احمد مددی کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

منبع: نم نمک

1

1402/12/12

08:45


مدیرعامل باشگاه پیکان گفت : آزادی چون ورزشگاه بزرگ کشور است امیدوارم مسئولین امر توجه جدی درباره وضعیت آزادی داشته باشند. هنوز مشکلات و دغدغه های آزادی تمام نشده اند و جا دارد تلاش مضاعفی صورت بگیرد.

احمد مددی کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

مددی : مشکلات ورزشگاه آزادی همچنان پابرجاست

به گزارش نم نمک ، احمد مددی درباره وضعیت باشگاه پیکان گفت : در حوزه قهرمانی روند خوبی داریم حضورمان در پلی آف قطعی شده است. در حوزه فوتبال هم اگر داوری ها اذیت نکند ، شرایطمان بهتر از این خواهد بود.

احمد مددی کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

احمد مددی کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

مدیرعامل پیشین ورزشگاه آزادی درباره وضعیت این ورزشگاه اظهار کرد : آن زمان که مسئولیت آزادی را بر عهده داشتم دغدغه زیادی داشتم و نامه نگاری های زیادی با مسئولان درباره وضعیت آزادی انجام دادم که شرایط مناسبی از نظر برق ، سکوها و زیرساخت ها نداریم و مشکلات زیادی داریم که البته تصور می کنم این مشکلات هنوز به طور کامل مرتفع نشده است.

او ادامه داد : آزادی چون ورزشگاه بزرگ کشور است امیدوارم مسئولین امر توجه جدی درباره وضعیت آزادی داشته باشند. هنوز مشکلات و دغدغه های آزادی تمام نشده اند و جا دارد تلاش مضاعفی صورت بگیرد. آن زمان که من بودم بحث زیرساخت برق را شروع کردیم. بودجه آن مصوب شد ، بحث موتورخانه های پنج سالن را و مرکزی را شروع کردیم اما برای سکوها اقدام نشد ، کارهای زیرساختی زیادی در آزادی وجود دارد که باید به مرحله اجرا دربیاید.

مددی در پایان گفت : آن زمان که من بودم در بحث بازسازی آزادی مشکل بودجه وجود داشت ولی بعد شنیدم منابع مالی خوبی برای بازسازی آزادی تخصیص داده شد. امیدوارم مسئولین بودجه بهتری تخصیص بدهند تا ورزشگاهی که عمرش به مدت نیم قرن است و مردم خاطرات خوبی مردم از آن دارند زودتر بازسازی شود.


بیوگرافی احمد مددی

احمد مددی متولد ایران مدیر ورزشی اهل ایران است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو