بهترین مدل های کاشت ابروی طبیعی

منبع: ساعد نیوز

2

1402/12/22

15:42


روش های زیادی برای کاشت ابرو وجود دارد مانند روش FUT و FUE اما چطور و طبق چه اصولی باید بین این مدل ها یک روش را انتخاب کرد.

عضوی که بر زیبایی و جذابیت چهره تاثیرگذار می گذارد، ابرو است. بسیاری از افراد از این زیبایی بی‌نصیب هستند چون ابروهای نامنظم و یا کم پشتی دارند ولی امروزه روشی به عنوان کاشت ابرو طبیعی در میان بانوان و آقایان به نحو عجیبی رایج پیدا کرده در گذشته از روش‌های سنتی و غیر طبیعی برای کاشت ابروها استفاده می‌کردند ولی به مرور زمان و با پیشرفت تکنولوژی راهکارهای دائمی و موثر برای بهبودی زیبایی ابروها شناخته شد.

مدل های کاشت ابروی طبیعی دارای مزایا و معایبی می‌باشد ولی بهتر است بدانید که گاهی اوقات افراد ترجیح می‌دهند این روش را انجام دهند. روش‌های کاشت ابرو به چندین شکل صورت می‌گیرد که ما در اینجا مطالبی را بیان می‌کنیم تا اطلاعات شما را قبل از انجام دادن این روش کامل و جامع کنیم.

انواع مدل کاشت ابروی طبیعی

امروزه انواع گوناگونی از مدل‌های کاشت ابروی طبیعی وجود دارد که شما باید این مدل‌ها را بر اساس فرم چهره و بر اساس سلیقه خود انتخاب کنید. شما باید این مدل‌ها را با دقت انتخاب کنید تا بتوانید چشم‌ها و صورت خود را چند برابر زیباترشان دهی که در ادامه ما به چند مدل کاشت ابروی طبیعی جدید می‌پردازیم که در بین بانوان و آقایان بسیار رایج شده است.

1_مدل ابروی پهن: یکی از جدیدترین و زیباترین مدل های کاشت ابروی طبیعی که بیشتر آقایان ترجیح می‌دهند این مدل را برای کاشت در نظر بگیرند مدل ابروی پهن است. ابروهایی که حالت افتاده و پیوندی دارند و یا با چشم‌هایشان فاصله زیادی دارند بهتر است این مدل را انتخاب کنند.

2_مدل ابروی هشتی: بیشتر برای افرادی توصیه می‌شود که فرم صورت آنها گرد است زیرا این مدل ابروی هشتی چهره آنها را کشیده‌تر و واضح‌تر نشان می‌دهد. گروه سنی بالا این مدل را انتخاب می‌کنند تا چین و چروک‌های اطراف چشم و پیشانی خود را کمی کمتر نشان دهند.

3_مدل‌های کاشت ابروی طبی بسیار زیاد می‌باشد که در بین آنها مدل ابروی کمانی بیش از اندازه مورد توجه افراد سن پایین قرار گرفته است. افرادی که قصد دارند پیشانی آنها بلندتر دیده شود بهتر است که مدل ابروی کمانی را انتخاب کنند.

اگر قصد انجام مدل های کاشت ابروی طبیعی را دارید بهتر است برای انتخاب بهترین و مناسب‌ترین مدل ابرو از قبل با پزشک خود مشورت کنید تا به یک نتیجه مطلوبی برسید.

کاشت ابروی طبیعی

کاشت ابروی طبیعی به روش( پیوند واحدفولیکولی) FUE

پیوند واحد فولیکولی اف یو ای جدیدترین روش کاشت ابرو است که در آن تک تک فولیکول‌های مو از ناحیه اهدا کننده برداشت می‌شود. در این روش بیشتر از موهای پشت سر استفاده می‌شود. با استفاده از یک ابزار کوچک به نام پانچ موها به صورت تکی جدا می‌شود و در محلی که نیاز به افزایش حجم ابرو است پیوند زده می‌شود که در این روش شما با کم تهاجمی بودن مواجه هستید و نتیجه آن این است که هیچ گونه جای زخم خطی بر روی پوست شما مشاهده نمی‌شود. برای اینکه این روش به صورت طبیعی‌تر نشان داده شود باید در هنگام استخراج فولیکول‌های مورد نیاز برای کاشت با دقت فراوانی به عمل آید.

متخصص مورد نظر باید در هنگام کاشت ابروها با این روش ابروها را به صورت منحنی و به سمت دیگری منتقل دهد که همین روش‌ها باعث می‌شود شما زیبایی را در چهره خود مشاهده کنید. مدل‌های کاشت ابروی طبیعی بسیار زیاد می‌باشند، که بیشتر آنها به روش پیوند واحد فولیکولی اف یو ای انجام می‌شود، چون ظرافت و زیبایی خاصی دارند و همچنین بین 3 تا 5 ساعت زمان نیاز است تا این عمل به نتیجه برسد.

روش کاشتFUE

1_در مرحله اول باید محل بانک مو مشخص شود که بیشتر متخصصان از موهای پشت گردن استفاده می‌کنند.

2_در مرحله بعدی واحدهای فولیکولی کوچک را با تجهیزات مخصوص و پیشرفته استخراج می‌کنند.

3_فولیکول‌های استخراج شده را زیر میکروسکوپ‌ها مشاهده و در مرحله بعدی عمق و زاویه مناسب را برای کاشت تعیین می‌کنند.

4_در مرحله آخر کاشت فولیکول‌های استخراج شده را با ایمپلنتر در زاویه و عمق مناسب قرار می‌دهند.

مزایای کاشت ابروی طبیعی به روش FUE

کاشت ابری طبیعی به روش اف یو ای مزایای متعددی دارد که در زیر به چند مورد مهم می پردازیم پس در ادامه با ما همراه باشید.

1_این روش غیر تهاجمی بوده و به هیچ عنوان نیاز به بیهوشی نیست و از همه بهتر این است که هیچگونه جای زخم عمیقی روی پوست ایجاد نمی‌شود و هیچگونه خونریزی صورت نمی‌گیرد.

2_به این روش مناسب برای افرادی است که ابروهای نازکی دارد و با انجام این روش شما به یک نتیجه 100 درصدی می‌رسید.

3_دوره نقاهت کوتاهی دارد و پس از چند روز قرمزی و التهاب از بین می‌رود و عوارض جانبی آن بسیار کم است و از همه مهمتر این است که شما با یک رویش تمام و جلوه زیبایی مواجه می‌شوید.

4_شما بعد از 6 ماه با یک ابروی زیبا و طبیعی و حتی پرپشت مواجه می‌شوید و از همه بهتر این است که زیبایی چهره شما کاملاً طبیعی و نرمال است.

کاشت ابروی طبیعی

فاکتورهای موثر در انتخاب مدل کاشت ابروی طبیعی:

از آنجا که مدل های کاشت ابروی طبیعی بسیار زیاد است بهتر است شما در هنگام انجام این روش فاکتورهای موثر را در نظر بگیرید چون کاشت ابرو بر اساس سلیقه شخصی و فرم چهره و سایر عوامل‌های مختلف طراحی و کاشته می‌شود. انتخاب مدل مناسب ابرو برای کاشت به عوامل‌های متعددی بستگی دارد که از جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. یکی از فاکتورهای موثر در انتخاب مدل کاشت ابروی طبیعی فرم چهره است که این فاکتور برای افراد در شرایط‌های متعدد کاملاً متفاوت است و از این رو نمی‌توان برای تمام مراجعه کنندگان یک نسخه پیچید.

  2. در انتخاب مدل های کاشت ابروی طبیعی سلیقه‌ شخصی یکی از فاکتورهای مهم و اساسی است چون بیشتر افراد به راحتی می‌توانند مدل ابروی خود را متناسب با صورت خود انتخاب کنند.

  3. رای و جنس موهای طبیعی شما مهم‌ترین تاثیر بزرگی بر انتخاب مدل ابرو دارد. شما در هنگام کاشت ابروهای طبیعی بهتر است این فاکتور را بیشتر از اندازه در نظر بگیرید چون رنگ چهره به تنهایی می‌تواند مدل ابروی شما را انتخاب کند.

در انتخاب مدل های کاشت ابروی طبیعی حتماً توصیه‌های متخصص و مشاوره‌ای خود را جدی بگیرید چون این افراد تجربه زیادی در این زمینه دارند و می‌توانند مناسب‌ترین مدل را برای شما انتخاب کنند و نتیجه آن این است که شما با ظاهری زیبا و با اعتماد به نفس ظاهر می‌شوید. در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتری دارید می توانید با تماس با شماره 02122176020 و یا مراجعه به وبسایت iranianclinic.com از کارشناسان کلینیک زیبایی ایرانیان مشاوره دریافت کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو