بیوگرافی عباس راکی داور فوتبال کیست و الان کجاست + سوابق و عکس

بیوگرافی عباس راکی داور فوتبال کیست و الان کجاست + سوابق و عکس


منبع: شبونه

5

1402/12/16

12:16


بیوگرافی عباس راکی داور فوتبال کیست عباس راکی داور فوتبال اهل خوزستان است که بیش از 10 سال سابقه فعالیت به عنوان داور در لیگ دسته اول و دوم را دارد. عباس راکی قبلا کارمند شاغل در معاونت طرح‌های توسعه برق شرکت برق منطقه‌ای خوزستان بود. عباس راکی در خردادماه 1399 با حکم عبدالکاظم طالقانی …

بیوگرافی عباس راکی داور فوتبال کیست و الان کجاست + سوابق و عکس

بیوگرافی عباس راکی داور فوتبال کیست

عباس راکی داور فوتبال اهل خوزستان است که بیش از 10 سال سابقه فعالیت به عنوان داور در لیگ دسته اول و دوم را دارد. عباس راکی قبلا کارمند شاغل در معاونت طرح‌های توسعه برق شرکت برق منطقه‌ای خوزستان بود.

عباس راکی در خردادماه 1399 با حکم عبدالکاظم طالقانی به‌عنوان رئیس کمیته داوران هیئت فوتبال استان خوزستان منصوب شد.

بیوگرافی عباس راکی داور فوتبال کیست و الان کجاست + سوابق و عکس

محرومیت سنگین

کمیته اخلاق هیأت فوتبال استان خوزستان، عباس راکی که یکی از داوران شاغل در لیگ برتر فوتبال است را شش ماه محروم کرد. راکی قضاوت دیدار تیم‌های سپاهان و گل گهر را در فصل جاری بر عهده داشت که به دلیل تصمیم‌های اشتباهی که در زمین بازی داشت، محروم شده است.

رای کمیته اخلاق همین هیئت فوتبال با محرومیت سنگین و 6 ماهه مواجه شده که البته دو ماه از این محرومیت قطعی و چهار ماه تعلیقی است.

 عبدالکاظم طالقانی با اشاره به صحبت‌های عباس راکی داور خوزستانی فوتبال کشورمان، تاکید کرد: او اعلام کرده به دلیل مشکلات شخصی با من، محروم شده اما این موضوع صحت ندارد و بحث ما به هیچ عنوان شخصی نیست.

بیوگرافی عباس راکی داور فوتبال کیست و الان کجاست + سوابق و عکس

وی ادامه داد: راکی تهمت‌هایی زده و خواستار شفافیت مالی هیات فوتبال خوزستان شده بود. او توهین‌هایی کرده که باید پاسخگو باشد، چراکه توهین در هر صورت قابل پیگی است و من هم در این خصوص شکایتی را مطرح کرده‌ام.

رئیس هیات فوتبال استان خوزستان، گفت: این هیات فردی به نام عباس راکی را به عنوان داور قبول ندارد چراکه تخلفاتی مرتکب شده که به دلیل حرمت افراد و مسائل دیگر، قادر به بازگویی و رسانه‌ای کردن آن نیستم اما در گزارشی به فدراسیون فوتبال و کمیته اخلاق، این موارد را اعلام کرده‌ام. هر چند این داور هم به رای صادر شده اعتراض کرده و باید منتظر تعیین تکلیف در این خصوص باشیم. او باید تمام مواردی را که مطرح کرده را در دادگاه ثابت کند، هر چه مطرح شده باید با مستندات و ادله مشخص شود.

بیوگرافی عباس راکی داور فوتبال کیست و الان کجاست + سوابق و عکس

طالقانی تاکید کرد: من چه‌کاره هستم که او را محروم کنم؟ به فدراسیون فوتبال اعلام کردیم او را به عنوان داور قبول نداریم. این هم به دلیل تخلفاتی است که صورت گرفته و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آن را بررسی و رسیدگی کرده است. او به مقامات هیات فوتبال خوزستان توهین کرده و در این خصوص رای هم صادر شده که با اعتراض او در استیناف در حال بررسی است.

بیوگرافی مهسا قربانی داور فوتبال و همسرش و فرزندان

جنجال عکس با اسلحه

در بیوگرافی عباس راکی آمده او  درباره شایعات بدرفتاری اش با بازیکنان داخل زمین گفت: در عصر امروز فیلم و تصاویر منتشر می شود که در لیگ برتر چند دیدار را قضاوت کردم و نمره قبولی گرفتم. خودم هم نمیدانم چرا این مسئله منتشر شد. من در خوزستان با یک سری افراد و همکاران اختلافاتی دارم که فکر میکنم باعث این اتفاقات شد.

بیوگرافی عباس راکی داور فوتبال کیست و الان کجاست + سوابق و عکس

او درباره اینکه طبق ادعایش کمیته اخلاق به این موضوع اشراف داشت ولی با این وجود داور بازی را تغییر داد: آقای قنبرزاده صلاح این مسئله را دید که من را تغییر داد و من به عنوان یک شاگرد وظیفه ام است تا از دستور او پیروی کنم. من در لیگ برتر نیز قضاوت داشتم و می توانید آنها را ارزیابی کنید. شما اگر داخل زمین به بازیکنی توهین کنید، او شما را ول نمی کند. من بخاطر قضاوت های خوبم، به عنوان تشویقی قرار بود بازی پرسپولیس را قضاوت کنم که این اتفاق رخ نداد.

او درباره امکان شکایت از بعضی خبرگزاری ها و صفحات خبری در خصوص شایعات علت تغییرش به عنوان داور این دیدار گفت: با چند نفر از بزرگان مشورت کرده ام و ممکن است در این مورد شکایت کنم که قطعا اینکار را می کنم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو