بهترین سریال های اکشن 2024

بهترین سریال های اکشن 2024


منبع: فیگار

1

1403/1/4

11:56


بهترین سریال های اکشن 2024 ، همیشه به عنوان یکی از محبوب‌ترین ژانر در صنعت سینما و تلوزیون، آماده انتقال آدرنالین و هیجان برای شما ببیندگان است.

بهترین سریال های اکشن 2024

بهترین سریال های اکشن 2024 ، همیشه به عنوان یکی از محبوب‌ترین ژانر در صنعت سینما و تلوزیون، آماده انتقال آدرنالین و هیجان برای شما ببیندگان است.

سریال‌های اکشن، یکی از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین ژانرهای تلویزیونی هستند که با عناصر مهمی مانند هیجان، ماجراجویی‌های مختلف و شخصیت‌های قوی مخاطبان را به خود جلب می‌کنند. این سریال‌ها معمولاً دارای داستان‌های پیچیده و تندرو هستند که باعث تعامل مستمر بین شخصیت‌ها و اتفاقات متنوع می‌شوند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


بازیگران عناوین اکشن، عمدتاً از توانایی‌های فیزیکی و مهارت‌ مبارزه‌ای بالایی برخوردارند که نقش‌های اکشن را با علاقه‌مندی ایفا می‌کنند. همچنین، صحنه‌های اکشن در این سریال‌ها به‌طور حرفه‌ای کارگردانی می‌شوند و از جلوه‌های ویژه و تکنیک‌های تصویری برای افزایش تاثیرگذاری در بیننده استفاده می‌کنند.

بهترین سریال های اکشن 2024

در ادامه لیست بهترین سریال های سال 2024 را مشاهده خواهید کرد. این لیست بر اساس نمرات راتن تومیتوز نوشته شده است.

بهترین سریال های اکشن 2024

بهترین سریال های اکشن 2024

از دیگر آثار در بهترین سریال های اکشن 2024 ، اتفاقات ناگهانی و چالش‌های مختلف شخصیت‌های اصلی هر عنوان است که باعث می‌شود تا مخاطب در تماشای آن‌ اثر مشغول شود. همچنین، بسیاری از این سریال‌ها، دارای شخصیت‌های جذاب و متنوعی هستند که معمولا در مقابل خطرات و تهدیدهای مختلفی قرار می‌گیرند و برای رسیدن به اهداف خود، جان خود را به خطر میاندازند.

آواتار: آخرین بادافزار (Avatar: The Last Airbender)

بهترین سریال های اکشن 2024

  • بازیگران: گوردون کرمیر، گیاوندیو تارپل، ایان اوزلی
  • امتیاز: 60%
  • کارگردان: آلبرت کیم

سریال آواتار: آخرین بادافزار، اقتباس لایو اکشن سریال انیمیشنی با همین نام است که توسط «مایکل دانته دی‌مارتینو» و «برایان کونیتزکو» برای شبکه «نیکلودئون» ساخته شد. این مجموعه با بازی بازیگرانی شامل «گوردون کرمیر»، «گیاوندیو تارپل»، «ایان اوزلی»، «دالاس لیو»، «پل سان-هیونگ لی»، «کن لیونگ»، و «دانیل دی کیم» تشکیل شده است.

این سریال در یک دنیای خیالی روایت می‌شود که تمدن بشری به چهار امت بر اساس چهار عنصر آب، زمین، آتش و باد تشکیل می‌شود. داستان این اثر مانند همیشه، درباره آخرین بازمانده از بادافزار‌ها است که می‌تواند تمامی چهار عنصر را کنترل کند. این سریال برای نخستین‌بار در سپتامبر 2018 اعلام شدند.

یکی از دلایل تاخیر در انتشار این سریال، اختلافات بین «دی‌مارتینو» و «کونیتزکو»، به عنوان تهیه‌کنندگان این مجموعه بود که در سال 2020 از این پروژه کناره‌گیری کردند و سپس «آلبرت کیم»، در اوت 2021، نویسندگی و تهیه‌کنندگی این اثر را به عهده گرفت.

صورت فلکی (Constellation)

بهترین سریال های اکشن 2024

بهترین سریال های اکشن 2024
  • بازیگران: نومی راپاس، جاناتان بنکس، باربارا سوکوا
  • امتیاز: 71%
  • کارگردان: پیتر هارنس

یکی از عناوین اکشن فضایی، سریال تلویزیونی صورت فلکی است که ژانر دلهره‌آور و روانشناختی هم دارد. این عنوان توسط «پیتر هارنس» براساس ایده «شان جابلونسکی» ساخته شد و در تاریخ 21 فوریه 2024 (2 اسفند 1402) به انتشار رسید. این اثر با بازی فوق‌العاده «نومی راپاس»، «جاناتان بنکس»، «جیمز دارسی»، «جولیان لومان»، «هنری دیوید»، «ویلیام کتلت» و «باربارا سوکوا» انجام شده است.

این سریال، داستان یک فضانورد را به تصویر می‌کشد که پس از یک حادثه در طول ماموریت خود در فضا، به زمین بازمی‌گردد و متوجه می‌شود که بخش‌هایی از زندگی‌اش ناپدید شده یا به یادش نمی‌آید.

آقایان (The Gentlemen)

بهترین سریال های اکشن 2024

  • بازیگران: تئو جیمز، کایا اسکودلاریو، دنیل اینگس
  • امتیاز: 75%
  • کارگردان: گای ریچی

سریال آقایان، یکی از بهترین سریال های اکشن و جنایی است که توسط «گای ریچی» ساخته شده و به عنوان اسپین‌آف فیلم اصلی در سال 2019، به انتشار رسید. این سریال هشت قسمتی، با بازی «تئو جیمز» در تاریخ 7 مارس 2024 (17 اسفند 1402) توسط شبکه «نتفلیکس» منتشر شد.

سریال آقایان به عنوان یکی از بهترین سریال های اکشن نتفلیکس ، داستان درباره زندگی «ادی هورنیمن» است که در یک خانواده اشراف‌زاده انگلیسی زندکی می‌کند. پس از درگذشت پدرش، تمام ثروت خانوادگی را به ارث می‌برد. این ثروت، یک میراث بی‌مانند به همراه یک مزرعه است که به «ادی» می‌رسد.

در این مزرعه، فعالیت‌های غیرقانونی انجام می‌شود که «ادی» را به ماجراجویی می‌کشاند. او تلاش می‌کند خودش و خانواده‌اش را از فعالیت‌های جنایتکارانه دور نگه دارد؛ اما در نهایت به سمت این مسیر کشیده شده و درگیر آن می‌شود.

آقا و خانم اسمیت (Mr. & Mrs. Smith)

بهترین سریال های اکشن 2024

بهترین سریال های اکشن 2024
  • بازیگران: مایا ارسکین، دونالد گلاور، وانگر مورا
  • امتیاز: 76%
  • کارگردان: فرانچسکا اسلون

سریال آقا و خانم اسمیت، توسط «فرانچسکا اسلون» و «دونالد گلاور» ساخته شد. «گلاور» همچنین در نقش اصلی به همراه «مایا ارسکین» در این مجموعه حضور دارد. این سریال بر اساس فیلم سال 2005 با همین نام الهام گرفته و در تاریخ 2 فوریه 2024 (13 بهمن 1402)، در پلتفرم «آمازون پرایم» به انتشار رسید. این عنوان هشت قسمتی بر زندگی زناشویی هم تمرکز دارد.

داستان سریال در مورد دو غریبه است که تصمیم می‌گیرند به عنوان ماموران مخفی برای یک سازمان مرموز به عنوان یک زوج متاهل با نام‌های «جان» و «جین» کار کنند. این زوج در طول ماموریت‌های خود با مشکلات جدیدی روبرو می‌شوند. همه دستورات از یک منبع ناشناس و از طریق پیام متنی می‌رسد.

وان پیس (One Piece)

بهترین سریال های اکشن 2024

  • بازیگران: امیلی راد، اینیاکی گودوی، مکنیو
  • امتیاز: 85%
  • کارگردان: مت آونز، استیون مائدا

یکی از بهترین سریال های اکشن جدید و همینطور لایو اکشن انیمه محبوب در شبکه «نتفلیکس»، سریال One piece است. اگر از دسته طرفداران انیمه و همینطور این مجموعه انیمیشنی هستید، بی شک مناسب‌ترین گزینه برای شماست.

داستان سریال درباره «لوفی» و تیمش است که به دنبال گنجینه افسانه‌ای به نام «وان پیس» می‌گردند. این مجموعه تلوزیونی مملو از ماجراجویی، اکشن، دوستی و رقابت است و در طول آن شخصیت‌های مختلفی را خواهی دید که با «لوفی» و تیمش آشنا می‌شوند و آن‌ها را همراهی می‌کنند. وان پیس یکی از پرطرفدارترین و موفق‌ترین مانگا و انیمه‌های دهه‌ی اخیر بوده و همچنین یکی از بهترین سریال های اکشن جدید در لیست ما است.

جنگ ستارگان: بد بچ (Star Wars: The Bad Batch)

بهترین سریال های اکشن 2024

بهترین سریال های اکشن 2024
  • صدا پیشگان:  میشل آنگ، دی بردلی بیکر، دیو فیلونی
  • امتیاز: 87%
  • کارگردان: برد راو

Star Wars: The Bad Batch یکی بهترین سریال های اکشن آمریکایی محسوب می‌شود که توسط «دیویس فیلونی»، «امیلیا کلارک» و «راد راوس» ساخته شده است. این مجموعه به عنوان یک فصل اول از مجموعه‌های اصلی Star Wars، توسط «دیزنی پلاس» منتشر شد. داستان آن در دوره بعد از جنگ «کلون‌ها» و قبل از برپایی امپراتوری «گالاکتیک» اتفاق می‌افتد و روی تیم Bad Batch، یک گروه از سربازان ویژه با قابلیت‌های منحصر به فرد، متمرکز است.

Star Wars: The Bad Batch دنباله‌ای برای مجموعه تلویزیونی Star Wars: The Clone Wars است که اعضایش از افرادی مانند «هانتر»، «کراس‌ایر»، «واکر»، «تک» و «اومگا» تشکیل می‌شود. این مجموعه به بررسی مسائلی مانند هویت، قدرت، و دوستی در یک کهکشان در حال تغییر می‌پردازد و ماجراجویی‌هایی هیجان‌انگیز از این گروه و دیگر شخصیت‌ها را نشان می‌دهد.

هیلو فصل 2 (Halo)

بهترین سریال های اکشن 2024

  • بازیگران: پابلو شرایبر، کیت کندی، ناتاشا مک‌الون
  • امتیاز: 89%
  • کارگردان: کایل کیلن، استیون کین

سریال Halo بر اساس مجموعه بازی‌های ویدیویی محبوب با همین نام ساخته شده و داستان آن در آینده‌ای دور و در دنیایی علمی تخیلی قرار دارد که در آن انسان‌ها با موجودات بیگانه‌ی ناشناخته به نام «عهد» (Covenant) روبرو می‌شوند. در این مسیر، «مستر چیف» (Master Chief)، سرباز نیروهای ویژه‌ی نظامی، با استفاده از لباس فضایی مخصوص خود، آماده مبارزه با این تهدیدات فضایی است. این اثر با توجه به ترکیب اکشن و داستان‌گویی فراوان، مخاطبان گسترده‌ای را جذب کرد و توانست یکی از بهترین سریال های اکشن جدید در سال 2024 باشد.

سریال Halo توانست به خوبی دنیای پیچیده و عمیق بازی‌ را به تصویر بکشد و داستان شخصیت‌های اصلی مانند «مستر چیف» و «کرتانا» (Cortana)، همراه با مبارزات فضایی و اکشن هیجان‌انگیز، توجه ویژه‌ای شده است. هدف این سریال، ارائه صحنه‌های اکشن هیجان‌انگیز نیست؛ بلکه بررسی عمیق‌تر شخصیت‌ها و داستان اصلی نیز در سریال قرار دارد تا مخاطبان را به دنیای زیبای Halo جذب کند.

شکست‌ناپذیر فصل 2 پارت 2 (Invincible Season 2 Part 2)

بهترین سریال های اکشن 2024

بهترین سریال های اکشن 2024
  • صدا پیشگان: استیو ین، جی. کی. سیمونز، ساندرا اوه
  • امتیاز: 99%
  • کارگردان: رابرت کرکمن

در فصل اول سریال شکست ناپذیر، شاهد رقابت نفس‌گیر «مارک» و پدرش بودیم، اما در فصل دوم اتفاقات بسیار عجیب و جدیدی را دیدیم که کسی انتظار این وقایع را نداشت. با این حال «مارک» وارد بحران جدیدی از مشکلات شده و باید آمادگی با رویایی این اتفاقات را داشته باشد. سریال شکست ناپذیر یکی از بهترین سریال های اکشن موجود در شبکه «نتفلیکس» محسوب می‌شود که قسمت‌های جدید بخش 2 از فصل دوم آن به تازگی در این سرویس استریم محبوب، در حال پخش است.

مردان ایکس 97 (X-Men ’97)

بهترین سریال های اکشن 2024

  • صدا پیشگان: کاتال جی. داد، ری چیس، جنیفر هیل
  • امتیاز: 100%
  • کارگردان: بو دمایو

آیا سریال انیمیشنی اکشن مردان ایکس، می‌تواند در لیست بهترین سریال اکشن جدید در سال 2024 باشد؟ قطعا جواب این سوال بله است! چرا که این سریال برای بسیاری از طرفداران مارول و همینطور ژانر فانتزی، تخیلی، محبوب بوده و همینطور این عنوان یکی از مهم‌ترین آثار مورد انتظار سال 2024 محسوب می‌شود.

داستان این سریال اکشن و انیمیشنی، ادامه سری مجموعه سال 1992 است که اعضای آن شامل شخصیت‌هایی مانند «ولورین»، «جین گری»، «سایکلاپس» و «رگ» هستند. آن‌ها با تهدیدهای مختلفی از جمله دشمنان قدرتمندی مانند «مگنیتو» و «آپوکالیپس» قرار می‌گیرند و برای محافظت از جهان و تمدن بشری تلاش می‌کنند.

خاندان نینجا‌ها (House of Ninjas)

بهترین سریال های اکشن 2024

بهترین سریال های اکشن 2024
  • بازیگران: کنتو کاکو، ریهو یوشیئوکا، تائه کیمورا
  • امتیاز: 100%
  • کارگردان: دیو بویل

House of Ninjas به عنوان بهترین سریال اکشن 2024 ، یک مجموعه تلویزیونی ژاپنی است که توسط «دیو بویل» برای شبکه «نتفلیکس» ساخته شد. نقش اصلی این سریال را «کنتو کاکو» به عهده دارد و «یوسوکه اگوچی»، «تائه کیمورا»، «کنگو کورا»، «آجو ماکیتا»، «نوبوکو میاموتو» و «ریهو یوشیئوکا» او را همراهی می‌کنند.

داستان این عنوان درباره یک خانواده‌ای به نام «تاوارا» است که در خاندان نینجا سنتی، در ژاپن امروزی زندگی می‌کنند. شش سال پیش، پسر بزرگ‌تر خانواده در حین انجام ماموریت برای نجات یک سیاستمدار ربوده شده، کشته می‌شود. آن‌ها سعی دارند که یک خانواده‌ای عادی باشند؛ اما هنوزم با مشکلات خاصی دست و پنجه نرم می‌کنند. هنگامی که بحران جدیدی وارد زندگی‌شان می‌شود، خانواده «تاوارا» دوباره به سایه‌های گذشته خود برمی‌گردند.

سریال خاندان نینجا‌ها به عنوان یکی از بهترین سریال های اکشن نتفلیکس شناخته می‌شود، در روز 26 بهمن 1402 به انتشار رسیده و همچنان در حال پخش از این شبکه محبوب تلوزیونی است.

سوالات متداول

برترین سریال های 2024 چیست؟

سریال شوگون (Shogun) و کابوس آمریکایی (American Nightmare) از برترین سریال های 2024 محسوب می‌شوند که نمرات بالایی کسب کردند و در حال پخش در شبکه مورد نظر خود هستند.

جدیدترین سریال های اکشن خارجی چه عناوینی هستند؟

سریال سارقان (Lootere) و نیروی پلیس هند (Indian Police Force) از جدیدترین سریال های اکشن خارجی محسوب می‌شوند که در کشور هند ساخته شده و در حال پخش است.

جدیدترین سریال های اکشن چه نام دارند؟

سریال راهزنان (Bandidos) و برلین (Beriln) از جدیدترین سریال های اکشن هستند که طرفداران بسیاری را به خود جذب کرد.

بهترین سریال های اکشن کره ای چه عناوینی هستند؟

فصل دوم سریال همه ما مرده‌ایم (All of us are Dead) و فصل دوم سریال بازی ماهی مرکب (Squid Game)، یکی از بهترین سریال های اکشن کره ای محسوب می‌شود و انتظار می‌رود این عناوین در سال 2024 به انتشار برسند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مطلب بهترین سریال اکشن 2024 چه بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو