اکران فیلم کرایون شین-چان در ۹ اوت ماجراجویی‌های دایناسوری در جزیره دینو

منبع: پلازا

3

1402/12/2

10:21


اکران فیلم کرایون شین-چان در ۹ اوت ماجراجویی‌های دایناسوری در جزیره دینو

فیلم جدید انیمیشنی “کرایون شین-چان: خاطرات دایناسور ما” با نمایش تریلری توسط شرکت توهو موویز در تاریخ ۹ اوت برای اکران در سینماهای ژاپن اعلام شد. این فیلم که سی و یکمین ساخته دوبعدی این فرنچایز محبوب است، داستانی جذاب در پارک تم دایناسورها به نام جزیره دینو را به تصویر می‌کشد.

در این تریلر، محیط پرهیجان پارک تم و ماجراجویی‌های شخصیت‌ها به نمایش گذاشته شده است. علاوه بر این، تئاترها به تعداد محدودی ۷۵,۰۰۰ بلیط پیش‌فروش را همراه با یک زیورآلات کپسولی با طرح “دایناسور شین-چان” عرضه می‌کنند.

داستان فیلم حول محور دوستی بین سگ خانواده نوبارا، شیرو، و یک دایناسور کوچک می‌چرخد. این رابطه به رشد شینوسوکه و تیم دفاع کوساکابه کمک می‌کند. شینوبو ساساکی، که پیش از این کارگردانی چندین انیمه دوئل مسترز از جمله نسخه‌های ۲۰۱۷، ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ را بر عهده داشته، کارگردانی این فیلم را به عهده دارد. فیلمنامه نیز توسط مورال، که پیشتر در نگارش سناریوهای سریال تلویزیونی کرایون شین-چان فعالیت داشته، نوشته شده است.

یادآوری می‌شود، “شین جیگن! کرایون شین-چان”، اولین فیلم انیمیشنی سه‌بعدی CG این فرنچایز، در تاریخ ۴ اوت اکران شده و به پرفروش‌ترین فیلم انیمیشنی در میان آثار فرنچایز کرایون شین-چان تبدیل شده است. پیش از این، “ایگا کرایون شین-چان مونونوکه نینجا چینپودن”، سی‌امین فیلم دوبعدی این سری، در آوریل ۲۰۲۲ در ژاپن اکران شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو