انیمیشن ربات وحشی (The Wild Robot)، داستان و تاریخ اکران

انیمیشن ربات وحشی (The Wild Robot)، داستان و تاریخ اکران


منبع: پلازا

1

1402/10/27

14:22


انیمیشن ربات وحشی (The Wild Robot)، داستان و تاریخ اکران

انیمیشن ربات وحشی (The Wild Robot) یکی از آثار استودیو Dreamworks Animation در سال 2024، داستان رباتی به نام رز در یک جزیره متروک را به تصویر کشیده است.

انیمیشن ربات وحشی (The Wild Robot) یکی از جدیدترین آثار کمپانی محبوب Dreamworks Animation است. این کمپانی خالق برخی محبوب‌ترین انیمیشن‌های دنیا نظیر مجموعه پاندا کونگ‌فوکار (از 2008 تا کنون)، چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم (از سال 2010 تا کنون) و اخیرا انیمیشن The Bad Guys (2022) است. کریس سندرز (Chris Sanders) که پیش از این انیمیشن محبوب The Croods 2019 را از او دیده‌‌ایم، با یک انیمیشن جدید بازمی‌گردد. انیمیشن The Wild Robot براساس کتابی از پیتر براون (Peter Brown) ساخته می‌شود و داستان رباتی به نام رز با بازگو می‌کند. در این مقاله از پلازا با بررسی انیمیشن ربات وحشی با ما همراه شوید تا آخرین اطلاعات منتشرشده درباره این اثر مورد انتظار را باهم مرور کنیم.

فهرست مطالب

تاریخ اکران انیمیشن ربات وحشی

نقد انیمیشن ربات وحشی / نمرات انیمیشن The Wild Robot

در 3 سپتامبر 2023 (12 شهریور 1402)  اعلام شد که کریس ساندرس به عنوان نویسنده و کارگردان یک انیمیشن جدید به نام The Wild Robot به کمپانی Dreamworks Animation بازمی‌گردد. حدود 2 ماه بعد، در 19 دسامبر 2023، برابر با 28 آذر 1402، خلاصه‌ای از داستان انیمیشن و تاریخ اکران آن اعلام شد. تاریخ اکران انیمیشن The Wild Robot از سوی کمپانی 20 سپتامبر 2024 (30 شهریور 1403) اعلام شده است. پس از انیمیشن Abominable (2019) این دومین انیمیشن استودیو دریم‌ورکز است که در ماه سپتامبر اکران خواهد شد. انتظار می‌رود حدود یک ماه پیش از انتشار، تریلر انیمیشن The Wild Robot 2024 نیز منتشر شود.

داستان انیمیشن ربات وحشی

اخیرا خلاصه کارتون ربات وحشی منتشر شده که با هم می‌خوانیم. انیمیشن The Wild Robot سفر حماسی یک ربات به نام ROZZUM unit 7134 را دنبال می‌کند. این ربات، که به اختصار رز (ROZ) نامیده می‌شود، پس از غرق شدن کشتی در جزیره‌ای خالی از سکنه سرگردان می‌شود. رز باید راه و روش وفق یافتن با این محیط  خشن را بیاموزد، و به همین دلیل شروع به برقراری ارتباط با حیوانات جزیره می‌کند. در این میان باید از یک بچه غاز یتیم نیز مراقبت کند. ژانر انیمیشن ربات وحشی خانوادگی و ماجراجویی اعلام شده است. اگر به آثار این ژانر علاقمندید خواندن مقاله بهترین انیمیشن‌های خانوادگی و مقاله برترین انیمیشن‌های ماجراجویی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

بازیگران انیمیشن ربات وحشی

متاسفانه هنوز خبر موثقی درباره صداپیشه‌ها و هنرپیشه های کارتون ربات وحشی منتشر نشده است. می‌دانیم که این انیمیشن شخصیت‌هایی به نام رز، برایت‌بیل، چیتچت، لودوینگ، لانگ‌بیک، بامپکین، رامپکین، لومپکین، آقا و خانم بیور، فینک، تاونی، کراون پوینت و RECO 1، RECO 2 و RECO 3 دارد. به محض اینکه اخبارجدیدی درباره صداپیشگان انیمیشن The Wild Robot 2024 منتشر شود، آن را از طریق همین صفحه با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

عوامل انیمیشن ربات وحشی

مدت زمان انیمیشن The Wild Robot / هنرپیشه های کارتون ربات وحشی

تاکنون نام برخی از عوامل انیمیشن The Wild Robot منتشر شده که با هم می‌خوانیم:

  • کارگردان: کریس سندرز (Chris Sanders)
  • تهیه‌کننده: جف هرمان (Jeff Hermann)
  • نویسنده: کریس سندرز براساس کتاب The Wild Robot از پیتر براون (Peter Brown)
  • تدوین: مری بلی (Mary Blee)

کریس سندرز پیش از این برای کارگردانی انیمیشن How to Train Your Dragon، انیمیشن The Croods و انیمیشن Lilo & Stitch نامزد اسکار بهترین کارگردانی شده است. جف هرمان نیز تهیه‌کنندگی آثار محبوبی همچون انیمیشن بچه رئیس 2 را برعهده داشته و یکی از تهیه‌کنندگان فرنچایز پاندا کونگ فوکار نیز هست.

لازم به ذکر است کتاب ربات وحشی پیتر براون که در سال 2016 منتشر شد، موفق به کسب عنوان پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز گشت. موفقیت این کتاب الهام‌بخش یک سه‌گانه شد و براون کتاب The Wild Robot Escapes و کتاب The Wild Robot Protects را نیز نوشت. این سه‌گانه جوایز و افتخارات زیادی را برای براون به ارمغان آورد.

درباره استودیو Dreamworks Animation

تاریخ اکران انیمیشن ربات وحشی / تریلر انیمیشن The Wild Robot 2024

استودیو Dreamworks Animation یک استودیو فیلمسازی آمریکایی متعلق به کمپانی Universal Pictures است. اولین اثر تولیدی این استودیو انیمیشن Antz بود که در سال 1998 منتشر شد. این استودیو تاکنون آثار محبوبی را ارائه داده است. انیمیشن Shrek 2 (2004) در زمان خودش پرفروش‌ترین انیمیشن سال نام گرفت. آخرین انیمیشن اکران‌شده این استودیو انیمیشن Trolls Band Together بود که در 17 نوامبر 2023 (26 آبان 1402) منتشر شد. در حال حاضر علاقمندان به انیمیشن در انتظار اکران انیمیشن Orion and the Dark و انیمیشن پاندا کونگ‌فوکار 4 هستند که انتظار می‌رود به ترتیب در 2 فوریه 2024 (13 بهمن 1402) و 8 مارس 2024 (18 اسفند 1402) منتشر شوند. پس از آنها نیز انیمیشن ربات وحشی در صف انتظار قرار دارد. در مقاله مورد انتظارترین انیمیشنهای 2024 با دیگر آثاری که در این سال منتشر خواهند شد آشنا می‌شوید.

سخن پایانی

از اینکه بار دیگر با یکی از مقالات پلازا با ما همراه شدید، متشکریم. در این مقاله به معرفی انیمیشن The Wild Robot 2024 پرداختیم و با داستان آن آشنا شدیم. متاسفانه هنوز اطلاعات زیادی درباره این انیمیشن منتشر نشده، ولی به محض اینکه اطلاعات دیگری نظیر مدت زمان انیمیشن The Wild Robot منتظر شود، آن را از طریق همین صفحه با شما در میان می‌گذاریم. قطعا پس از انتشار آن نیز بخش نقد انیمیشن ربات وحشی را به مقاله افزوده و نگاهی به نظرات منتقدین و نمرات انیمیشن The Wild Robot خواهیم داشت. نظر شما درباره این مقاله چیست؟ به نظر شما چه کسی می‌تواند بهترین گزینه برای صداپیشگی رز باشد؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو