عبدالناصر درخشان کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

منبع: نم نمک

1

1402/12/16

18:56


نماینده ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان این که مشارکت در انتخابات 11 اسفندماه خوب بوده است ، گفت : تلاش های زیادی برای شرکت نکردن مردم در انتخابات اتفاق افتاد اما مردم حضور نسبتا خوبی در انتخابات داشتند.

عبدالناصر درخشان کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

نماینده ایرانشهر : مردم با احساس مسئولیت در انتخابات مشارکت داشتند

عبدالناصر درخشان با اشاره به مشارکت مردم در انتخابات گفت : تلاش های زیادی صورت گرفت تا مردم در انتخابات مشارکت نکنند این تلاش ها در حوزه های انتخابی ما هم بود اما مشارکت به خصوص در حوزه انتخابیه بنده نسبتا خوب بود البته که در مقایسه با سال های گذشته مشارکت کمتر شده بود.

عبدالناصر درخشان کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

عبدالناصر درخشان کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

وی اضافه کرد : مشارکت در استان سیستان و بلوچستان نسبت به گذشته کمتر بوده است اما این طور نیست که بگوییم که مشارکت پایین آمده است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش های دشمنان برای حضور پیدا نکردن مردم در انتخابات اظهار کرد : دشمنان هر کاری می کنند اما مردم و آنهایی که احساس مسئولیت در تعیین سرنوشت خود دارند ، در انتخابات مشارکت داشته و با استفاده از حق قانونی شان وظیفه خود را انجام داده اند.

درخشان اظهار کرد : در کشور ما کسانی هستند که براساس شناخت خود و فارغ از هر مساله ای در انتخابات شرکت کرده و افراد را انتخاب می کنند در برخی از شهرها انتخاب ها قومی و قبیله ای است.


بیوگرافی عبدالناصر درخشان

عبدالناصر درخشان متولد ایرانشهر سیاستمدار ایرانی است.

دکترای مدیریت صنعتی و عضو سابق هیات علمی دانشگاه ولایت ایرانشهر است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو