کدام هتل های مشهد بهترین افطاری را دارند؟

کدام هتل های مشهد بهترین افطاری را دارند؟


1

1402/12/17

00:53


اگر شما هم در ماه رمضان سفر با تور مشهد را برای زیارت انتخاب کرده اید، پس بهتر است بدانید کدام هتل های مشهد بهترین افطاری را می دهند. مطمئناً صرف یک افطاری دلچسب در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا علی السلام آرزوی هر کسی است که با رزرو هتل های نزدیک حرم، دست یافتنی می شود. کیفیت خوب افطار و اقامت در هتلی نزدیک حرم رضایت هرچه بیشتری را برای میهمانان در پی خواهد داشت.

بهترین افطاری در هتل های مشهد

بهترین افطاری مشهد را می توانید در هتل قصر الضیافه قدس مشهد، هتل شکوه شارستان مشهد یا هتل قصر الضیافه مشهد تجربه کنید که فاصله کمی تا حرم دارند و رستوران هایشان، گنبد طلایی امام رضا (ع) را نشان می دهد. جهت بالا بردن آگاهی شما عزیزان اطلاعات بیشتری را برای شما در این مقاله جمع آوری کرده ایم.

لیست هتل های مشهد با بهترین افطاری ها

در این بخش لیست کاملی از هتل های مشهد با بهترین افطاری ها را ذکر کرده ایم :

  • هتل قصر الضیافه قدس مشهد
  • هتل شکوه شارستان مشهد
  • هتل قصر الضیافه مشهد
  • هتل گلدن پالاس (قصر طلایی سابق)
  • هتل فدک الزهرا مشهد

هتل قصر الضیافه قدس مشهد

هتل قصر الضیافه قدس مشهد در مجاورت بست شیخ طوسی قرار گرفته که فقط ۱ دقیقه تا حرم مطهر فاصله دارد. رستوران های هتل قصر الضیافه قدس مشهد با ارائه بهترین افطاری ها میزبان زائران هستند.
فضای لاکچری و رفتار حرفه ای پرسنل از شاخصه های رستوران هتل قصر الضیافه قدس مشهد هستند. تنوع غذایی بالا و سرو نوشیدنی های سرد و گرم در زمان افطار باعث می شود تا شما حق انتخاب راحت تری داشته باشید.

آدرس هتل قصر الضیافه قدس مشهد : ابتدای خیابان شیرازی، رو به روی دارالشفاء امام

هتل شکوه شارستان مشهد

یکی دیگر از بهترین هتل های مشهد برای افطاری، هتل شکوه شارستان مشهد است. هتل شکوه شارستان در خیابان شیرازی قرار گرفته و فاصله ای حدود ۱۰ دقیقه پیاده تا حرم مطهر دارد. در رستوران هتل شکوه شارستان مشهد افطاری های با کیفیتی برای میهمانان سرو می شود که فضای جذاب رستوران، لذت صرف غذا در زمان اذان را چند برابر می کند. همچنین انواع نوشیدنی های سرد و گرم جهت باز کردن روزه میهمانان در نظر گرفته شده است.

آدرس هتل شکوه شارستان مشهد : خیابان شیرازی، شیرازی ۵، بین حسن زاده آملی ۱۰ و ۱۲

هتل قصر الضیافه مشهد

یکی دیگر از بهترین افطاری ها را می توان در هتل قصر الضیافه مشهد یافت. هتل قصر الضیافه مشهد در صحن هدایت واقع شده و فقط چند قدم تا ضریح مطهر امام رضا علیه السلام فاصله دارد. این هتل پنج ستاره دارای دو رستوران بوده که در زمان افطاری، تنوع بالایی از غذاهای مختلف ایرانی و بین المللی را ارائه می دهد. فضای معنوی و زیبای رستوران لذت صرف افطاری را چندین برابر می کند.

آدرس هتل قصر الضیافه مشهد : حرم مطهر امام رضا (ع)، صحن هدایت

هتل گلدن پالاس مشهد (قصر طلایی سابق)

بدون شک هتل گلدن پالاس مشهد برترین هتل در مشهد و ایران است که خدمات این هتل مجلل زبانزد خاص و عام می باشد. حال تصور کنید در زمان افطاری، با انبوهی از غذاهای مختلف، دسرهای مختلف، نوشیدنی های سرد و گرم و … مواجه خواهید شد که لذت بیشتری از روزه گرفتن خواهید برد. در تمامی رستوران هتل گلدن پالاس مشهد می توانید غذاهای مختلفی سفارش دهید که رستوران ضیافت بهترین رستوران هتل است.

آدرس هتل گلدن پالاس مشهد : خیابان امام رضا، بین امام رضا ۳۶ و ۳۴

هتل فدک الزهرا مشهد

هتل فدک الزهرا از دیگر هتل های ۴ ستاره مشهد است که پکیج های مختلفی را در زمان افطار و سحر ارائه می دهد. هتل فدک الزهرا یک هتل تازه ساز در نزدیکی حرم مطهر است که فاصله آن تا حرم مطهر حدود ۸ دقیقه پیاده روی می باشد. رستوران هتل فدک الزهرا مشهد از فضایی زیبا برخوردار بوده و با ارائه غذاهای مختلف به صورت بوفه سلف سرویس آماده خدمتگذاری به زائران امام هشتم می باشد.

آدرس هتل فدک الزهرا مشهد : خیابان شهید نواب صفوی، نواب صفوی ۹، حسینی کارگر ۱

رستوران های کدام هتل های مشهد در ماه رمضان سرویس می دهند؟

در تمامی هتل های مشهد رستوران ها فعال می باشند و هم در زمان سحری و افطاری و هم در زمان صبحانه، ناهار و شام خدمات ارائه می دهند. این خدمات در تمامی هتل های پنج ستاره مشهد اعمال می شود. از بین رستوران هتل های مشهد، رستوران هتل گلدن پالاس مشهد، رستوران هتل قصر الضیافه قدس مشهد، رستوران هتل فدک الزهرا مشهد و رستوران هتل قصر الضیافه مشهد بهترین گزینه های پیشنهادی هستند.

هرچند در هتل های دیگری همچون هتل های یک ستاره خدمات افطاری به صورت ناچیز عرضه می شود. در هر صورت برای رزرو هتل های مشهد با افطاری همچون هتل قصر الضیافه قدس، هتل شکوه شارستان، هتل گلدن پالاس، می توانید از طریق سایت پرشین هتل اقدامات لازم را انجام دهید تا سفری زیارتی و بدون دغدغه را سپری کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو