تریلر فیلم Janet Planet منتشر شد

منبع: فیگار

2

1403/1/16

21:36


تریلر فیلم Janet Planet ، اثری از نمایشنامه‌نویس و کارگردان توانمند آمریکایی «آنی بیکر» است که برای اولین بار در سال 2024 به نمایش درآمد.

تریلر فیلم Janet Planet منتشر شد

تریلر فیلم Janet Planet ، اثری از نمایشنامه‌نویس و کارگردان توانمند آمریکایی «آنی بیکر» است که برای اولین بار در سال 2024 به نمایش درآمد.

این فیلم به عنوان اولین کارگردانی بلند «آنی بیکر» بوده که نشان‌دهنده توانایی او در انتقال داستان‌های پر احساس و عمیق به زبان سینما است. سیاره جانت با انتقال داستانی زیبا و عمیق یکی از موفق‌ترین فیلم‌های سال 2024 شناخته می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر فیلم Janet Planet

داستان فیلم در سال 1991، در روستایی در غرب ماساچوست روایت می‌شود و روی رابطه مادر و دختری به نام‌های «جانت» و «لیسی» تمرکز دارد. «جانت» با درخشش «جولیان نیکلسون»، مادری است که فراخوانده می‌شود تا دختر ناپایدارش «لیسی» را از کمپ تابستانی برده و از او مراقبت کند. این فیلم با تنش‌ها و پیچیدگی‌های رابطه مادر و دختر را نشان می‌دهد و نگاهی عمیق به مسائلی همچون فشارهای روانی و تباهی در زندگی خانوادگی دارد.

«بیکر»، فیلمنامه‌نویس این فیلم، به واسطه دقت در جزئیات، اصالت در دیالوگ‌ها و کاوش عمیق در شخصیت‌ها و روابط آن‌ها شناخته شده است. او در سال 2014، جایزه «پولیتزر» را برای نمایشنامه‌نویسی دریافت کرد و با سیاره جانت نیز نشان داد که چگونه می‌تواند داستان‌هایی پرمعنا و مفهوم را به تصویر بکشد.

بازیگرانی از جمله «جولیان نیکلسون»، «زوی زیگلر»، «الیاس کوتاس»، «سوفی اوکوندو» و «ویل پاتون» در این فیلم حضور دارند. سیاره جانت پس از نمایش در جشنواره‌های «تلوراید»، «نیویورک» و «سانفرانسیسکو»، اکران خود را در سینما نیز آغاز کرده و توانسته با استقبال منتقدان و مخاطبان خود روبرو شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر فیلم سیاره جانت چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: indiewire

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو