بیوگرافی خواننده نسل جوان عرفان طهماسبی +معرفی آثار

بیوگرافی خواننده نسل جوان عرفان طهماسبی +معرفی آثار


منبع: تالاب

1

1402/12/16

19:25


عرفان طهماسبی خواننده جوان و خوش صدا و شاهنامه خوان و از شرکت کنندگان فصل […]

بیوگرافی خواننده نسل جوان عرفان طهماسبی +معرفی آثار

عرفان طهماسبی خواننده جوان و خوش صدا و شاهنامه خوان و از شرکت کنندگان فصل دوم برنامه عصر جدید شبکه سوم سیما است.او اهل خوزستان است. قطعه فوق العاده زیبای بختیاری به نام گلم گلم را در برنامه عصر جدید اجرا کرد که با استقبال بی نظیر مردم روبه رو شد.اکنون نگاهی به زندگی شخص و مجموعه آثارش می اندازیم.

 

عرفان طهماسبی خواننده پر احساس

عرفان طهماسبی خواننده و آهنگساز متولد ۲۵ شهریور ۱۳۷۷ در شوشتر است.اهنگ های وی مملو از احساس بوده و صدای دلنشین و خوش آوازش بسیار زیبا و آرامش بخش است به طوریکه شنونده با تمام وجود از شنیدن صدایش لذت میبرد.

عرفان تحصیل کرده کارشناسی ابزار دقیق می باشد.مهارت در موسیقی محلی یکی از نقاط قوت وی می باشد.وی اکنون ساکن شهر اهواز میباشد، همچنین اصالت او و پدر و مادرش بختیاری است.

 

عرفان طهماسبی خواننده پر احساس


مطلب مرتبط:زندگی شخصی علیرضا قربانی از ازدواج تا مرگ همسرش


او در محاصبه ای این چنین می گوید:
من هنرجوی بازیگری تئاتر در شوشتر بودم و ۲ تا نمایشنامه کار کردم که در یکی از این نمایشنامه ها لازم بود که آواز بخوانم، من این کار را اجرا کردم و مورد پسندم استادم آقای بهداری واقع شد و ایشان از صدای من خیلی خوششان آمد و من را تشویق کردند.

بعد از آن هم از آنجایی ایشان در کار شاهنامه خوانی بودند از من خواستند که شاهنامه بخوانم و پیشنهادشان همان سبک همیشگی شاهنامه بود، با اینکه این سبک دوست داشتنی است ولی من در ذهنم گفتم که می خواهم سعی کنم شاهنامه را به صورت پاپ اجرا کنم که این کار را به صورت تلفیقی انجام دادیم با این که مطمئن نیستم اما فکر می کنم اولین شاهنامه خوان پاپ کشور بودم چون تاکنون جایی ثبت نشده است.

 

عرفان طهماسبی خواننده پر احساس

 

آغاز فعالیت در عرصه هنر

عرفان طهماسبی خوانندگی را از کافه و رستوران های اهواز شروع کرد و با شرکت در برنامه عصر جدید بر سر زبان ها افتاد و تبدیل به چهره سرشناس شد.او نخستین فعالیت هنری خود را در تئاتر آغاز کرد و پس از آن وارد دنیای موسیقی شد.

او تاکنون دو نمایش تئاتر را بر روی صحنه بازی کرده است. در یکی از نمایش ها به شاهنامه خوانی پرداخته است.عرفان طهماسبی همچنین در دنیای موسیقی به یکی از چهره های محبوب و پرطرفدار تبدیل شده است.به خاطر صدای خاص و فوق العاده اش، سوز گداز صدایش در هنگام خواندن و همچنین خواندن از عمق جان باعث می شود طرفدارانش از ته دل لذت ببرند.

 

آغاز فعالیت در عرصه هنر

 

آرزوی کودکی و کار کردن از کودکی

به گفته ی خودش وی از ۱۸ سالگی برای کسب درآمد از شوشتر به اهواز نقل مکان کرده است چون از بیکاری بیزار بود در یک کبابی خیلی کوچک در اهواز مشغول به کار شد و روزی ۶ ساعت بدون وقفه آنجا ساز می زد و می خواند.

بعد از نقل مکان به اهواز،به همراه دوستان جدیدش سعی کردند گروهی تشکیل دهند، چون که اولین تجربه کاری آنها بود اسمش را گروه الف گذاشتند و بعدها معانی دیگری برایشان شکل گرفت.

او در رابطه با دوران کودکی اش می گوید:

معمولا همه افرادی که در عرصه موسیقی فعالیت دارند، از کودکی تلاش‌ هایی در این حوزه داشته‌ اند، من هم از کودکی هم شعر می‌ گفتم، هم می‌ خواندم، کتاب شعر بچگی‌ هایم را هنوز دارم، ویدئوهایی هم هست که در سن ۷ سالگی حتی یک جایی گفته‌ ام من برای مردم می‌ خوانم!

این آرزوی من از کودکی بوده، اما به‌طور جدی از ۱۶، ۱۵ سالگی در این مسیر قرار گرفتم. به تئاتر رفتم و کارم را با شاهنامه‌ خوانی شروع کردم

 

آرزوی کودکی و کار کردن از کودکی

 

حضور عرفان طهماسبی در برنامه عصر جدید

عرفان طهماسبی در فصل دوم برنامه عصر جدید شرکت کرد و یک قطعه بختیاری فوق العاده و پر احساس را اجرا کرد.او بعد از عبور و قبولی در مرحله راستی آزمایی برنامه عصر جدید با چهار چراغ سفید به مرحله بعدی صعود کرد.

آریا عظیمی نژاد (موسیقی دان و آهنگساز) یکی از داوران این برنامه بود که پس از شنیدنی صدای عرفان، از همان لحظه اول رای مثبت خود را با یک چراغ سفید نشان داد.

در دور دوم کارش به خوبی اجرای اول نبود تا اینکه با رای نجات به مرحله نیمه نهایی راه یافت و امین حیایی به او رای نجات داد و با راه یابی به فینال این مسابقه با رای مردمی نفر دوم این فصل از عصر جدید شد.

 

حضور عرفان طهماسبی در برنامه عصر جدید

خوانندگی تیتراژ سریال نجلا

نجلا سریال تلویزیونی ایرانی است که به کارگردانی خیرالله تقیانی پور ساخته شده است.سارا رسول زاده، آزیتا حاجیان، ملیکا شریفی نیا، سوگل طهماسبی، حسام منظور، محیا دهقانی و … از جمله بازیگران اصلی این مجموعه تلویزیونی هستند.عرفان طهماسبی به عنوان خواننده، تیتراژ پایانی این سریال را به همراه مهدی یغمایی اجرا کرده است.

 

خوانندگی تیتراژ سریال نجلا

 

 

انتشار اولین ترک

تابستان ۱۳۹۹ در ۲۲ سالگی اولین ترک مستقل خود به نام «بی وفا» را منتشر کرد و سپس سال ۱۴۰۰ آهنگ «کجایی» را روانه بازار کرد و یک سال بعد تک آهنگ «آغاز کن بی من» را منتشر ساخت.«مترسک»، «گل مهتاب» و «خیال» از دیگر آثار وی می باشند.

 

انتشار اولین ترک

 

زندگی هنری و شخصی عرفان طهماسبی (Erfan Tahmasbi)

او در مصاحبه ای این چنین گفته که:>

عرفان طهماسبی در حال حاضر در کنار کار خوانندگی در یک موسسه موسیقی تدریس هم می کند و هم زمان با آن خود نیز آموزش می بینید.

 

زندگی هنری و شخصی عرفان طهماسبی (Erfan Tahmasbi)


مطلب مرتبط:جدیدترین عکس های حجت اشرف زاده + بیوگرافی حجت اشرف زاده


در پایان

عرفان طهماسبی خواننده ای که از همان ابتدای کار با حضور در برنامه عصر جدید به مجری گری احسان علیخانی با عملکرد درخشانش توانست طرفداران زیادی جذب کند.او صدایی دلنشین و آرام بخش دارد به طوریکه شنونده محو صدای پر احساس او می شود و با موسیقی و صدایش انس میگیرد.با توجه به کارنامه فوق العاده او  آینده ی درخشانی در انتظارش است.

 

 

 

 

منبع

https://noandish.com/fa/news/148328/%D8%A8%DB%8C%D9%88%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%81%DB%8C-%D8%B9%D8%B1%D9%81%D8%A7%D9%86-%D8%B7%D9%87%D9%85%D8%A7%D8%B3%D8%A8%DB%8C-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%86%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%A8%D8%AE%D8%AA%DB%8C%D8%A7%D8%B1%DB%8C%7C-%D8%B9%DA%A9%D8%B3-%D9%88-%D8%B2%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D8%B4%D8%AE%D8%B5%DB%8C

عرفان طهماسبی کیست؟

https://virgool.io/@sevilmusic/%D8%A8%DB%8C%D9%88%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%81%DB%8C-%D8%B9%D8%B1%D9%81%D8%A7%D9%86-%D8%B7%D9%87%D9%85%D8%A7%D8%B3%D8%A8%DB%8C-fsp8d9dhjc2q

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو