بهترین اکتان بوستر خارجی و ایرانی

منبع: دانش‌چی

1

1402/12/20

21:14


راهنمای خرید بهترین اکتان بوستر خارجی و ایرانی

بهترین اکتان بوستر

اکتان‌ بوستر یک محصول بی‌نظیر در بهینه‌کردن سوخت خودرو است. متاسفانه به‌دلیل کیفیت پایین بنزین، آلاینده‌های زیادی وارد هوا می‌شوند و موتور خودروها نیز در درازمدت آسیب می‌بینند.

اکتان بوستر چیست و استفاده از آن چه مزایایی دارد؟

یکی از انواع مکمل‌های بنزین است که به‌منظور افزایش عدد اکتان و بهینه‌کردن سوخت از ترکیبات شیمیایی خاصی تشکیل شده است. برای استفاده از این مکمل سوخت باید نوع خودرو و مدل یا برند سازنده محصول را در نظر بگیرید. به‌طور کلی مزایای استفاده از این مکمل عبارت‌اند از:

  • عملکرد بهتر موتور
  • افزایش توان خودرو
  • کاهش آلودگی محیطی
  • جلوگیری از اشتعال زودرس
  • جلوگیری از عمل ناک‌زدن خودرو
  • جلوگیری از سایش قطعات و ایجاد اصطکاک
  • بهبود احتراق سوخت و کاهش مصرف سوخت
  • محافظت از موتور در برابر آسیب
  • تمیزکردن محفظه احتراق و سوپاپ‌ها
  • کاهش صدای موتور و افزایش طول عمر موتور
  • بهبود عملکرد موتور در هوای گرم

بهترین اکتان بوستر ایرانی

فرق پوینت و واحد در عدد اکتان چیست؟

برای افزایش عدد اکتان بنزین به میزان ۱ واحد باید بر روی مکمل سوخت عدد ۱۰ پوینت (Points) و یا ۱ واحد (Units) ذکر شده باشد. یعنی:

۱۰ پوینت = ۱ واحد

انواع اکتان بوستر براساس برند سازنده کدامند؟

برندهای مختلفی در کشورهای مطرحی مانند آلمان و امریکا، ساخت اکتان باکیفیت را در کنار سایر تولیدات خود گنجانده‌اند. اکتان خارجی یا وارداتی اغلب توسط شرکت‌های پخش داخلی گارانتی می‌شوند. با چند نمونه از آنها در این متن آشنا خواهید شد.

اکتان بوستر لیکومولی (Liqui Moly)، معروف‌ترین و بزرگ‌ترین برند آلمانی با تکنولوژی پیشرفته

این برند آلمانی تنوع زیادی در تولید انواع روغن خودرو، روغن ترمز، روانکار، مکمل سوخت و موارد مشابه دارد. مکمل سوخت لیکومولی مدل LIQUI MOLY Octane Plus براساس آخرین استانداردها و پیشرفته‌ترین فناوری‌های جهان تولید شده است. این محصول جهت افزوده‌شدن به سوخت خودرو تولید شده و می‌تواند بین ۲ تا ۴ پوینت عدد اکتان را افزایش دهد.

اکتان بوستر لیکومولی

اکتان بوستر زادو (Xado)، محصولی از برند بین‌المللی و پرافتخار

یک برند اوکراینی است. از پرطرفدارترین تولیدات آن، اکتان بوستر XADO VERYLUBE OCTANE BOOSTER است که با هدف آن بهینه‌کردن بنزین و کاهش آلایندگی‌های ناشی از سوخت نامرغوب است و بین ۵ تا ۶ واحد افزایش عدد اکتان اتفاق خواهد افتاد و شتاب خودرو افزایش و ناک‌زدن موتور کاهش پیدا می‌کند.

اکتان بوستر اس‌تی‌پی (STP)، نامی آشنا در بازار افزودنی‌‌های سوخت

یک کمپانی آمریکایی است و اکتان بوستر اس تی پی از پرطرفدارترین مکمل‌ها در بازار جهانی است که مانند سایر اکتان‌های معتبر دیگر، قابل استفاده در خودروهای توربو، ۶ و ۸ سیلندر نیز است.

اکتان بوستر راونول (Ravenol)، برندی با کیفیت بالا و قیمت مناسب

مکمل سوخت راونول از بهترین محصولات این برند آلمانی است که برای افزایش عدد اکتان بنزین استفاده می‌شود. این مکمل با افزوده‌شدن به بنزین‌های بی‌کیفیت یا معمولی قادر است بین ۳ تا ۸ پوینت عدد اکتان را افزایش دهد. در نتیجه سوخت خودرو بهینه و آلاینده‌های کم‌تری وارد هوا می‌شود.

اکتان بوستر گاموت (Gumout)، برندی قدیمی در تولید مکمل‌های سوخت

این برند آمریکایی است که از مهم‌ترین نتایج استفاده از این محصول جلوگیری از ناک‌زدن و خام‌سوزی موتور است که افزایش شتاب و کاهش مصرف سوخت را نیز به‌دنبال دارد. لازم به ذکر است که اکتان بوستر گاموت قادر است تا ۸ پوینت عدد اکتان را افزایش دهد.

اکتان بوستر ادینول (Addinol)، یکی از معروف‌ترین مکمل‌های سوخت موجود در بازار

یک برند آلمانی است و مکمل بنزین ادینول مدل ADDINOL Octane Booster، از بهترین محصولاتی است که می‌توان از آن برای انواع خودروها استفاده کرد و با قدرت احتراق بسیار بالایی که دارد، علاوه‌بر افزایش کیفیت سوخت، کمک زیادی به بهبود عملکرد موتور خودرو و شتاب آن می‌کند. اکتان بوستر ادینول قادر است تا ۵ پوینت عدد اکتان را افزایش دهد.

اکتان بوستر لوکاس (Lucas)، رهبر تولیدکنندگان افزودنی‌های خودرو در دنیا

این برند آمریکایی تولیدات قدرتمندی جهت افزایش عدد اکتان و کیفیت بنزین عرضه کرده است. مکمل سوخت لوکاس همواره جزء ۵ برند برتر در جهان شناخته می‌شود. این محصول محبوب با اضافه‌شدن به بنزین، باعث کاهش چشمگیر ناک‌زدن خودرو می‌شود.

اکتان بوستر لوکاس برای توربو، سنسورهای اکسیژن و مبدل‌های کاتالیزور خودرو ایمن است. قدرت مکمل لوکاس تا حدی است که می‌تواند ۳۰ پوینت به عدد اکتان بنزین اضافه کند و قابل استفاده در تمامی خودروهای توربوشارژر و سوپرشارژ است. این ویژگی در کمتر مکملی یافت می‌شود.

اکتان بوستر ووفر را از نمایندگی آن در تهران خریداری کنید

خوشبختانه در سال‌های اخیر، حجم تولیدات باکیفیت ایرانی به‌قدری بالا بوده که توانسته بازار فروش خوبی را به ‌خود اختصاص دهد. در ادامه دو نمونه از معتبرترین و پرفروش‌ترین اکتان‌های بنزین داخلی را معرفی کرده‌ایم.

مکمل بنزین برند woofer

اکتان بوستر ووفر مدل Shot Pro 10 از نمونه‌های رایج و پرفروش این برند است. از قابلیت‌های این محصول می‌توان به کاهش مصرف سوخت حذف ناک و افزایش عدد اکتان تا ۱۰ واحد اشاره کرد. بنابر توصیه سازنده، هر بسته از این مکمل برای ۵۰ لیتر بنزین کافی است.

از دیگر مکمل‌های سوخت ووفر می‌توان به Shot Blue 3, Shot Pro 6, Shot Pro 8, CH-C, CH-B, CH-Power, Power Increaser, Octanium اشاره کرد که هر کدام برای خودروهای خاصی مناسب هستند.

در نهایت ذکر این نکته ضرورت دارد که شرکت خودرو مدیک، نمایندگی رسمی محصولات ووفر در تهران و دیجی‌کالا است. بنابراین، برای خرید مکمل‌های سوخت ووفر بهترین و آسان‌ترین راه، مراجعه به دفتر فروش و یا تماس با شماره‌های فروش در سایت خودرو مدیک است.

مکمل سوخت پتروتکس

بهترین مکمل سوخت پتروتکس، اکتان بوستر پتروتکس مدل پتروگلد Petrotex PetroGold 300ml است که تحت لیسانس آلمان و در ایران تولید شده است. این محصول با افزایش عدد اکتان بنزین منجر به کارکرد بهتر موتور و کاهش صدا در آن می‌شود. مکمل سوخت پتروتکس پتروگلد قابل استفاده در تمامی خودروهای خارجی و ایرانی است. این مکمل تاثیر بالایی بر روی خودروهای چینی توربو دارد. شما می‌توانید تمامی مکمل‌های سوخت پتروتکس را از سایت معتبر خودرو مدیک خریداری نمایید. شرکت خودرو مدیک نمایندگی رسمی محصولات پتروتکس در تهران و دیجی‌کالا است.

اکتان بوستر لیکومولی

جمع‌بندی

اکتان بوستر محصولی است که با افزوده‌شدن به بنزین می‌تواند باعث بهینه‌شدن کیفیت و ترکیب آن شود. با این مکمل سوخت آلاینده‌های هوا که ناشی از سوخت بنزین نامرغوب هستند، کمتر می‌شوند. اما اینکه از کدام برند و مدل مکمل سوخت برای خودرو استفاده کنید، بسیار اهمیت دارد.

در بازار شاهد مدل‌های متنوعی از اکتان‌ها هستیم که برخی از آن‌ها بی‌کیفیت هستند. پس برای خرید مکمل سوختی که ضمن تناسب با نوع و مدل خودرویتان و کیفیت بالای تولید، خیال‌تان از اصلی بودن آن راحت باشد، می‌توانید به سایت خودور مدیک مراجعه کنید. تمامی مدل‌هایی که در این مطلب معرفی شدند، در این مجموعه عرضه می‌شوند و شما می‌توانید به‌صورت آنلاین و در کم‌ترین زمان ممکن محصول مد نظرتان را خریداری کنید. علاوه بر این، محصولات دیگری همچون انواع روغن‌ها، ضد یخ، ضد‌ جوش، کولانت، انواع احیاگرهای نانو سرامیک، بهترین مکمل‌های سوخت و روغن، پکیج‌های نگهداری خودرو و… در این مجموعه موجود است.

مجموعه خودرو مدیک همیشه در تلاش است تا بهترین مکمل‌های سوخت را برای مصرف‌کنندگان محترم با بهترین قیمت و تضمین اصالت موجود کند. لازم به ذکر است که فروشگاه خودرو مدیک دارای نماد الکترونیک است و برای محصولات خود، گارانتی اصالت کالا در نظر گرفته است. از این رو شما می‌توانید از هر جای ایران با اطمینان از این فروشگاه محصولات مورد نظر خود را خریداری نمایید.

ℹ️

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو