پرواز هلیکوپتر هلال‌احمر گیلان برای نجات 7 نفر از مرگ در برف و کولاک

منبع: ساعد نیوز

1

1402/12/12

12:29


ساعد نیوز: کمیل پرناک معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گیلان گفت: امدادگران 7 نفر را از منطقه ییلاقی و مرتفع جواهر دشت رودسر با بالگرد هلال‌احمر به مکانی امن منتقل کردند.

پرواز هلیکوپتر هلال‌احمر گیلان برای نجات 7 نفر از مرگ در برف و کولاک

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز به نقل از رکنا، کمیل پرناک معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گیلان گفت: 7 نفر از هموطنان که به قصد تفریح به مناطق ییلاقی جواهردشت شهرستان رودسر رفته بودند امروز با 2 نوبت پرواز بالگرد هلال احمر به مناطق پایین دست و امن منتقل کرد.

وی با اشاره به ارتفاع برف در منطقه ییلاقی جواهردشت و مشکل در فرود بالگرد در این منطقه، افزود: دیروز امدادگران 10 بسته غذایی، 10 تخته پتو و 250 قرص نان در یک نوبت پرواز بالگرد به افراد گرفتار در برف در این منطقه رساندند و امروز هم با 2 نوبتِ دیگرِ پرواز ، این گردشگران را به منطقه پایین دست و امن منتقل کردند که حال همه آن‌ها هم اکنون مساعد است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به آماده باش گروه‌های امدادی در سطح استان برای امدادرسانی به مردم در حوادث مختلف، از شهروندان خواست در صورت بروز حوادث احتمالی و نیاز به خدمات امدادگران هلال احمر، با سامانه تلفنی 112 مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال‌احمر گیلان تماس بگیرند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو