فصل دوم انیمه شاینی کالرز آیدولمستر در راه است

منبع: پلازا

1

1402/12/13

16:41


فصل دوم انیمه شاینی کالرز آیدولمستر در راه است

خبری جذاب برای طرفداران انیمه و بازی‌های آیدولمستر: فصل دوم انیمه آیدولمستر شاینی کالرز رسماً اعلام شد. این خبر در کنسرت THE IDOLM@STER SHINY COLORS 6th LIVE TOUR Come and Unite! Brilliant Bloom که روز یکشنبه برگزار شد، اعلام گردید.

بر اساس اعلامیه، این فصل جدید که شامل 12 قسمت خواهد بود، ابتدا در قالب سه فیلم در سینماها اکران می‌شود و سپس در فصل پاییز به تلویزیون خواهد آمد. اولین فیلم از این سری جدید از تاریخ 5 ژوئیه تا 25 ژوئیه به نمایش درمی‌آید، فیلم دوم از 23 آگوست تا 12 سپتامبر و فیلم سوم از 20 سپتامبر تا 10 اکتبر اکران خواهد شد.

این انیمه توسط مانکیو، که پیشتر کارگردانی انیمه‌هایی چون Idolm@ster Cinderella Girls Theater و The Ice Guy and His Cool Female Colleague را بر عهده داشته، در استودیو پلیگون پیکچرز کارگردانی می‌شود. یویچی کاتو، نویسنده و ناظر سریال‌هایی چون The IDOLM@STER Million Live! و Aikatsu!، وظیفه نظارت و نوشتن فیلمنامه سری جدید را بر عهده دارد. آهنگ پیشگام این انیمه Tsubasa Gravity نام دارد.

بازی مرورگری The IDOLM@STER Shiny Colors که توسط Bandai Namco Entertainment منتشر شده است، در آوریل 2018 راه‌اندازی شد. در این بازی رایگان که امکان خرید درون‌برنامه‌ای نیز دارد، بازیکنان مسئولیت تربیت آیدول‌ها و رقابت با سایر تولیدکنندگان/بازیکنان آنلاین در اجراهای کنسرت زنده را بر عهده دارند. این پروژه علاوه بر بازی، شامل رویدادهای کنسرت، کالاها، سی‌دی‌ها و برنامه‌های رادیویی نیز می‌شود.

Bandai Namco Entertainment همچنین بازی موبایلی The IDOLM@STER Shiny Colors: Song for Prism را در آوریل سال گذشته معرفی کرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو