فیلم Bob Marley: One Love همچنان فروش خوبی در باکس آفیس دارد

منبع: فیگار

2

1402/12/23

23:42


فیلم Bob Marley: One Love علیرغم رقابت با Dune: Part Two و Kung Fu Panda 4، این هفته همچنان به جمع آوری پول در باکس آفیس جهانی ادامه داد.

فیلم Bob Marley: One Love همچنان فروش خوبی در باکس آفیس دارد

فیلم Bob Marley: One Love علیرغم رقابت با Dune: Part Two و Kung Fu Panda 4، این هفته همچنان به جمع آوری پول در باکس آفیس جهانی ادامه داد.

این فیلم اکنون نزدیک به یک ماه است که در سینماها اکران شده و همچنان در حول و حوش پنج گیشه برتر باکس آفیس داخلی حضور دارد، جایی که تاکنون نزدیک به 90 میلیون دلار فروش داشته است. قبلا تا حد زیادی تضمین شده بود که فیلم Bob Marley: One Love قبل از پایان کار خود به مرز 100 میلیون دلاری ‌می‌رسد، اما اینکه آیا بتواند از مرز 200 میلیون دلار هم در سطح جهانی عبور کند، هنوز مشخص نیست. این فیلم 71 میلیون دلار از بازارهای خارج از کشور به دست آورده که یعنی تاکنون مجموعا 160 میلیون دلار فروش داشته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


باکس آفیس فیلم Bob Marley: One Love

در فیلم Bob Marley: One Love به کارگردانی «رینالدو مارکوس گرین» که قبل از این کارگردانی فیلم زندگینامه‌ای برنده اسکار پادشاه ریچارد را بر عهده داشت، «کینگزلی بن آدیر» در نقش «باب مارلی» بازی می‌کند. به نظر می‌رسد همه در مورد بازی خاص «بن آدیر» در این فیلم، موافق هستند.

Bob Marley: One Love اکنون در وب‌سایت جمع‌آوری «Rotten Tomatoes» با امتیاز 42 درصدی قرار دارد؛ اما استقبال تماشاگران از روز افتتاحیه فیلم تا حالا نسبتا مثبت‌تر بوده است، میانگین امتیاز 92 توسط تماشاگران در «RT» و «A CinemaScore» ثبت شد.

فیلم Bob Marley: One Love

فیلم Bob Marley: One Love که با بودجه 70 میلیون دلاری تولید شده است، به یک دوره مهم از زندگی «مارلی» تمرکز دارد و ثابت می‌کند که ژانر بیوگرافی-موسیقی، مثل همیشه محبوب است. بزرگترین و بهترین بازارهای بین المللی Bob Marley: One Love عبارتند از: بریتانیا (17.4 میلیون دلار)، فرانسه (12.7 میلیون دلار)، آلمان (4.2 میلیون دلار)، استرالیا (4 میلیون دلار) و برزیل ( 4 میلیون دلار).

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی باکس آفیس فیلم Bob Marley: One Love چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: collider

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو