بهترین آموزش حسابداری به روش آنلاین

بهترین آموزش حسابداری به روش آنلاین


منبع: روزانه

1

1402/12/14

14:28


انسان از دیرباز در حال برنامه ریزی برای زندگی و میزان دخل و خرج خود بوده و امروزه این مشکل در قالب حرفه حسابداری خود را نشان می دهد. در …

انسان از دیرباز در حال برنامه ریزی برای زندگی و میزان دخل و خرج خود بوده و امروزه این مشکل در قالب حرفه حسابداری خود را نشان می دهد. در جامعه بشری امروز، حرفه حسابداری به یک حرفه و استراتژی حساس تبدیل شده است، زیرا اگر برای یک شرکت و اگر حساب دخل و خرج مطابقت نداشته باشد، شرکت ممکن است یک شبه سقوط کند. بنابراین، می بینید که پایداری یک کسب و کار موفق به حسابداری صحیح بستگی دارد.

درست است که حسابداری را می توان از طریق درس، کتاب و به طور کلی آموزش آموخت، اما به یاد داشته باشید که حسابدار شدن نیاز به آموزش ذاتی دارد و همه نمی توانند در این زمینه موفق شوند. همه افراد در زندگی روزمره خود از حسابداری استفاده می کنند. هر فردی روزانه به نوعی درگیر این مشکل است. اگر می خواهید حسابداری را به صورت کاملا حرفه ای و کاربردی یاد بگیرید، پیشنهاد می کنیم از پکیج های آموزش حسابداری استاد حامد ناصری استفاده نمائید.

چرا آموزش حسابداری با پکیج های استاد حامد ناصری :

اگر به دنبال آموزش حسابداری ویژه بازار کار می باشید و قصد دارید صفر تا صد حسابداری را به آسانی یاد بگیرید باید به چند نکته در مورد مدرس حسابداری آن دقت کنید. اول: به دنبال مدرس حسابداری باشید که هم دانش کافی و هم تجربه کار حسابداری به صورت عملیاتی داشته باشد بگردید.

دوم: آموزش حسابداری را به زبانی ساده و بیانی قوی به شما آموزش دهد. این پکیج حسابداری با تدریس حامد ناصری در اختیار شما قرار گرفته تا با مشاهده آن بتوانید نه تنها به راحتی وارد بازار کار حسابداری بشوید بلکه درآمد خوبی را نیز از این رشته به دست آورید. شما تنها سی و چند روز با حسابدار شدن فاصله دارید. هر ویدیو رو را در یک روز ببینید و از حسابداری لذت ببرید

نحوه دریافت پکیج های آموزش حسابداری استاد حامد ناصری

نحوه دریافت پکیج های آموزش حسابداری استاد حامد ناصری بسیار ساده است فقط کافی است وارد صفحه اصلی استاد حامد ناصری شده و پکیج مورد نطر را انتخاب نمائید . اگر برای دریافت پکیج مشکل داشتید می توانید به شماره پشتیبانی تلفن: 97 917 916 021 تماس حاصل نمائید تا راهنمایی های لازم انجام گردد پشتیبانی: داخلی1 مشاوره: داخلی 2 ایمیل: Suport@hamednaseriacc.com

آدرس دفتر مرکزی: تهران خیابان سردارجنگل نبش خیابان بهار غربی پلاک 1 واحد 2.

* بعد از تهیه پکیج چهار عدد کتاب که در ویدئوها نیز آموزش آن را میبینید از طریق پست پیشتاز به صورت جداگانه خدمت شما ارسال میگردد.

* مشاهده پکیج در بستر نرم افزار اسپات پلییر انجام میگیرد تا ما بتوانیم برای شما ویدیوهای جدید را بارگزاری کنیم که این موضوع نسبت به سی دی ویا فلش مموری برتری دارد.

*از دیگر قابلیت ها میتوان به برگزاری ازمون به صورت انلاین اشاره کرد که میتوانید بعد از اتمام دوره در همان نرم افزار اسپات پلیر اقدام به پاسخ آن نمایید و در صورت قبولی گواهی نامه معتبر از شرکت شگرف اندیشان مالی را دریافت نمایید..

درباره شرکت شگرف اندیشان مالی :

شگرف اندیشان مالی

موسس این مجموعه آقای حامد ناصری با شعار آموزش دادن هموار کردن راه پیشرفت است همواره با عشق و از صمیم قلب دانش و تجربه خود را به صورت کامل در اختیار علاقه مندان در این حوزه گذاشته تا بتواند هم دین خود را ادا کرده باشد و هم زمینه رشد سایرین را فراهم آورد.

دست آورد این شعار را میتوان در تاسیس شرکت شگرف اندیشان مالی در سال ۱۳۹۲ و همکاری با بیش از 50 شرکت بزرگ عنوان کرد..

.

به عنوان مثال، برخی از کاربردهای حسابداری در زندگی روزمره انسان عبارتند از:

اپلیکیشن حسابداری

مدیریت درامد و برنامه ریزی برای پس انداز نمودن آن ها

مدیریت هزینه ها و مخارج

حذف خرج های اضافی و دوری از اصراف

مدیریت بدهکاری و بستانکاری ها

مدیریت حساب های بانکی و محاسبه اقساط ماهیانه ،میزان سود بانکی و بطور کلی دریافتی و پرداختی توسط حساب های بانکی

نظم دادن به هزینه های زندگی

آینده نگری و مدیریت برای سرمایه گذاری های بلند مدت

حسابرسی به درامدهای کلی چند وقت اخیر

بررسی میزان زیان ها در بازه زمانی مختلف

اما اگر در عنصر وجودی شما علاقه به حسابداری وجود دارد، می توانید با توجه به آن و یادگیری این تکنیک و شکوفا کردن استعداد خود از آن بهره مند شوید که در ادامه در مورد آن صحبت خواهیم کرد:

سابقه حرفه ای خاصی داشته باشید

می توان گفت امروزه هیچ کسب و کار و سازمانی به حسابدار نیاز ندارد. بنابراین، اگر حسابداری یاد بگیرید، آینده حرفه ای روشن تری نسبت به کسانی خواهید داشت که مثلاً زبان انگلیسی خوانده اند.

ثبات فرصت های شغلی در زمینه حسابداری

اگر در رشته حسابداری تحصیل می کنید و می خواهید وارد رشته حسابداری شوید، نه تنها آینده حرفه ای شما تضمین می شود، بلکه ماندگاری و حضور مستمر آن در این رشته نیز تضمین شده است، در شرکت خود یک نفر حضور دائمی دارند. نیاز سازمان ها به حسابدار موضوعی نیست که با گذشت زمان کمرنگ شود و دچار کاهش پرسنل شود، زیرا آینده یک شرکت مستقیماً به حسابرسی امور مالی آن شرکت بستگی دارد.

. حسابداران چه کاری را انجام می دهند؟

مشاغل و حرفه های مختلفی وجود دارند که با پول سروکار دارند اما سوال اصلی اینجاست که حسابداری دقیقا چه تفاوتی با سایر شغل های مربوط به امور مالی دارد؟ شاید بتوان گفت که ساده ترین تعریف برای حسابداری ، بررسی معاملات صورت گرفته و ارزیابی صورت حساب های مالی است.

حسابداران با داده های واقعی سر وکار خواهند داشت و از حدسیات در کار های خود استفاده نخواهند کرد. حسابداران اشخاصی هستند که بر اساس آموزش حسابداری با قوانین مختلف امور تجاری آشنایی لازم را داشته و از آنها پیروی خواهند کرد چنین اشخاصی با آمار و ارقام خوب بوده و همچنین براساس اطلاعاتی که کسب می نماید ، به تجزیه و تحلیل می پردازند.نقش اصلی حسابداران تهیه و بررسی سوابق و صورتحساب های مالی می باشد. حسابداران صورت حساب های مالی را مورد بررسی قرار داده و از صحت و درستی آنها اطمینان حاصل خواهند کرد.

درآمد بالایی داشته باشد

هرکسی هدف مهمی از فراگیری یک حرفه و مهارت دارد و آن رسیدن به درآمد دلخواه است. یکی از مهارت هایی که می توانید برای کسب درآمد بالا یاد بگیرید، آموزش حرفه ای حسابداری است.

پتانسیل برای تبدیل شدن به یک کارآفرین

بسیاری از افراد آرزو می کنند که پس از کسب یک حرفه و مهارت بتوانند در جایی شغلی پیدا کنند و پس از مدتی نیز بتوانند کارآفرینی کنند و از این راه درآمد کسب کنند. برای این منظور می توانید به یک شرکت حسابداری یا آموزش بپیوندید. … حسابداری خودتان را انجام دهید که در بسیاری از مشاغل امکان پذیر نیست. برای یادگیری این حرفه ی فوق العاده می توانید از پکیج آموزش حسابداری استاد حامد ناصری که با بهترین متد های آموزشی گردآوری شده استفاده نمائید.

آگاهی کامل از قوانین جاری حسابداری از ویژگی های یک حسابدار موفق است:

درست است که اکثر قوانین حسابداری در زمینه مالیات، تجارت، قانون کار و … در طول تحصیل به دانش آموزان آموزش داده می شود، اما بیشتر آنها این قوانین را بدیهی می دانند و فراموش می کنند. به روز بودن و به روز بودن اطلاعات در این زمینه بسیار مهم است.

امروزه کار با کامپیوتر برای هر کارگری ضروری است. از طرفی در کشورهای پیشرفته اکثر دانش آموزان از یادگیری جامع نرم افزارهای آفیس در همان برنامه درسی دبیرستان بهره مند می شوند. پس این ویژگی یک حسابدار موفق را فراموش نکنید، امروز عصر ارتباطات و کار با ابزارهای هوشمند است.

بهترین آموزش حسابداری به روش آنلاین

قابلیت اطمینان یکی از مهمترین ویژگی های یک حسابدار موفق است:

اخلاق حرفه ای برای حسابداران بسیار مهم است. بسیاری از اسناد با ارزش مالی مانند اوراق بهادار یا دارایی های پولی و اسناد فیزیکی در اختیار حسابدار قرار می گیرد تا از آنها محافظت کند و در دست متولی شرکت باشد. بزرگترین ارزش یک حسابدار در اعتبار آنها نهفته است.

ثبات اساسی ترین ویژگی یک حسابدار موفق است:

یک حسابدار حرفه ای علاوه بر ورود و خروج به موقع از محل کار، باید نظم و انضباط کافی را در محل کار نشان دهد. محل کار یک حسابدار مملو از اوراق ارزشمندی است که سود و زیان شرکت در آن ثبت می شود. البته وجود ابزارهای مختلف رایانه ای و فیزیکی، ثبت و نگهداری اطلاعات را برای حسابداران آسان کرده است. با این حال، نظم و انضباط یک شاخص بسیار ارزشمند برای حسابدار حرفه ای است.

یادگیری اصول نامه نگاری صحیح از ویژگی های یک حسابدار موفق است:

یکی از پرکاربردترین فعالیت ها در مشاغل اداری از جمله حسابداری نامه نگاری است. اصول نامه نگاری به سازمان های مختلف درگیر، مانند تامین اجتماعی یا اداره کار، با اصول نامه نگاری به مدیر عامل یا مدیر اجرایی بسیار متفاوت است. یک حسابدار موفق باید اصول نامه اداری را به طور کامل رعایت کند تا بتواند با بخش های مختلف تبادل اطلاعات کند.

توجه کامل به سلامتی و پشت میز نشستن از ویژگی های یک حسابدار موفق است:

بسیاری از حسابداران معمولاً مضرات نشستن نامناسب در کنار رایانه را می دانند، اما به آن توجه نمی کنند و در نتیجه بدنشان در عرض چند سال فرسوده می شود. بسیاری از آنها از درد گردن یا کمر رنج می برند و به فکر کنار گذاشتن این حرفه هستند. رعایت اصول نشستن صحیح و سلامت در حین کار برای همه بسیار مهم است و به فرد اجازه می دهد از کار خود لذت ببرد.

حسابداری حقوق و دستمزد چیست؟

بهترین آموزش حسابداری به روش آنلاین

مفهوم آموزش حقوق و دستمزد اصلا پیچیده نیست. واحد حسابداری و افراد مسئول امور مالی و حسابداری در هر کسب و کار یا بنگاهی باید عملکرد پرسنل را به طور دقیق محاسبه کرده و جزئیات را در قالب یک دفترچه رسمی به نام فیش حقوقی در اختیار کارکنان قرار دهند. اطلاعات دستمزد و حقوق کارکنان باید هر ماه به عنوان هزینه در سوابق حسابداری ثبت شود تا در محاسبه مالیات قابل محاسبه باشد.

ثبت دستمزد و حقوق در حسابداری

اکنون که می دانید حقوق چیست، بد نیست در مورد شرایط زیر اطلاعات بیشتری کسب کنید.

دستمزد حقوق چه قدر است ؟

مقیاس حقوق و دستمزد اطلاعات کاملی از پرداخت های انجام شده به کارکنان شرکت است که به آن فیش حقوقی نیز می گوییم. مقیاس حقوق و دستمزد به دستمزد خدماتی مرتبط است که یک شرکت یا کسب و کار باید برای مدت معین و در تاریخ معینی به کارکنان خود بپردازد. حقوق و دستمزد به مبلغی اطلاق می شود که به کارگران یا کارمندان برای مقدار مشخصی از کار، به عنوان مثال هفتگی یا ماهانه پرداخت می شود. پیشنهاد می کنیم به صفحه نرم افزار حسابداری بازرگانی معرفی ویژگی های این نرم افزار حسابداری و نحوه ارسال لیست حقوق در محصولات سیستم سپیدار مراجعه نمایید.

حقوق مانند قیمت بازار تصفیه کننده بازار کار محسوب می شود. در سیستم و نرم افزار حسابداری دو نوع دستمزد اسمی و واقعی داریم.

تفاوت دستمزد واقعی و دستمزد اسمی چیست؟

مبنای محاسبه حقوق ساعتی است که با حقوق که ماهانه است متفاوت است. دستمزد رایج ترین راه برای پرداخت حقوق کارگران و دستمزد رایج ترین روش برای پرداخت حقوق کارکنان است.

دستمزد اسمی مقدار پول و دستمزد پرداختی به نیروی کار است.

دستمزد واقعی در واقع بیانگر قدرت خرید یک نیروی کار است و طبق تعریف برابر با نسبت دستمزد اسمی به سطح عمومی قیمت است..

اگر به دنبال راهی هستید که شما را در سریع ترین زمان ممکن به اهدافتان برساند و تصمیم دارید در مدت زمان کوتاهی وارد بازار کار شوید تا کسب درآمد نمائید اما نمیدانید که باید از کجا و چگونه شروع نمائید؟ ما راه سریع برای پیشرفت شما را مشخص خواهیم کرد و برای سبقت گرفتن در دنیای رقابت ها تا پایان کار در کنارتان خواهیم بود.

با استفاده از پکیج‌های آموزش حسابداری ویزه بازار کار استاد ناصری پیشرفت شما در این زمینه تضمین شده و تا انتهای این دوره با مهارت های کسب شده درآمدی چندین برابر حال حاضرتان کسب در آمد خواهید کرد.

این دوره آموزشی نیاز به پیش نیازی نداشته و شما صرفا با داشتن اطلاعات ابتدایی قادر خواهید بود تا با گذراندن این دوره فشرده مانند یک حرفه‌ای از همان آغاز کار وارد بازار کار شوید .

اطلاعات تکمیلی درباره پکیج حسابداری ویژه بازار کار

آموزش حسابداری بازار کار یا همان دوره حسابداری ویژه بازار کار،چیست و دلیل جمع آوری این پکیج؟ در واقع به مرور زمان حسابداری به خصوص این سبک از حسابداری دست خوش تغییرات زیادی شده است به همین‌خاطر به موازات گسترش فعالیت های اقتصادی و افزایش پیچیدگی آن ، اهداف و روشهای حسابداری متنوعی برای جوابگویی به نیازهای اطلاعاتی، انسان شروع به شکل‌گیری کرد و توسعه یافت، چرا که اشخاص، شرکت ها و دولت برای تصمیم گیری در مورد توزیع مناسب منابع مالی نیاز به اطلاعاتی قابل اتکا داشتند و این اطلاعات را می‌توانید به یاری این پکیج آموزشی استاد ناصری به دست آورید.

از طرف دیگر انجام سرمایه گذاری جزو مواد ضروری و اساسی در فرآیند رشد و توسعه اقتصادی کشور می‌باشد و سرمایه گذاران نیز ادر زمینه عرضه سرمایه، تا حد امکان سعی دارند منابع مالی خود را به سویی ببرند که کمترین ریسک و بیشترین بازدهی را از آن دریافت نمایند.

در واقع یکی از منابع مهم برای  برآورد کردن ریسک سرمایه گذاری ها و محاسبه ریسک بازار شرکت ها ، استفاده از اطلاعات تولید شده توسط سیستم حسابدای می‌باشد.

دوره حسابداری ویژه بازارکار استاد ناصری از جمله دوره های تکمیلی از مقدماتی تا پیشرفته است که هدف آن آموزش کاملا کاربردی به طرفداران آموزش حسابداری می‌باشد.

مخاطبین دوره حسابداری ویژه بازار کار(آموزش حسابداری بازار کار)

بهترین آموزش حسابداری به روش آنلاین

دانشجویان حسابداری

افرادی که از قبل بدون گذراندن اموزش نخصصی به صورت تجربی وارد حرفه حسابداری شده اند

علاقه مندان به کار حسابداری از هر رشته ای که هستند و اکنون می‌خواهند وارد بازار کار حسابداری شوند(مبتدی) بازار کار دوره آموزش حسابداری ویژه بازار کار

 دوره آموزش حسابداری ویزه بازار کار به شیوه ای طراحی شده که دانشپذیران با گذراندن آن تمام مطالب و فنون ورود به بازار کار حسابداری را بصورت عملکردی و سیستمی آموزش خواهند دید و برای وارد شدن به محیط های کاری قادر خواهید بود در تمام پوزیشن های حسابداری فعالیت نمائید. از جمله موقعیت های شغلی رشته حسابداری می توان به موارد زیر اشاره نمائیم.

حسابداری مالی

حسابداری صنعتی

حسابداری بازرگانی

حسابداری دولتی

حسابداری مالیاتی

حسابداری بیمه

حسابداری بانک ها

حسابرسی

و ….

5 مرحله اصلی آموزش حسابداری را از کجا شروع کنیم؟

بهترین آموزش حسابداری به روش آنلاین

حسابداری مالی معمولاً به عنوان “زبان تجارت” شناخته می شود. با درک مفاهیم و اصول اولیه حسابداری، می توانید تصمیمات آگاهانه تری بگیرید، در گفتگوهای استراتژیک مشارکت کنید و کسب و کارها را بسازید و مدیریت کنید. در اینجا ما به شما 5 مرحله را ارائه می دهیم که می توانید برای یادگیری حسابداری بدون دانش قبلی دنبال کنید.

1. خواندن و تجزیه و تحلیل صورت های مالی را بیاموزید

آموزش حسابداری مالی خود را با یادگیری نحوه خواندن و تجزیه و تحلیل سه صورت های مالی کلیدی آغاز کنید: ترازنامه، صورت سود و صورت جریان وجوه نقد. این اسناد حاوی اطلاعات ارزشمندی در مورد هزینه ها، درآمدها، سود و سلامت مالی کلی کسب و کار شما هستند.

ترازنامه دارایی ها، بدهی ها و حقوق صاحبان سهام کسب و کار شما را برای یک دوره معین توصیف می کند. رابطه بین این مؤلفه ها در معادله حسابداری نشان داده شده است که به تأیید صحیح و متعادل بودن ترازنامه کمک می کند. دارایی ها باید همیشه برابر بدهی ها به اضافه حقوق صاحبان سهام باشد.

2. روش یادگیری را انتخاب کنید

گزینه های مختلف آموزش حسابداری از جمله دوره های حضوری، دوره های آنلاین، مطالعه کتاب های حسابداری و مشاوره با همکاران وجود دارد. هر کدام بسته به شرایط شما مزایا و معایبی دارند.

برای یادگیری وقت بگذارید. آموزش حسابداری را از کجا شروع کنیم؟

3. برای یادگیری خود وقت بگذارید

صرف نظر از اینکه کدام روش آموزش حسابداری را انتخاب می کنید، زمان کافی را به آموزش خود اختصاص دهید. مفاهیم حسابداری بر روی یکدیگر بنا می‌شوند، بنابراین وقت گذاشتن برای درک کامل هریک قبل از حرکت، پایه محکمی برای یادگیری اصول پیشرفته‌تر فراهم می‌کند. ممکن است عجله کردن در مورد مسائل پیچیده تر وسوسه انگیز باشد، اما فقط زمان نتیجه خواهد داد.

یادگیری را بخشی از روال خود قرار دهید. صرف نظر از سطح مطالعه کتاب درسی، حضور منظم در کلاس‌هایتان به شما این امکان را می‌دهد که به سمت هدف آموزشی خود پیشرفت کنید.

4. روی برنامه های کاربردی دنیای واقعی تمرکز کنید

هنگام مطالعه اصول و معادلات مالی به یاد داشته باشید که هدف حفظ نیست، بلکه کاربرد است. دانش خود را تا آنجا که ممکن است به کار ببرید. در دوره های یادگیری حسابداری، خود را به جای صاحبان مشاغل قرار دهید و مفاهیم و اصول حسابداری را از طریق یادگیری مبتنی بر مورد در چالش های دنیای واقعی به کار ببرید. علاوه بر این، سعی کنید به نمونه هایی از حرفه خود فکر کنید. استفاده از معادلات و مفاهیم حاصل از تجربیات شخصی می تواند حس ارتباط و درک عمیق تری را به یادگیری شما بیاورد.

5. ارتباط با سایر حسابداران

مطمئن شوید که با متخصصان دیگری که حسابداری مالی را آموزش می دهند، ارتباط برقرار کنید. پیوستن به شبکه ای از یادگیرندگان اختصاصی می تواند حمایت و انگیزه ای برای بهبود مهارت های حسابداری شما ایجاد کند. افراد در شبکه شما ممکن است با چالش های مشابهی برای شما روبرو شده باشند، و شما می توانید دیدگاه و حمایت خود را علاوه بر جشن گرفتن موفقیت های یکدیگر ارائه دهید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو