چطور سایز شلوار ورزشی برای زنان و یا مردان پیدا کنیم؟

چطور سایز شلوار ورزشی برای زنان و یا مردان پیدا کنیم؟


منبع: تیپ زا

1

1402/12/10

20:22


چطور سایز شلوار ورزشی برای زنان و یا مردان پیدا کنیم؟ چطور سایز شلوار ورزشی برای زنان و یا مردان پیدا کنیم؟ پوشیدن شلوار ورزشی عالی مانند فرو رفتن در یک حمام گرم و خوردن یک نوشیدنی است. اگر می توانستید راحتی را ببینید شبیه یک شلوار ورزشی می شد. اما اگر تناسب مناسب نباشد، […]

چطور سایز شلوار ورزشی برای زنان و یا مردان پیدا کنیم؟

چطور سایز شلوار ورزشی برای زنان و یا مردان پیدا کنیم؟

چطور سایز شلوار ورزشی برای زنان و یا مردان پیدا کنیم؟ پوشیدن شلوار ورزشی عالی مانند فرو رفتن در یک حمام گرم و خوردن یک نوشیدنی است. اگر می توانستید راحتی را ببینید شبیه یک شلوار ورزشی می شد. اما اگر تناسب مناسب نباشد، هیچ چیز درست نیست کمر عجیب است، مچ پا تنگ است، همه چیز نامناسب است.

اجازه ندهید این اتفاق برای شما بیفتد. هر بار شلوار گرمکنی را در سایز عالی تهیه کنید و هر زمان که به آن نیاز داشتید راحتی خود را با یک نمودار شلوار ورزشی برای استفاده در نظر بگیرید.

چطور سایز شلوار ورزشی برای زنان و یا مردان پیدا کنیم؟

پوشیدن شلوار ورزشی مناسب

اگر می خواهید تناسب مناسبی برای شلوار ورزشی خود داشته باشید با اندازه گیری کامل بدن خود شروع کنید. از یک متر نواری استفاده کنید تا به تناسب کاملی در اطراف بدن خود برسید و اندازه مورد نظر را بنویسید.

برای اندازه‌گیری صحیح دور کمر نوار متر را به دور بدنتان کمی زیر کمر بپیچید. تا جایی که می توانید آن را محکم دور کمر خود نپیچید. آن را به طور طبیعی بپیچید تا روی پوست قرار گیرد و یک انگشت اشاره را بین نوار اندازه گیری و پوست خود قرار دهید.

شما نمی خواهید دقیقاً در خط کمر طبیعی اندازه بگیرید زیرا معمولاً شلوار خود را کمی پایین تر از این می پوشید. اگر می خواهید شلوار ورزشی مناسبی داشته باشید این اندازه گیری اصلی بدن است.

برای اندازه گیری لگن متر را دور پهن ترین قسمت باسن، درست در اطراف کامل ترین نقطه بپیچید فراموش نکنید که یک انگشت بین نوار و بدن خود بگذارید.

به هر حال شلوارهای ورزشی قرار است تناسب گشادتری داشته باشند بیشتر اوقات شلوارهای ورزشی بر اساس اندازه دور کمر و طول ساق پا تعیین می شوند. با این حال هنگامی که به دنبال سایز مناسب برای شلوار ورزشی هستید اندازه گیری باسن نیز ضرری ندارد.

برای سایز مناسب شلوار ورزشی پا را از داخل ساق پای خود اندازه بگیرید، نه از بیرون. از بالای پای داخلی، در بالای ران، به پایین مچ پا بروید. صاف بایستید و پایتان صاف باشد تا طول را اندازه بگیرید. این همچنین به عنوان اندازه گیری درز نیز شناخته می شود.

شلوار ورزشی

ممکن است اندازه‌گیری ساق یا درز را مشاهده کنید. هر دو به یک معنا هستند معمولاً اندازه‌گیری طول درز فقط در شلوار ورزشی مردانه گنجانده می‌شود.

شما نیازی به اندازه گیری اضافی از قفسه سینه، گردن، قد آستین، سینه، بازو، شانه یا هر قسمت دیگری از بدن خود ندارید مگر اینکه برای شلوار گرمکن خود ژاکت و تی شرت بخرید.

از آنجایی که شلوار ورزشی فقط در نیمه پایینی قرار دارد فقط باید نیمه پایینی آن را اندازه بگیرید. دانستن قد خود نیز مفید است زیرا اندازه گیری قد معمولاً در نمودار اندازه گنجانده می شود.

جدول سایز شلوار گرمکن مردانه

معمولاً شلوارهای ورزشی در سایزهای S، M، L، XL و 2XL (کوچک، متوسط، بزرگ، فوق العاده بزرگ ) عرضه می شوند. و این می تواند بسیار گمراه کننده باشد جای تعجب نیست که گرفتن یک شلوار گرمکن که کاملاً مناسب باشد بسیار سخت است.

وقتی اندازه‌های بدن خود را می‌دانید می‌توانید از آنها در برابر جدول اندازه‌ها برای پیدا کردن سایز مناسب شلوار ورزشی استفاده کنید. اندازه های مختلف طیف وسیعی از اندازه گیری ها را پوشش خواهند داد. این را با اندازه های خود مطابقت دهید.

شلوار گرمکن زنانه

نمودار سایز شلوار گرمکن زنانه

شلوارهای گرمکن زنانه معمولاً در سایزهای XS، S، M، L و XL (بسیار کوچک، کوچک، متوسط، بزرگ و فوق العاده بزرگ) هستند. زنانی که سایز بزرگ‌تری می‌خواهند معمولاً مجبورند شلوار ورزشی مردانه بخرند.

اگر می توانید از این کار اجتناب کنید و به شلوارهای ورزشی زنانه تکیه کنید شلوارهایی که برای تناسب بیشتر با اندام زنانه طراحی شده اند شلوارهای ورزشی مردانه متفاوت ساخته می شوند و به خوبی یا به راحتی مناسب نیستند به خصوص در اطراف باسن و فاق. از اندازه گیری های خود برای یافتن محدوده در بین این اندازه های استاندارد استفاده کنید.

اندازه های تخصصی

اگر به سایز بزرگ یا قد بلند نیاز دارید ممکن است در پیدا کردن یک شلوار ورزشی مناسب با مشکل مواجه شوید. به دنبال مارک‌هایی باشید که اندازه‌های تخصصی مانند سایزهای بزرگ و بلند را تولید می‌کنند تا چیزی مناسب را به دست آورید.

استفاده از نمودار اندازه

نمودار سایز شلوار گرمکن

تصور نکنید که چون سایز L از یک برند می پوشید در برند دیگری هم سایز می پوشید. اندازه ها در بین برندها یا کشورها استاندارد نشده اند بنابراین همیشه می خواهید اندازه های سازنده را با اندازه گیری بررسی کنید.

اکثر تولید کنندگان سعی می کنند به اندازه های استاندارد پایبند باشند اما همیشه باید نمودار اندازه را دوباره بررسی کنید.

شلوار گرمکن با هر نام دیگری…

شلوار یوگا نیز به عنوان لباس ورزشی پوشیده می شود. این شلوارها نیز معمولا با پارچه های نرم ساخته می شوند و کمی شبیه به شلوار ورزشی هستند.

با این حال شلوارهای یوگا طوری طراحی شده است که نزدیک و تا حدی به خوبی از طریق کمر، باسن و ران‌ها قرار بگیرند و تا زمانی که به زانو نرسند گشاد نشوند.

شلوار ورزشی چگونه باید مناسب باشد؟

آیا شلوار ورزشی باید گشاد باشد؟ آیا آنها باید تنگ باشند؟ چرا شلوارهای ورزشی همیشه تنگ به نظر می رسند؟ اگر در مورد شلوار گرمکن گمراه شده اید این کاملاً منطقی است. شلوارهای مختلف زیادی وجود دارد و برخی از آنها شباهت زیادی به شلوار ورزشی دارند اما در واقع استایل متفاوتی دارند.

بیشتر شلوارهای ورزشی مناسب کلاسیک خواهند بود اما برخی از شرکت‌ها مدل‌های مختلف و انواع مختلفی از شلوارهای ورزشی را ارائه می‌دهند، فقط در صورتی که بخواهید واقعاً بازی مد خود را ارتقا دهید.

برخی از رایج ترین انواع تناسب عبارتند از:

تناسب لاغری : در شلوار تناسب لاغر همیشه قرار است کاملاً نزدیک به بدن باشد و تا حدودی از انحناها و خطوط پیروی کند. این یک سبک است زیرا نمی خواهید تناسب آن خیلی تنگ یا گشاد باشد.

تناسب باریک : تناسب باریک کمی راحتر از استایل های لاغر است شلوارهای باریک به گونه‌ای هستند که نزدیک به بدن قرار می‌گیرند و بیشتر منحنی‌ها را کاملاً دنبال می‌کنند. این شلوار به خوبی شکل شما را زیر شلوار نشان می دهد در حالی که تناسب اندام آن چیز زیادی را به تخیل نمی گذارد.

سخن پایانی:

امیدواریم این مقاله مورد پسند شما قرار گرفته باشد شما همچنین میتوانید با کلیک برروی مدل ست ورزشی مردانه مناسب برای آقایان خوش سلیقه این مقاله را هم بخوانید و نظرات و یا پیشنهادات خودتان را برای ما در پایین همین پست به اشتراک بگذراید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو