دستور مهم مقام قضایی درباره درگیری زن قمی با یک روحانی در درمانگاه + جزئیات/چه کسی فیلم را به رسانه های معاند داد؟!

منبع: ساعد نیوز

1

1402/12/21

11:21


ساعد نیوز: دادستان قم با اشاره به اتفاق رخ داده شده در یک درمانگاه در این شهر گفت: دستورات لازم را نسبت به شناسایی اخلالگران در نظم، سایر زوایای قضیه و همچنین شناسایی عناصری که تصویر را به رسانه‌های معاند منتقل کردند، صادر کرده است.

دستور مهم مقام قضایی درباره درگیری زن قمی با یک روحانی در درمانگاه + جزئیات/چه کسی فیلم را به رسانه های معاند داد؟!

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز به نقل از همشهری، حجت‌الاسلام والمسلمین غریب دادستان عمومی و انقلاب استان قم درخصوص انتشار کلیپ منتشره از یک درمانگاه در قم اظهار داشت: ملت ایران در طول تاریخ خداپرست بوده و 1400 سال است در سایه فرهنگ اسلام زندگی می‌کند و به شدت پایبند به احکام و ناهنجاری‌های دین اسلام است و حتی غیرمسلمان‌ها هم در ایران در طول تاریخ به فرهنگ اسلامی ملت ایران احترام می‌گذارند و هیچگاه تظاهر به ضدیت با فرهنگ مردم مسلمان نکردند؛ لذا مردم انتظار دارند معدود افرادی که بعضاً فرهنگ اسلامی را مراعات نمی‌کنند از این غفلت خارج شوند.

وی افزود: در ارتباط با کلیپی که پخش شده به محض اطلاع دادستانی قم دستورات لازم را نسبت به شناسایی اخلالگران در نظم، سایر زوایای قضیه و همچنین شناسایی عناصری که تصویر را به رسانه‌های معاند منتقل کردند، صادر کرده است.

دادستان عمومی وانقلاب قم در عین حال تاکید کرد: ما از آمرین به معروف که شرایط و مراتب آن را مراعات کرده باشند با جدیت حمایت می‌کنیم و در هر صورت به این موضوع قاطعانه، عادلانه و با سرعت رسیدگی می‌کنیم.

به گزارش تسنیم، ویدئویی از حمله یک خانم مکشفه به یک روحانی در یکی از درمانگاه‌های شهر قم روز گذشته به طور گسترده در رسانه های ضدانقلاب و فضای مجازی پخش شد.

در حالی این ویدئو در اختیار رسانه‌های تروریستی و ضدانقلاب قرارگرفته که این فیلم توسط دوربین های مدار بسته آن درمانگاه ثبت شده است و سؤال مردم این است که چطور فیلم دوربین‌های مدار بسته در اختیار رسانه‌های ضدانقلاب قرار گرفته است!؟

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو