باینری آپشن آلپاری “alpari” «آموزش نصب متاتریدر 4 و کار با بروکر آلپاری»

منبع: پلازا

1

1402/12/16

16:00


باینری آپشن آلپاری “alpari” «آموزش نصب متاتریدر 4 و کار با بروکر آلپاری»

آموزش باینری آپشن آلپاری – ویژگی ها و نحوه انجام معاملات در باینری!

باینری آپشن در آلپاری نوعی از معامله است که به تریدر ها امکان کسب درآمد از معاملات دودویی (باینری) را می دهد. معاملات باینری که به آن ها (Fix Contract) هم می گویند، قرارداد های کوتاه مدتی هستند که میزان سود و ضرر مشخصی دارند. به بیان دیگر در صورت برد به میزان مشخصی سود می رسید و در صورت شکست تمام سرمایه ورودی به معامله را از دست می دهید. زمان معاملات باینری آپشن آلپاری بین 5 دقیقه تا چهار ساعت است و سود دریافتی از آن ها گاهی اوقات تا 100% هم می رسد. ویژگی های معاملات باینری آپشن بروکر آلپاری:

  • امکان افتتاح حساب دمو دارد؛

  • حداقل مبلغ برای افتتاح حساب 1 دلار است؛

  • بیشترین میزان بازپرداخت به طور معمول تا 90% می رسد؛

  • امکان انجام معاملات OTC باینری وجود دارد؛

  • امکان انجام معاملات کپی ترید و سوشال ترید باینری آپشن وجود ندارد.

کدام نماد های معاملاتی در باینری آپشن آلپاری ارائه می شوند؟

معاملات باینری آپشن آلپاری در بازار های فارکس، ارز دیجیتال و سهام ارائه شده اند. معاملات OTC این بروکر در آخر هفته ها هم در دسترس است و شامل ارز های دیجیتال و شاخص های معاملاتی می شود. به طور کلی انواع نماد های معاملاتی باینری آپشن آلپاری مجموعه ای از موارد زیر هستند:

  • 17 جفت ارز فارکس

  • 3 نماد سهام

  • 2 نماد فلزات گران بها

  • 3 شاخص معاملاتی

  • 26 ارز دیجیتال

  • 4 شاخص در معاملات OTC.

بهترین استراتژی برای انجام معاملات باینری آپشن در آلپاری چیست؟

باینری آپشن با وجود فرایندی ساده، بسیار پیچیده و دشوار است؛ چرا که کوچک ترین اشتباهی باعث از دست رفتن کل سرمایه شخص می شود. در نتیجه برای ورود به این معاملات باید از بهترین استراتژی ها استفاده کنید تا شانس بیشتری برای موفقیت داشته باشید. معامله گران باینری آپشن معمولا از تحلیل تکنیکال و فاندامنتال برای ورود به معاملات دودویی استفاده می کنند. البته حتما توجه کنید که پیش از ورود به این معاملات حتما به اندازه کافی در حساب دمو آلپاری تمرین کنید تا به تسلط کافی برسید.

استراتژی باینری آپشن

استراتژی های باینری آپشن به شما کمک می کنند تا شانس بیشتری در این معاملات داشته باشید.

آموزش باینری آپشن آلپاری و راه ورود به معاملات

برای شروع معاملات باینری آلپاری میتوانید در کابین شخصی آلپاری از طریق نوار ابزار سمت راست، گزینه ورود به پلتفرم Fix-ContractsTrader را انتخاب نموده و یا از طریق گزینه های واقع در پاورقی وارد فضای باینری آپشن بروکر آلپاری در حساب های دمو و ریل شوید. حال نوبت به آموزش فضای باینری آپشن بروکر آلپاری میرسد:

در نمای کلی فضای باینری آپشن بروکر آلپاری، در سمت راست نماد ها و دارایی های قابل معامله قرار گرفته است که میتوانید از میان آنها بر اساس بالاترین بازپرداخت انتخاب نمایید.

در بخش اصلی صفحه ی باینری آپشن آلپاری نمودار قیمت دارایی ها واقع شده که بر اساس بازه زمانی 1 دقیقه تا 4 ساعت قابل معامله میباشد.

در انتهای آموزش کار با آلپاری نوبت به بخش اصلی و اجرای دستورات میرسد، این بخش از ساختار ساده ای تشکیل شده است، بازپرداخت معاملات و مبلغی که پس از پایان مهلت دستور به حساب معامله گر وارد میشود به همراه مبلغ هر معامله قرار داده شده که در صورت پیشبینی خرید و یا فروش دارایی میتوان گزینه ی مربوط را انتخاب نمود.

مشکل ورود به کابین آلپاری برای انجام معاملات باینری آپشن چیست؟!

یکی از مواردی که کاربران اغلب در زمان ورود به کابین آلپاری با آن مواجه میشوند، خطا در ورود به سایت است. از دلایل اصلی آن، خطا در اطلاعات وارد شده میباشد که به دلیل عدم دقت در استفاده از حروف بزرگ و کوچک در رمز عبور و یا وارد نمودن شماره کابین آلپاری اشتباه است.

برای رفع این مشکل میتوانید از آدرس ایمیل خود برای ورود استفاده نمایید و پس از ورود، شماره کابین آلپاری یا مای آلپاری صحیح خود را مشاهده نمایید. در صورتی که هیچ یک از راه حل ها در جهت رفع مشکل اثر بخش نبود، کافیست گزینه ی “رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟” را برای بازیابی آن انتخاب نمایید.

برنامه alpari fix-contracts چیست و چه کاربردی دارد؟

بروکر آلپاری برای ورود به معاملات باینری آپشن پلتفرم ویژه ای به نام (Alpari Fix-Contracts) را ارائه داده است. در این برنامه همه ویژگی های مورد نیاز برای ترید باینری آپشن آلپاری وجود دارد و با استفاده از آن می توانید اقدامات زیر را انجام دهید:

  • انجام معاملات باینری آپشن در حساب های واقعی و آزمایشی (دمو)؛

  • واریز و برداشت مستقیم حساب معاملاتی؛

  • فعال کردن بونوس های بروکر؛

  • استفاده از ابزار های تحلیل تکنیکال.

این پلتفرم در حال حاضر برای سیستم عامل ویندوز ارائه نشده است اما کاربران اندروید و iOS می توانند از آن استفاده کنند.

برنامه فیکس کانترکت آلپاری

معاملات باینری آلپاری در متاتریدر انجام نمی شوند و از پلتفرم اختصاصی یعنی فیکس کانترکت برخوردار هستند.

آیا برنامه متاتریدر 4 آلپاری فقط در نسخه های اندروید و iOS عرضه شده است؟!

خیر؛ این پلتفرم معاملاتی محبوب در کنار موبایل برای کامپیوتر های شخصی هم در دسترس است. اگر چه پلتفرم متاتریدر از محبوب ترین نسخه های معامله گران فارکس برای معامله میباشد، اما همچنان بروی کامپیوتر های شخصی توجه بیشتر برای نسخه های ویندوز داشته و در نسخه های مک با مشکلات متعددی مواجه میباشند. برای دانلود این برنامه می توانید به کابین شخصی در آلپاری بروید و از طریق آن اقدام به دانلود متاتریدر 4 آلپاری کنید.

سخن پایانی درباره باینری آپشن در آلپاری و نظر نویسنده:

معاملات باینری آپشن در سرتاسر جهان از محبوبیت چشمگیری برخوردار هستند و بروکر آلپاری هم با ارائه این نوع معاملات کاربران بیشتری را به خود جذب کرده است. در این مطلب به آموزش باینری آپشن آلپاری پرداختیم و از شرایط آن گفتیم. باینری آپشن در آلپاری نیاز به شناخت کافی از بازار های مالی و تسلط بالا به ابزار های تحلیلی دارد. بنابراین پیش از ورود به این معاملات باید به اندازه کافی در حساب آزمایشی تمرین کرده و تجربه کافی را کسب کنید. یادتان باشد باینری آپشن آلپاری به همان اندازه که سود خوبی به تریدر می دهد، ریسک بالایی هم دارد.

برای کسب اطلاعات در مورد باینری آپشن آلپاری به وبسایت ما در اینجا مراجعه کنید تا در این صفحه از اطلاعات دقیق و تخصصی بیشتری بهره‌مند شوید.

سوالات متداول:

منظور از Alpari fix contract چیست؟

فیکس کانترکت در واقع همان باینری آپشن بروکر آلپاری است.

ثبت نام در باینری آپشن آلپاری چه فرقی با ثبت نام در بروکر فارکس آلپاری دارد؟

هیچ تفاوتی میان آن ها نیست و روند تقریبا مشابهی دارند. شما باید در بروکر آلپاری ثبت نام و سپس احراز هویت کنید. بعد از انجام این کار از طریق کابین آلپاری نوع معاملات خود را انتخاب کنید و حسابتان را بسازید.

آیا بازدهی 100 درصدی در معاملات باینری آپشن در آلپاری ممکن است؟

در بعضی موارد خاص ممکن است بازدهی 100 درصدی هم دیده شود اما معمولا بیشتری میزان بازدهی تا 90 درصد است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو