محمداسماعیل توکلی کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

منبع: نم نمک

2

1402/12/13

11:38


رئیس مرکز اورژانس استان تهران از انجام 23 هزار و 951 مأموریت از سوی اورژانس درهفته گذشته خبر داد و گفت : 132 نفر نیز در این مدت دچار مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن شده اند.

محمداسماعیل توکلی کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

سرمای تهران؛ گازگرفتگی را 2 برابر کرد/انجام حدود 24 هزار ماموریت از سوی اورژانس تهران

محمداسماعیل توکلی درباره آمار ماموریت های اورژانس استان تهران در هفته گذشته گفت : در هفته گذشته از چهارم تا یازدهم اسفند ماه ، مجموعا 23هزارو 951 مأموریت در مرکز ارتباطات 115 اورژانس استان تهران (دیسپچ) ثبت شد که نسبت به هفته گذشته هفت درصد کاهش داشت. در پی این مأموریت ها 5788 نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند که شش درصد کاهش نسبت به هفته گذشته را شاهد بودیم. همچنین 18 هزار و 163 مورد نیز در محل از خدمات اورژانس استفاده کردند.

محمداسماعیل توکلی کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

محمداسماعیل توکلی کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

وی با اشاره به تعداد تماس های برقرار شده با اورژانس تهران افزود : در این مدت 71 هزار و 133 تماس با مرکز اورژانس استان تهران برقرار شد که هشت درصد کاهش را نسبت به هفته گذشته داشت. از این تعداد متأسفانه 4145 نفر مزاحم بودند که  میزان مزاحمت ها نیز نسبت به هفته گذشته 14 درصد کاهش یافته است.

رئیس مرکز اورژانس استان تهران ادامه داد : از مجموع مأموریت های ثبت شده در هفته گذشته ، 3007 مورد مربوط به حوادث ترافیکی بود. همچنین 20 هزار و 944 مورد نیز مربوط به حوادث غیر ترافیکی بودند که به ترتیب 16 درصد و شش درصد کاهش نسبت به هفته گذشته داشته است.

توکلی با اشاره به امدادهوایی گفت : اورژانس هوایی نیز در این مدت شش سورتی پرواز داشت که در پی آن شش نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند.

وی همچنین از مسمومیت 132 نفر با گاز مونوکسیدکربن در هفته گذشته خبر داد و گفت : این آمار نسبت هفته گذشته دو برابر افزایش یافته که کاهش چشمگیر دما و سرمای هوا در آن بی تاثیر نبوده است.


بیوگرافی محمداسماعیل توکلی

محمد اسماعیل توکلی متولد مهرماه سال 1363 در قائمشهر است.

او دارای تحصیلات عالیه در حوزه مدیریت خدمات بهداشت و درمان ، نفر برتر المپیاد علمی فوریت های پزشکی در سال های 90 ، 93 و 94، مدرس فوریت های پزشکی ، مدیرکل عملیات سازمان اورژانس کشور ، نماینده سازمان اورژانس کشور در دولت و امور استان ها ، مدیر امور مجلس سازمان اورژانس کشور ، رابط پارلمانی و نماینده اورژانس تهران در مجلس ، جانشین قرارگاه مقابله با تهدیدات زیستی قوه مقننه ، عضو کمیته درمان اداره کل سلامت مجلس ، مسئول برنامه ریزی اداره کل سلامت مجلس و سرپرست واحد فوریت های پزشکی مجلس و ... است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو