیه‌کنندگان این اثر حضور دارند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فیلم ترسناک جدید داکوتا فانینگ توسط پارامونت تولید خواهد شد

«داکوتا فانینگ» در نقش یک زن جوان به ایفای نقش می‌پردازد که در آخرین ساعات شب، یک هدیه عجیب از یک بازدیدکننده را تحویل می‌گیرد. او سریعاً با دیدن محتویات هدیه متوجه می‌شود که برای حفظ زندگی‌اش، درگیری‌های زیادی را تجربه خواهد کرد و با مشکلات زیادی روبه‌رو خواهد شد.

داکوتا فانینگ

استودیو «پارامونت پیکچرز»، تاریخ اکران فیلم ترسناک جدید داکوتا فانینگ را در تاریخ 8 آگوست 2025 (17 مرداد 1404) تعیین کرده است. این پروژه یکی از چندین پروژه در حال ساخت با حضور «فانینگ» است که به زودی در پلتفرم «نتفلیکس» به نام «ریپلی» با حضور «اندرو اسکات» و «استیون زالیان»، قابل مشاهده خواهد بود. از دیگر پروژه‌ها می‌توان به فیلم زوج عالی با «نیکول کیدمن» اشاره کرد که به تازگی تولید آن در نتفلیکس به پایان رسید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم‌های ترسناک داکوتا فانینگ چیست؟ آیا فیلمی دیگری از او تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو