فیلم مرد ساده لوح؛ داستان، بازیگران، تاریخ اکران

فیلم مرد ساده لوح؛ داستان، بازیگران، تاریخ اکران


منبع: پلازا

1

1402/12/16

10:26


فیلم مرد ساده لوح؛ داستان، بازیگران، تاریخ اکران

فیلم مرد ساده لوح محصول کشور آمریکا است و در سال 2024 منتشر خواهد شد. با ما همراه باشید تا بیشتر با فیلم The Fall Guy 2024 آشنا شویم.

به یک شخص که به خاطر اشتباهی که او تنها مسئول آن نبوده یا دیگران مرتکب آن شده‌ا‌ند، سرزنش می‌شود Fall Guy گفته می‌شود اما به دلیل اینکه عنوان این فیلم بیشتر مرد ساده لوح و همچنین بلاگردان ترجمه شده است، در این مقاله از آن استفاده خواهیم کرد. ژانر فیلم مرد ساده لوح اکشن و کمدی است. فیلم The Fall Guy را بر اساس یک سریال به همین نام تولید کرده‌اند. این فیلم در رده‌بندی PG-13 قرار گرفته است و بعضی از بخش‌های آن برای کودکان مناسب نیست. کارگردانی این فیلم را David Leitch بر عهده داشته است.

تاریخ اکران فیلم سینمایی مرد ساده لوح در 12 مارس 2024 خواهد بود و سپس به طور گسترده در 3 می 2024 در ایالات متحده منتشر خواهد شد. از جمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان رایان گاسلینگ (Ryan Gosling)، امیلی بلانت (Emily Blunt)، آرون تیلور جانسون (Aaron Taylor-Johnson)، هانا ودینگهام (Hannah Waddingham) و استفانی شو (Stephanie Hsu) را نام برد. همچنین مدت زمان فیلم The Fall Guy 2024 حدود 1 ساعت و 54 دقیقه است. در ادامه این مقاله از پلازا به بررسی فیلم مرد ساده لوح خواهیم پرداخت و در مورد داستان و بعضی از بازیگران این فیلم صحبت خواهیم کرد.

فهرست مطالب:

داستان فیلم مرد ساده لوح

فیلم The Fall Guy 2024

به طور خلاصه فیلم سینمایی مرد ساده لوح داستان یک بدلکار را یک سال پس از یک تصادف در بدلکاری دنبال می‌کند که پس از گم شدن یک بازیگر معروف و توقف تولید یک فیلم جدید، می‌خواهد به آن‌ها کمک کند. برای ادامه داستان می‌توانید فیلم The Fall Guy را تماشا کنید.

بازیگران فیلم مرد ساده لوح

در این بخش با بیوگرافی بعضی از هنرپیشه های فیلم سینمایی مرد ساده لوح و نام‌های شخصیت‌هایی که نقش آن‌ها را بازی کرده‌اند آشنا خواهیم شد. همچنین می‌توانید نمرات فیلم سینمایی مرد ساده لوح را پس از انتشار آن در همین مقاله بررسی کنید.

رایان گاسلینگ

بررسی فیلم مرد ساده لوح

رایان گاسلینگ یک بازیگر کانادایی است که در تاریخ 12 نوامبر 1980 برابر با 21 آبان 1359 در Ontario متولد شد. او جایزه‌های متعددی از جمله گلدن گلوب کسب کرده است و کاندید دریافت جایزه‌های اسکار و بفتا شده است. از جمله آثار معروف سال‌های اخیر که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان فیلم Barbie محصول سال 2023 را نام برد. رایان گاسلینگ در فیلم مرد ساده لوح در نقش کاراکتر Colt Seavers حضور داشته است.

امیلی بلانت

معرفی فیلم The Fall Guy 2024

امیلی بلانت یک بازیگر بریتانیایی است که در تاریخ 23 فوریه 1983 برابر با 4 اسفند 1361 در لندن متولد شد. او جایزه گلدن گلوب کسب کرده و کاندید دریافت جایزه بفتا شده است. از جمله آثار معروف سال‌های اخیر که او در آن‌ها حضور داشته است می‌توان فیلم Oppenheimer محصول سال 2023 را نام برد. امیلی بلانت در فیلم The Fall Guy 2024 ایفای نقش کاراکتر Jody Moreno را بر عهده داشته است.

آرون تیلور جانسون

بازیگران فیلم مرد ساده لوح

آرون تیلور جانسون یک بازیگر انگلیسی است که در تاریخ 13 ژوئن 1990 برابر با 23 خرداد 1369 متولد شد. او برنده جایزه‌های مختلفی از جمله گلدن گلوب و کاندید دریافت بفتا شده است. از جمله آثار معروف سال‌های اخیر که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان فیلم Tenet را نام برد. او همچنین در بعضی از فیلم‌های دنیای Marvel به ایفای نقش پرداخته است. آرون تیلور جانسون در فیلم مرد ساده لوح در نقش کاراکتر Tom Ryder بازی کرده است.

هانا وادینگهام

هنرپیشه های فیلم مرد ساده لوح

هانا وادینگهام یک بازیگر انگلیسی است که در تاریخ 28 جولای 1974 برابر با 6 مرداد 1353 در لندن متولد شد. در سال‌های اخیر او بیشتر برای ایفای نقش Rebecca Welton در سریال Ted Lasso شناخته می‌شود که برای آن جایزه Primetime Emmy دریافت کرده است. هانا ودینگهام در فیلم The Fall Guy 2024 به ایفای نقش کاراکتر Gail پرداخته است.

استفانی شو

بازیگران فیلم The Fall Guy 2024

استفانی شو یک بازیگر آمریکایی است که در تاریخ 25 نوامبر 1990 برابر با 4 آذر 1369 در ایالت California متولد شد. از جمله آثار معروف سال‌های اخیر که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان فیلم Everything Everywhere All at Once را نام برد که برای ایفای نقش در آن کاندید دریافت جایزه اسکار شده بود.

کلام آخر

در این مقاله مختصر از پلازا به معرفی فیلم The Fall Guy 2024 پرداختیم و در مورد داستان و بازیگران آن صحبت کردیم. علاوه بر این می‌توانید نقد فیلم مرد ساده لوح را پس از انتشار آن در همین مقاله بخوانید. اگر از فیلم‌های اکشن خوشتان می‌آید و می‌خواهید بیشتر با داستان و شخصیت‌های آن آشنا شوید می‌توانید این فیلم را تماشا کنید. همچنین می‌توانید نظر خود را در مورد فیلم The Fall Guy 2024 و نمره‌ای که از ده به آن می‌دهید در بخش دیدگاه‌های پلازا با دیگران به اشتراک بگذارید. علاوه بر این اگر فیلم 2024 دیگری دیده‌اید که تماشای آن را به دیگران نیز پیشنهاد می‌کنید، می‌توانید نام آن را در یک کامنت بگویید که مقاله آن را هم به سایت اضافه کنیم. از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو