ماجرای ویدئوی جنجالی درگیری فیزیکی روحانی لنگرودی با زن روستایی چیست؟ + ویدئو

منبع: روزیاتو

5

1402/5/1

11:32


ماجرای ویدئوی جنجالی درگیری فیزیکی روحانی لنگرودی با زن روستایی چیست؟ + ویدئو

ماجرای ویدئوی جنجالی درگیری فیزیکی روحانی لنگرودی با زن روستایی چیست؟ + ویدئو

روز گذشته ویدئویی جنجالی در فضای مجازی از درگیری یک روحانی با زنی روستایی منتشر شد که نشان می داد مرد روحانی به سوی زن حمله برده و او را مورد ضرب و شتم قرار داده بود، حادثه ای که در روستای ششلو از توابع شهرستان لنگرود ِ گیلان رخ داده بود. پس از انتشار این ویدئو توضیحاتی از سوی مسئولین در این رابطه منتشر شد.

واکنش نیروی انتظامی لنگرود

فرمانده انتظامی لنگرود، سرهنگ حمیدرضا سرخوش‌پور اعلام کرد زن روستایی درون ویدئو همسر برادر روحانی لنگرودی است و علت درگیری آن ها اختلاف ملکی و تقسیم سهم‌الارث بوده است.

سرهنگ سرخوش‌پور با بیان اینکه درگیری بین روحانی و خانواده برادرش به دلیل اختلاف نظر در کشیدن جاده دسترسی به زمین ورثه‌ای بوده، افزود: این روحانی که برای مذاکره جهت باز کردن جاده دسترسی به منزل برادرش مراجعه کرده بود در بدو ورود با اعتراض و ممانعت همسر وی مواجه می‌شود.

این مقام انتظامی افزود: پس از ممانعت همسر برادر این روحانی از ورود او به منزل و بالا گرفتن بحث و تنش میان این دو، مرد روحانی با از دست دادن کنترل خود به سمت همسر برادرش حمله‌ور شده و وی را مورد ضرب و جرح قرار می‌دهد.

سرخوش‌پور گفت: پرونده متشکله به همراه اظهارات طرفین در خصوص اختلاف ملکی و تقسیم سهم‌الارث به دادسرای عمومی و انقلاب ارسال شده که در حال رسیدگی است.

سرهنگ سرخوش‌پور در پایان ضمن توصیه شهروندان به خویشتن‌داری و خودداری از حرکات خودسرانه و خلاف قانون، گفت: پیگیری‌های پلیس برای مشخص شدن سایر ابعاد این پرونده در دست بررسی و اقدام است.

توضیحات دهیار روستای ششلو 

بهروز فرزانه دهیار روستای ششلو در شهرستان لنگرود گیلان در گفتگو با آفتاب نیوز و در توضیح ماجرا اظهار کرد: در واقع مسئله اختلاف بر سر زمین و راه عبوری بوده است، آقای بهرام گوهری همسر خانم هما یوسفیان که در فیلم مورد حمله قرار گرفته است، مالک یک قطعه زمین در روبه روی منزل شخصی خودشان هستند، این شخص معمم سالها بدون اجازه و پرداخت پول از این زمین تردد می کردند، تا آنکه در طرح توسعه یک راه جداگانه به ایشان ( شخص روحانی داخل فیلم) تخصیص یافت. خانم هما یوسفیان مادر این خانواده با توجه به اینکه زمین متعلق به آنها بوده به این فرد روحانی می گوید که دیگر راضی نیست تا بدون اجازه از زمین آنها تردد نمایید.

وی در ادامه افزود: در واقع خانم یوسفیان با توجه به نارضایتی اهالی خانه اعم از عروس خانه و دیگران از فرد ضارب خواستند که استفاده و تردد بدون اجازه از زمین آنها را متوقف نمایند، خانم یوسفیان به ضارب گفته اند؛ تا امروز هم که اجازه داده ایم استفاده کنید روی حساب هم روستایی بودن بوده و لطفاً زمین را به ما باز گردانید، بنده به عنوان دهیار یک روز بیل مکانیکی برده و برای حاج آقا ( شخص روحانی ضارب) یک جاده جداگانه احداث کردم و از ایشان خواستم با توجه به اینکه این ملک شخصی و متعلق به خانواده گوهری است، استفاده غیر مجاز از آن را متوقف نمایند، اما حاج آقا مجدد از زمین متعلق به خانواده گوهری استفاده و تردد می نمودند. در واقع خانم یوسفیان و خانواده صاحب حق و محق بوده و با توجه به مالکیتی که روی زمین داشتند، قانوناً از حاج آقا درخواست کردند که از زمین آنها استفاده نکنند.

دهیار روستاری ششلو در ادامه گفت: گزارش این مسئله و سوء استفاده مذکور قبلاً به مقامات ذیصلاح بازتاب داده شده بود که در روز گذشته متاسفانه منجر به درگیری شد. شخص ضارب پیشنماز بسیاری از ادارات لنگرود و همچنین در عقدیتی سیاسی شاغل هستند. در حال حاضر نیز برخی مراجع رسمی از جمله سپاه، بخشدار و دیگران پیگیر این مسئله هستند.، همچنین خانم یوسفیان و خانواده ایشان علیه ضارب شکایت رسمی ثبت کرده اند.

واکنش نماینده لنگرود

پرویز محمدنژاد، نماینده مردم لنگرود در مجلس در خصوص این ماجرا گفت: از مقامات قضایی درخواست کرده ایم که به ماجرا ورود کنند. درگیری بین این دو فرد بر سر یک مسیر عبوری است. مرد می گوید که این مسیر برای تردد عموم است و زن تاکید دارد که مسیر از میان ملک او عبور کرده است و نباید تردد عمومی وجود داشته باشد. این درگیری بر سر این موضوع به این شکل بالا می گیرد و مرد متاسفانه آن حرکت نادرست را نسبت به زن انجام می دهد.

نماینده مردم لنگرود در توضیحات بیشتر گفت: مسیر که مرد روحانی در مورد آن صحبت می کند و اصرار بر مسدود نشدن آن از سوی زن دارد یک مسیر قبلی است که سالها از آن تردد عمومی انجام می گرفت اما با ساخت مسیر جدید، زن تاکید دارد که دیگر نباید از وسط ملک آنها ترددی صورت بگیرد و همین تاکید باعث شد که این خانم و خانواده ایشان، مسیر را با چوب و تخته ببندند. روحانی هم چوب را انداخته و منجر به درگیری و آن برخورد نامناسب شد.

نماینده لنگرود در مجلس تاکید داشت: دادستان به ماجرا ورود خواهد کرد. جامعه حمایت از زنان و خانواده نیز به ماجرا ورود خواهد داشت.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو