«Strange Magic» انیمیشن جدید جرج لوکاس

منبع: فوت و فن

197

1400/11/29

09:35


«Strange Magic» انیمیشن جدید جرج لوکاس

دو سال پیش جرج لوکاس با فروش لوکاس فیلم به دیسنی اعلام کرد که می‌خواهد به دنیای ساخت فیلم‌های کوچک و شخصی بازگردد. اما اولین فیلمی که او بعد از اعلام بازنشستگیش ساخته، نه کوچک است و نه شخصی. «Strange Magic»(جادوی عجیب) انیمیشنی موزیکال و سه بعدی از کمپانی لوکاس فیلم است و جرج لوکاس خود تهیه کنندگی و نوشتن فیلمنامه آن را بر عهده داشته است. این انیمیشن در تاریخ ۲۳ ژانویه، توسط یکی دیگر از کمپانی‌های زیرشاخه دیسنی «Touchstone Pictures» اکران می‌شود.

لوکاس فیلم و دیسنی اعلام کردند که «جادوی عجیب» انیمیشنی موزیکال به سبک فیلم «مولن روژ» است و در آن «آهنگ‌های مشهور و محبوب شش دهه گذشته به روایت داستانی جالب و خنده دار از ماجراجویی‌ها و جنگ‌های گابلین‌ها، اِلف‌ها، پریان و کوتوله‌ها بر سر یک معجون، کمک می‌کنند.»

کمپانی لوکاس فیلم در مورد این که این فیلم چه مدتی در حال ساخت بوده است، نظری نداده اما شایعات مبنی بر آن است که شروع ساخت این فیلم، از سال ۲۰۱۰ شروع شده است. کمپانی لوکاس فیلم، از سال‌های پیش در ساخت فیلم‌های موزیکال و فانتزی دست داشته و باید منتظر بود و دید که این انیمیشن جدید چگونه از آب درخواهد آمد.

«جادوی عجیب» توسط «گَری ریدستورم» کارگردانی شده و ستارگانی چون آلن کامینگ و کریستین چنووِت، مایا رودولف و آلفرد مولینا در آن به صداپیشگی می‌پردازند.

پریا پورمند


 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو