بهترین بازی های دونفره و چند نفره استیم

بهترین بازی های دونفره و چند نفره استیم


منبع: پلازا

1

1402/12/20

12:24


بهترین بازی های دونفره و چند نفره استیم

بازی‌های گروهی همیشه گیم‌پلی بهتری را نسبت به عناوین انفرادی ارائه می‌دهند که بدنیست بدانید در این مقاله تصمیم داریم به فهرستی از بهترین بازی های دو نفره استیم اشاره داشته باشیم. با سایت پلازا در ادامه همراه باشید.

همانطور که می‌دانید شرکت‌های بسیاری روی ژانر آنلاین و گروهی فعالیت دارند که همین موضوع سبب شده تا هرساله شاهد انتشار بازی‌های مختلفی در این زمینه باشیم. امروزه Steam میزبان خوبی برای دستیابی به بازی های دو نفره استیم است که در این فهرست تصمیم داریم به تعدادی از بهترین آنها اشاره داشته باشیم. به هرحال اگر تصمیم دارید با دوستان خود بازی کنید و یا به دنبال انجام کارهای گروهی هستید این مقاله گزینه خوبی برای آشنایی با بازی‌های برتر این حوزه است.

فهرست مطالب

بازی های دو نفره استیم

در فهرست بهترین بازی های دو نفره استیم با مواردی آشنا خواهید شد که هرگز فکرش را نمی‌کردید که این عناوین قابلیت اجرای دونفره هم داشته‌اند. البته به مواردی هم اشاره شده که از آنها بی‌اطلاع نیستید. باتکیه بر گیم‌پلی بازی‌های دو نفره می‌توانید تجربه بهتری از بازی‌های گروهی داشته باشید که برای شروع به ۸ مورد از بازی های دو نفره استیم اشاره خواهیم داشت.

۱. بازی Don’t Starve Together

لیست بازی های دونفره و چند نفره استیم

  • پلتفرم‌های بازی: PS4 , Xbox One , Nintendo Switch , PC

بازی با هم گرسنگی نکشید یک عنوان یک بازی گروهی سرگرم کننده می‌باشد که برای سبک بقا عرضه شده است. در طول این بازی باید به مناطق مختلفی سفر کنید و به دنبال جمع آوری منابع و ساختن ابزارهای مختلف با کمک یکدیگر باشید. موانع طبیعی بسیاری سد راه شما خواهد بود که با همکاری یکدیگر می‌توانید از آنها عبور نمایید. در طول بازی هیولا و معماهای بسیاری سد راه شما خواهد شد که در حالت کوآپ می‌توانید با دیگر کاربران بازی به دنبال پشت سر گذاشتن آنها باشید. بد نیست بدانید این عنوان از ۲ تا ۶ نفر قابل اجرا می‌باشد که به صورت آنلاین می‌توانید با کاربران مختلفی وارد بازی شوید و از آن لذت ببرید.

۲. بازی Stardew Valley

لیست بازی های دونفره و چند نفره استیم

  • پلتفرم‌های بازی: PS4 , Xbox One , Nintendo Switch , PC , iOS , Android , PS Vita

بازی Stardew Valley می‌تواند رویای مزرعه داری را برایتان به حقیقت برساند که در این زمینه با چالش‌های بسیاری مواجه خواهید بود. این بازی به صورت چند نفره و تک نفره قابل اجرا می‌باشد که برای کسب تجربه طولانی پیشنهاد می‌شود با دوستان خود وارد بازی شوید زیرا در این شرایط می‌توانید به انجام فعالیت‌های مختلفی نظیر ماهیگیری و کشاورزی بپردازید. هیولاهای کوچک و بزرگ مختلفی در این بازی وجود داشته است که برای مبارزه با آنها می‌توانید از روش‌های مختلفی کمک بگیرید. سبک بازی بدین شکل بوده که در حالت چند نفره هیچ چیزی از بین نخواهد رفت. گیم پلی بازی اجازه وارد نمودن سه دوست در مزرعه خود را می‌دهد که از طریق NPC های مختلف می‌توانید کارهای متنوعی را در بازی انجام دهید.

۳. بازی Phasmophobia

لیست بازی های دونفره و چند نفره استیم

  • پلتفرم‌های بازی: PC

بازی Phasmophobia یک عنوان وحشتناک و سرگرم کننده برای دوستداران ژانر ترسناک می‌باشد که در این بازی شما و دوستانتان در نقش شکارچیان ارواح خواهید بود. هدف اصلی شما در طول ماموریت‌ها جمع آوری شواهد بیشتر از فعالیت‌های ماورا الطبیعه است که در این زمینه با ارواح بسیاری مواجه خواهید شد که از حضور شما در قلمرو خودشان چندان راضی نیستند. این بازی تا حداکثر سه نفر قابل اجرا خواهد بود که در کنار دوستان و یا کاربران دیگر می‌توانید با ماموریت‌های بازی دست و پنجه نرم کنید و سرگرم شوید.

۴. بازی Fall Guys

لیست بازی های دونفره و چند نفره استیم

  • پلتفرم‌های بازی: PS5 , PS4 , Switch , Xbox Series X , Xbox Series S , Xbox One , PC

بازی Fall Guys یک عنوان سرگرم کننده با طراحی بسیار دیدنی بوده که جزو بازی‌های محبوب و رایگان به شمار می‌رود. در طول این بازی می‌توانید در کنار دوستان خود از سقوط‌ها و چنگ زدن‌های اجتناب ناپذیر لذت ببرید که بد نیست بدانید بازی در سبک کمدی و فان قرار داشته است. از دیگر وظایف شما شکست دادن رقبا برای به دست آوردن تاج می‌باشد که در این زمینه بدون توجه به بخش‌های کمدی بازی باید به دنبال پایان دادن به مراحل باشید. این بازی به شما این امکان را می‌دهد تا در قالب یک تیم سه نفره وارد رقابت‌هایی شوید که در آن حدود ۵۰ کاربر دیگر هم حضور دارند.

۵. بازی Among Us

لیست بازی های دونفره و چند نفره استیم

  • پلتفرم‌های بازی: PC , Switch , PS4 , PS5 , Xbox One , Xbox Series X , Xbox Series S

بازی در بین ما یکی از محبوب‌ترین بازی‌های سرگرم کننده و چند نفره می‌باشد که از سال ۲۰۱۸ تا به امروز توانسته میزبان کاربران بسیاری باشد. در طول بازی وظایف مختلفی به شما محول خواهد شد که بدون فریب و بی‌اعتمادی به بخش‌ها و شخصیت‌های دیگر باید به دنبال پایان دادن به مراحل باشید. این بازی به صورت کوآپ حداکثر تا ۱۵ نفر قابل اجرا می‌باشد که در آن باید به دنبال هدف‌هایی باشید که برایتان تعیین شده است.

۶. بازی Keep Talking And Nobody Explodes

لیست بازی های دونفره و چند نفره استیم

  • پلتفرم‌های بازی: PS4 , Xbox One ,Android , PC , Switch

بازی Keep Talking And Nobody Explodes که درپارسی به صحبت کردن ادامه دهید تا هیچکس منفجر نشود یکی دیگر از عناوین دو نفره در این فهرست می‌باشد که بد نیست بداند گیم پلی جالب آن می‌تواند شما را در نقش فردی قرار دهد که یک بمب را در مقابل خود داشته است. هدف اصلی شما خنثی کردن این بمب می‌باشد اما در این زمینه به افراد متخصص دیگر نیاز خواهید داشت تا بتوانید در خصوص چگونگی خلع سلاح بمب دستورات مختلفی را صادر کنید. در این زمینه می‌توانید از کمک دیگر کاربران یا دوستان خود کمک بگیرید که بد نیست بدانید این بازی را می‌توانید با دو یا چهار دوست دیگر به صورت همزمان اجرا کنید و تا زمانی که به روشی برای صحبت کردن با یکدیگر می‌پردازید بتوانید زمان بازی را خریداری نمایید و در این زمینه بمب را خنثی کنید.

۷. بازی It Takes Two

لیست بازی های دونفره و چند نفره استیم

  • پلتفرم‌های بازی: PS4 , PS5 , Xbox One , Xbox Series X , Xbox Series S , PC , Switch

بازی It Takes Two بی‌تردید یکی از بهترین عناوین دو نفره در استیم می‌باشد که از روزهای اول انتشار خود توانست امتیاز بالایی را کسب نماید. داستان بازی در مورد یک زن و شوهر می‌باشد که در آستانه جدایی به موجودات کوچکی تبدیل می‌شوند که راهی جز سازگاری با یکدیگر نخواهند داشت.

در طول بازی شما باید با کمک یکدیگر به توانایی‌های مختلفی دسترسی پیدا کنید و تا رسیدن به مقصود خود از یکدیگر جدا نشوید. امکان اجرای بازی در کنار کاربران دیگر به صورت کوآپ وجود داشته است که در این زمینه می‌توانید بازی را به صورت رایگان دریافت کنید و یا در کنار سایر دوستان خود به بازی کردن بپردازید. طراحی دیدنی و زیبای بازی می‌تواند شما را در جهانی عظیم قرار دهد که در این زمینه با تکیه بر مهارت‌های خود می‌توانید از سد موانع و مشکلات عبور نمایید. موسیقی متن عالی بازی نقش مهمی بر گیم پلی داشته که در این زمینه می‌توانید برای مدت زمان طولانی در بازی حضور داشته باشید و سرگرم آن شوید.

۸. بازی A Way Out

لیست بازی های دونفره و چند نفره استیم

  • پلتفرم‌های بازی: PS4 , Xbox One , Xbox Series X , Xbox Series S , PC

بازی یک راه خروج آخرین محصول معرفی شده در این فهرست می‌باشد که بد نیست بدانید داستان آن روایتگر یک گیم پلی جذاب به همه جانبه است که شما در نقش یک شخص باید به دنبال دستیابی به مسیرهایی باشید تا بتوانید از زندان فرار کنید. در طول خط داستانی بازی با شخصیت دیگری مواجه خواهید شد که به نظر می‌رسد با خلق و خوی شما آشنایی دارد.

شما با همکاری او باید به دنبال آزادسازی مسیرهای مختلفی باشید تا بتوانید از مسیر موجود برای فرار کردن استفاده کنید. از بد ماجرا با پشت سر گذاشتن چند مرحله از بازی متوجه خواهید شد که همراه شما یک پلیس نفوذی بوده و برای انجام ماموریتی خاص با شما همکاری کرده است. در این میان نقشه فرار به شدت تحت شعاع قرار خواهد گرفت که شما برای انتقام جویی از وی باید به دنبال انجام کارهای بیشتری باشید. گیم پلی جذاب بازی در کنار طراحی بسیار خوبی پیاده‌سازی شده که موضوع می‌تواند شما را برای مدت زمان طولانی سرگرم نماید.

سخن پایانی

همانطور که شاهد بودید ۸ مورد از بهترین بازی های دو نفره استیم معرفی شد. شما عزیزان در ادامه می‌توانید نظر و دیدگاه خود نسبت به این فهرست را برایمان ارسال کنید که با انجام اینکار به تکمیل شدن فهرست کمک خواهید نمود. همچنین می‌توانید دیگر بازی‌های مدنظر خود را برایمان به اشتراک بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو