10 مدل کفش پاشنه بلند شیک برای سال 2024

10 مدل کفش پاشنه بلند شیک برای سال 2024


منبع: تیپ زا

1

1402/12/26

11:17


10 مدل کفش پاشنه بلند شیک برای سال 2024 10 مدل کفش پاشنه بلند شیک برای سال 2024 : کفش‌های پاشنه‌دار طرح‌دار یک کفش جذاب عالی برای ست کردن به کمد لباس شما و پوشیدن آن برای سال‌های آینده است. در اینجا 10 مورد از بهترین کفش پاشنه بلند طراحی برای شما آورده شده است […]

10 مدل کفش پاشنه بلند شیک برای سال 2024

10 مدل کفش پاشنه بلند شیک برای سال 2024

10 مدل کفش پاشنه بلند شیک برای سال 2024 : کفش‌های پاشنه‌دار طرح‌دار یک کفش جذاب عالی برای ست کردن به کمد لباس شما و پوشیدن آن برای سال‌های آینده است. در اینجا 10 مورد از بهترین کفش پاشنه بلند طراحی برای شما آورده شده است که باید در حال حاضر روی آنها سرمایه گذاری کنید.

10 مدل کفش پاشنه بلند شیک برای سال 2024

کفش‌های پاشنه‌دار بسیار زیبا و شیک زیادی وجود دارد که دانستن اینکه چه مدل‌هایی را انتخاب کنید دشوار است چه مدل‌ها بهترین هستند چه چیزی واقعاً با استایل شما ست میشود و کدام یک به اندازه کافی همه کاره هستند تا با طیف وسیعی از لباس‌های مختلف مطابقت داشته باشند.

به همین دلیل است که ما این لیست از 10 کفش پاشنه بلند را تهیه کرده ایم تا به شما کمک کنیم تا کفش مناسبی را برای ست کردن با استایل خود پیدا کنید.

این فهرست شامل پاشنه بلند ، بچه گربه‌ها و بسیاری دیگر از برندهای لوکس برتر و مد روز است که همگی در حال حاضر فوق‌العاده شیک هستند.

این کفش‌های پاشنه‌دار بسیار زیبا هستند با گزینه‌هایی برای ست شدن با ظاهر کاری هوشمندانه و گزینه‌های جذاب‌تر برای شب‌ها تا بتوانید کفش‌های پاشنه‌دار عالی‌ای را پیدا کنید که کمد لباس شما از دست رفته است!

10 مدل کفش پاشنه بلند

1. کفش پاشنه کوتاه مدل گربه ای

کفش‌های پاشنه گربه‌ای پرادا چند فصلی است که رواج پیدا کرده‌اند اما کفش‌های پاشنه جدید آن‌هایی هستند که واقعاً در زندگی‌تان به آن‌ها نیاز دارید! این کفش ها از چرم با مدل نوک تیز و دسته گلی چشمگیر که جلوی کفش را تزئین می کند ساخته شده است.

10 مدل کفش پاشنه بلند شیک برای سال 2024

10 مدل کفش پاشنه بلند شیک برای سال 2024

2. کفش پاشنه دار سن لوران لی

سن لوران همیشه با کفش‌های پاشنه‌دار کاملاً خیره‌کننده ارائه می‌کند و این کفش های نوک تیز انگشتی تفاوتی ندارند.

این پاشنه‌ها براق دارای یک پنجه مربعی باریک و شیک یک پشتی با سگک قابل تنظیم و یک پاشنه طلایی درخشان است که ارتفاع آن به 10 سانت می‌رسد. ظاهر خیره کننده این پاشنه ها و سادگی پر زرق و برق آنها، آنها را برای محل کار و یا بیرون از شب مناسب است.

10 مدل کفش پاشنه بلند شیک برای سال 2024

3. کفش‌های پاشنه‌دار و اسلینگ بک

در حال حاضر کفش‌های پاشنه‌دار و اسلینگ بک بسیار محبوب هستند به همین دلیل است که شما به این مدل اختراع Miu Miu با یک پاشنه بچه گربه در کمد لباس خود نیاز دارید!

10 مدل کفش پاشنه بلند شیک برای سال 2024

10 مدل کفش پاشنه بلند شیک برای سال 2024

4. کفش پاشنه بلند مدل ماگدا بوتریم 

این کفش‌های پاشنه‌دار مشکی و سفید متضاد Magda Butrym غیرقابل مقاومت هستند و هر شب عروسی رسمی یا کراوات مشکی را کاملاً تکمیل می‌کنند.

10 مدل کفش پاشنه بلند شیک برای سال 2024

5. کفش پاشنه دار جیمی 

جیمی چو به خاطر کفش‌های پاشنه‌دار باورنکردنی‌اش از جمله این کفش نوک انگشتی شگفت‌انگیز شناخته می‌شود! این کفش های پاشنه دار یک استایل شیک و عالی هستند که هرگز از مد نمی افتند و به اندازه کافی همه کاره هستند تا با طیف وسیعی از ظاهر مجلل مطابقت داشته باشند.

این کفش ها دارای یک پنجه نوک تیز ساخته شده از ساتن، یک پاشنه 3 سانتی و یک بند قوزک کریستالی مانند جواهرات هستند که در انتها با کریستالی به پایان می رسد و درخشش ظریفی را به کفش ها می بخشد.

کفش پاشنه دار جیمی 

6. کفش پاشنه دار گوچی GG با کریستال

با این مدل‌های GG با کریستال‌های زیبا جذاب شوید! این کفش‌های پاشنه براق کریستال‌های درخشان و ریز که آرم Gucci GG را تشکیل می‌دهند، بلندتر شده‌اند و آن‌ها را به کفش‌هایی ایده‌آل تبدیل می‌کنند تا جلوه‌ای از زرق و برق را به لباس کارتان بیافزایند یا ظاهر یک شام را به پایان برسانند.

کفش پاشنه دار گوچی GG با کریستال

کفش پاشنه دار گوچی GG با کریستال

7. کفش پاشنه دار Alaia Coeur

این کفش‌های پاشنه‌دار Alaia Coeur ترند کفش های امسال محسوب میشوند این کفش‌های پاشنه‌دار ترکیبی عالی از مد روز هستند و به شما اطمینان می‌دهند که واقعاً سزاوار جایگاهی در کمد لباس شما هستند.

کفش پاشنه دار Alaia Coeur

کفش پاشنه دار Alaia Coeur

8. مانولو بلانیک جیر سگک دار

یکی از ملزومات کمد لباس هر طرفدار کفش یا مد لوکس است و این مولدهای جیر از بهترین کفش های پاشنه بلند هستند.

این مانولو مال‌ها ظاهری کلاسیک و کم‌رنگ با پاشنه‌ای کوتاه 50 میلی‌متری و پنجه‌ای مجلل نوک‌دار جیر دارند که با سگک بزرگ تزئین شده‌اند تا ظاهری زیبا داشته باشند این کفش ها آنقدر شیک هستند که آنها را در چندین رنگ مختلف می خواهید!

مانولو بلانیک جیر سگک دار

مانولو بلانیک جیر سگک دار

9. کفش پاشنه بلند شانل

اگر به دنبال کفش‌های پاشنه‌دار براق و شیک هستید که بتوانید سال به سال آن را با هر لباسی بپوشید این کفش‌های پاشنه‌دار شانل دقیقا همان چیزی است که نیاز دارید.

کفش پاشنه بلند شانل

10. کفش های پاشنه بلند مدل Loewe

کفش های مدل Loewe یکی از جدیدترین محصولات اضافه شده به مجموعه کفش های Loewe با ظاهری جذاب است. این پاشنه‌های Loewe ست کلاسیک دارند.

. کفش های پاشنه بلند مدل Loewe

سخن پایانی:

امیدواریم این مقاله مورد پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد شما همچنین میتوانید با کلیک برروی 7 مدل کفش با شلوار لی که باید ست کنید این مقاله را هم بخوانید و نظرات و یا پیشنهادات خودتان را برای ما در پایین همین پست به اشتراک بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو