بیوگرافی پوریا افشاریان داور فوتبال (پسر خداداد افشاریان) +سوابق و اینستاگرام

منبع: شبونه

6

1401/10/19

13:10


پوریا افشاریان از داوران فوتبال بوده که در لیگ دسته یک ایران سوت میزند او فرزند خداداد افشاریان داور پیشکسوت و سرشناس ایران میباشد. بیوگرافی پوریا افشاریان وی اهل کهگیلویه و بویراحمد میباشد و چند سالیست در عرصه داوری فوتبال فعالیت دارد و توانسته مسابقات مختلفی را در لیگ دسته سه و دست دوم قضاوت …

پوریا افشاریان از داوران فوتبال بوده که در لیگ دسته یک ایران سوت میزند او فرزند خداداد افشاریان داور پیشکسوت و سرشناس ایران میباشد.

بیوگرافی پوریا افشاریان داور فوتبال (پسر خداداد افشاریان) +سوابق و اینستاگرام و عکس

بیوگرافی پوریا افشاریان

وی اهل کهگیلویه و بویراحمد میباشد و چند سالیست در عرصه داوری فوتبال فعالیت دارد و توانسته مسابقات مختلفی را در لیگ دسته سه و دست دوم قضاوت کند.

شروع فعالیت داوری

پوریا افشاریان داوری را به عنوان داور چهارم در لیگ دسته سه آغاز کرد با اینکه حواشی در سال 1397 برای او به وجود امد مبنی بر اینکه وی دارای مدرک داوری فوتبال نیست و از سوی پدر به داوری فوتبال گمارده شده است.

بیوگرافی پوریا افشاریان داور (پسر خداداد افشاریان) +سوابق و اینستاگرام و عکس

اولین مسابقه ای که به عنوان داور وسط حضور داشت و اولین تجربه خود را در داوری به دست آورد مسابقه فوتبال میان تیم بهزیستی لرستان و بویراحمد یاسوج که پوریا افشاریان داور چهارم بود، به علت مصدومیت داور وسط، مجبور به جابجایی می‌شوند و یکی از کمک‌داورها به عنوان داور اول و پوریا افشاریان نیز به عنوان کمک داور اول به ادامه قضاوت این دیدار مهم می‌پردازند.

به گفته برخی دست‌اندرکاران فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد، در این دیدار در حالی از پوریا افشاریان استفاده شد که دوتا از داوران این استان از روی سکوها، به تماشای این دیدار پرداختند.

بیوگرافی پوریا افشاریان داور (پسر خداداد افشاریان) +سوابق و اینستاگرام و عکس

حواشی و جنجال داوری

بعد از آنکه ماجرای کارت داوری آقای پوریا افشاریان مطرح شد و گفته شده که او نمی‌تواند در فوتبال‌های رسمی کشور قضاوت کند، نه خود او و نه پدرش که مسئولیت هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارد، هیچ‌گاه شفاف‌سازی در این زمینه نکردند و نه به نداشتن کارت داوری اعتراف کردند و نه هم کارت داوری خود را به رسانه‌ها دادند.

بعد از این موضوع و چند داوری بحث برانگیز پوریا افشاریان، او بار دیگر در لیگ سه فوتبال کشور البته این‌بار به عنوان داور چهارم معرفی شد.

بیوگرافی پوریا افشاریان داور (پسر خداداد افشاریان) +سوابق و اینستاگرام و عکس

معرفی داور چهارم در لیگ سه فوتبال از اختیارات هیئت فوتبال در هر استانی است که خداداد افشاریان برای این دیدار، پسر خود را معرفی کرد که هنوز در زمینه کارت داوری او ابهامات زیادی وجود دارد.

همچنین ببینید:

⚡️بیوگرافی حسین مصطفی زاده داور

⚡️بیوگرافی استفانی فراپار داور فوتبال

⚡️بیوگرافی محمدامین حاج کاظمیان

⚡️بیوگرافی زری فتحی داور و همسرش

پوریا افشاریان، فرزند خداداد افشاریان از داورهای مطرح فوتبال کشور و سرپرست هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد است که این روزها با اتهام سنگینی مواجه شده است؛ نداشتن کارت قضاوت و استفاده از رانت در داوری‌هایش موضوعی است که اسماعیل افشون پیرامون آن توضیح داده است.

بیوگرافی پوریا افشاریان داور (پسر خداداد افشاریان) +سوابق و اینستاگرام و عکس

به گزارش فریاد جنوب از یاسوج، خداداد افشاریان، بدون شک یکی از افتخارات استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه ورزش است که قضاوت‌های مقتدرانه‌اش در فوتبال، فراموش‌ناشدنی هستند.

بعد از آنکه یکی از بازیکنان مشهور کشور، موضوع تبانی او را در یک دیدار رسمی فوتبال در لیگ برتر –خارج از صحت و سقم آن_ مطرح کرد، موضوع عدم احراز صلاحیت او از سوی فدراسیون فوتبال برای نامزدی در هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد برای این داور خوشنام کشور، حاشیه‌ساز شد.

بیوگرافی پوریا افشاریان داور (پسر خداداد افشاریان) +سوابق و اینستاگرام و عکس

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو