حسن یزدانی الان کجاست و چه میکند آیا از کشتی کناره گیری کرد

منبع: شبونه

2

1402/12/16

14:25


حسن یزدانی الان کجاست حسن یزدانی از حضور در تیم ملی کشتی آزاد ایران صرف نظر کرده و گفته فعلا شرایطش را ندارم این موضوع باعث شد که برخی از رسانه ها بنویسند که حسن یزدانی قصد دارد از تیم ملی کنار برود اما در نهایت یکی از مسئولان فدراسیون کشتی به این موضوع واکنش …

حسن یزدانی الان کجاست و چه میکند آیا از کشتی کناره گیری کرد

حسن یزدانی الان کجاست

حسن یزدانی از حضور در تیم ملی کشتی آزاد ایران صرف نظر کرده و گفته فعلا شرایطش را ندارم این موضوع باعث شد که برخی از رسانه ها بنویسند که حسن یزدانی قصد دارد از تیم ملی کنار برود اما در نهایت یکی از مسئولان فدراسیون کشتی به این موضوع واکنش نشان داد.

حسن یزدانی آبان امسال کتف راست خود را به تیغ جراحان سپرد و پس از ۲ روز استراحت از بیمارستان مرخص شد. جراحی کتف یزدانی نگرانی‌ها درباره حضور این قهرمان در المپیک پاریس افزایش داد و حتی برخی باور دارند که المپیک برای عنوان‌دار جهان به پایان رسیده و حتی این روزها اخباری مبنی بر غیبت او در المپیک دست به دست می‌شود هر چند یزدانی و پدرش این موضوع را به کلی رد کرده و اعلام کردند که بعد از ایام عید تمرینات را در اردوی تیم ملی آغاز خواهد کرد تا خط بطلانی بر همه گمانه‌زنی‌ها و شایعات کشیده شود.

حسن یزدانی الان کجاست و چه میکند آیا از کشتی کناره گیری کرد

سهراب کیهانی در خصوص وضعیت جسمانی قهرمان المپیک گفت: در خصوص وضعیت یزدانی باید سخنگوی فدراسیون در مورد او صحبت کند با این وجود اخباری توام با نگرانی‌ها از سوی برخی رسانه منتشر شده که هیچ‌گونه سندیت ندارد. هفته آینده به اردوی تیم ملی خواهم رفت و با حضور رییس فدراسیون و سرمربی تیم ملی وضعیت جسمانی یزدانی را مورد بررسی قرار خواهم داد. وقتی در مورد حسن یزدانی و یک قهرمان جهان و المپیک صحبت می‌کنیم، آنان یک آدم عادی نیستند بلکه خصوصیات بدنی و ذهنی آنان با سایر افراد متفاوت است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو