بیوگرافی او یئونگ سو بازیگر بازی مرکب +ماجرای تجاوز

منبع: شبونه

1

1402/12/26

15:45


بیوگرافی او یئونگ سو او یونگ سو به انگلیسی O Yeong-su بازیگر و تهیه کننده متولد ۱۹ اکتبر ۱۹۴۴ در کره جنوبی میباشد او سالها در سینما و تلویزیون کره فعالیت داشته است و برای بازی در سریال بازی مرکب در جهان شناخته شد. او بازیگری را در تئاتر در دهه ۱۹۶۰ شروع نمود و …

بیوگرافی او یئونگ سو بازیگر بازی مرکب +ماجرای تجاوز

بیوگرافی او یئونگ سو

او یونگ سو به انگلیسی O Yeong-su بازیگر و تهیه کننده متولد ۱۹ اکتبر ۱۹۴۴ در کره جنوبی میباشد او سالها در سینما و تلویزیون کره فعالیت داشته است و برای بازی در سریال بازی مرکب در جهان شناخته شد.

او بازیگری را در تئاتر در دهه ۱۹۶۰ شروع نمود و ۲۰۰ فیلم و سریال را بازی کرده است بازیگری را با راهبان بودایی در سینما اغاز کرد.

بیوگرافی او یئونگ سو بازیگر بازی مرکب +ماجرای تجاوز

سوابق

در سال ۲۰۲۱ برای بازی در سریال بازی مرکب در نقش «اوه ایل نام» به شهرت رسید سریالی که در سراسر جهان بیننده داشت و به عنوان پر بیننده ترین سریال جهان در سال 2021 لقب گرفت.

او برای بازی در این سریال جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را از آن خود کرد.

تجاوز به چند دختر

او یئونگ سو  در سال 2024 به اتهام آزار و اذیت جنسی مجرم شناخته شد و به حبس تعلیقی محکوم شد.

بیوگرافی او یئونگ سو بازیگر بازی مرکب +ماجرای تجاوز

دادگاه کره ای اعلام کرد که او یئونگ سو را به هشت ماه زندان، دو سال تعلیق و همچنین 40 ساعت حضور در برنامه درمان خشونت جنسی محکوم کرد.

این بازیگر 79 ساله که در سال 2017 به دو مورد آزار جنسی متهم شده بود، این اتهامات را رد کرده بود.

او در حال خروج از دادگاه به خبرنگاران گفت که قصد دارد علیه این تصمیم تجدید نظر کند. او هفت روز فرصت دارد تا تجدیدنظر کند وگرنه حکم تایید خواهد شد.

او متهم به لمس نامناسب یک بازیگر زن از جمله در آغوش گرفتن او، گرفتن دست و بوسیدن گونه او بود.

او یئونگ سو  قبلاً گفته بود که دست زن را در حالی که او را در اطراف دریاچه راهنمایی می‌کرد، نگه داشته است. او گفت: «من عذرخواهی کردم زیرا [آن فرد] گفت که در این مورد سر و صدا نمی کند، اما این به این معنا نیست که من اتهامات را قبول دارم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو