دکتر جعفر جندقی کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

منبع: نم نمک

3

1402/12/13

11:45


رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت با بیان اینکه سیگارهای الکترونیکی به عنوان یک کالای آسیب رسان معرفی شده اند ، اظهار کرد : با توجه به مضرات سیگارهایی از این دست ،  تولید سیگارهای الکترونیکی در کشور را ممنوع کرده ایم. 

دکتر جعفر جندقی کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

ممنوعیت تبلیغ و تولید سیگار الکترونیک در کشور

دکتر جعفر جندقی درباره مصرف سیگارهای الکترونیکی اظهار کرد :  سیگارهای الکترونیک با توجه به مضراتی که دارند ، ممنوع هستند. هرگونه تبلیغ برای سیگارهای الکترونیک به طور کامل غیرمجاز به حساب می آید.

دکتر جعفر جندقی کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

دکتر جعفر جندقی کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

وی درباره روند تولید سیگارهای الکترونیک در ایران گفت :  سیگارهای الکترونیکی به عنوان یک کالای آسیب رسان معرفی شده اند؛ با توجه به مضرات سیگارهایی از این دست ، تولید آن را نیز در کشور ممنوع  ممنوع کرده ایم. 

جندقی با بیان اینکه اقدامات علیه دخانیات فقط محدود به ممنوع اعلام کردن تولید سیگارهای الکترونیکی نمی شود ، افزود : هرگونه سیگار غیرمتعارف جزو موارد غیرمجاز به حساب می آید. منظور از سیگارهای غیرمتعارف سیگارهایی است که تصاویر ، نوع پاکت ، رنگ و ابعاد پاکت آن منطبق بر تصمیم های «کمیته پیشگیری از خطرات ناشی از مصرف مواد دخانی» نباشد.

رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت ادامه داد : با توجه به تصمیم های کمیته پیشگیری از خطرات ناشی از مصرف مواد دخانی ، اگر مشخصات ظاهری بسته بندی سیگارها منطبق بر تصمیم های این کمیته نباشد غیرمجاز به حساب می آیند.  


بیوگرافی دکتر جعفر جندقی

دکتر جعفر جندقی متولد 7 شهریور 1347 دانش آموخته دکتری ، رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت ، مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو