بهترین فیلم های جنگی 2024 ؛ معرفی 7 عنوان جذاب

بهترین فیلم های جنگی 2024 ؛ معرفی 7 عنوان جذاب


منبع: فیگار

1

1402/12/26

20:58


اگر به موضوعات مربوط به سیاست و جنگ‌های بزرگ علاقه‌مند هستید، بهترین فیلم های جنگی 2024 تمامی انتظارات شما را بر آورده خواهند کرد.

بهترین فیلم های جنگی 2024 ؛ معرفی 7 عنوان جذاب

اگر به موضوعات مربوط به سیاست و جنگ‌های بزرگ علاقه‌مند هستید، بهترین فیلم های جنگی 2024 تمامی انتظارات شما را بر آورده خواهند کرد.

یکی از ویژگی‌های جذاب بهترین فیلم های جنگی تاریخی ، توانایی خلق تجربه‌ای متفاوت و هیجان‌انگیز برای مخاطبان است. این فیلم‌ها با ترکیب عناصری همچون اکشن، نبرد‌های هیجان‌انگیز، سناریوهای پیچیده و داستان‌های پرمحتوا، قدرت به تصویر کشیدن جنگ و صحنه‌های نبرد را دارند. این ویژگی‌ها، تماشاگران را درگیر داستان می‌کنند و آنها را به دنیای تنش و تلاش برای بقا در مواجهه با تهدیدات جنگ می‌برند.

بهترین فیلم های جنگی جهان همچنین به نمایش‌های واقع‌گرایانه از رویدادهای تاریخی و نبردهای معروف پرداخته‌اند. این امر به مخاطبان فرصت می‌دهد تا با رویدادهای مهم تاریخی آشنا شوند و از زاویه دید جدیدی به آنها نگاه کنند. این فیلم‌ها معمولاً به صورت جذاب و همچنین آموزنده، اطلاعاتی درباره جنگ، افراد و رویدادهای تاریخی را به مخاطبان ارائه می‌دهند. در این نوشتار از فیگار به معرفی فیلم های جنگی جدید دوبله فارسی می‌پردازیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


همچنین در سال جدید، تکنیک‌های سینمایی پیشرفته، جلوه‌های ویژه و ترکیبی هوشمندانه از صدا و تصویر در هر فیلم سینمایی جنگی 2024 ، تجربه سینمایی فراگیری را برای مخاطبان فراهم می‌کنند. از جنگ هوایی تا نبردهای زمینی و دریایی، تصاویر شگفت‌انگیز و صحنه‌های اکشن پرهیجان با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته، زیبایی و واقع‌گرایی بیشتری از دنیای جنگ را به تصویر می‌کشند.

بهترین فیلم های جنگی 2024

در ادامه لیست بهترین فیلم های جنگی 2024 را مشاهده خواهید کرد. این لیست به انتخاب تیم تحریریه فیگار نوشته شده است.

بهترین فیلم های جنگی 2024

بهترین فیلم های جنگی 2024

به طور خلاصه، فیلم های سینمایی جنگی جدید خارجی با ترکیب هیجان، واقع‌گرایی، اکشن، روایت تاریخی و بازیگران بااستعداد، مخاطبان را به دنیایی از تنش، تلاش و تجربه سینمایی فراگیر می‌برند. این فیلم‌ها، علاقه‌مندان به جنگ و تاریخ و همچنین علاقه‌مندان به سینما را به خود جذب می‌کنند و تجربه‌ای ماندگار را برای آنها ایجاد خواهند کرد. در ادامه با فیلم های جنگی 2024 دوبله فارسی آشنا می‌شوید.

سرزمین بد (Land of Bad)

بهترین فیلم های جنگی 2024

    • کارگردان: ویلیام یوبانک
    • بازیگران: میلو ونتیمیلیا، راسل کرو، لیام همسورث، ریکی ویتل
    • تاریخ اکران: 16 فوریه 2024 (27 بهمن 1402)

سرزمین بد یکی از فیلم های جنگی جدید خارجی است. این فیلم به کارگردانی «ویلیام یوبانک»، داستان «کنی» با بازی «لیام همسورث»، افسر تازه‌کار وابسته به نیروهای دلتای ارتش آمریکا را روایت می‌کند که به فیلیپین فرستاده می‌شود تا یک دارایی سیا (CIA) که توسط تروریست‌ها ربوده شده است را نجات دهد.

هنگامی که ماموریت به مشکل می‌خورد و «کینی» در پشت خطوط دشمن گرفتار می‌شود، اپراتور هواپیمای بدون سرنشین Reaper (راسل کرو) به هدایت «کینی» کمک می‌کند و او در مسیر خود باید با موانع مبارزه کرده و خود را نجات دهد.

در این فیلم «میلو ونتیمیلیا»، «ریکی ویتل» و «لوک همسورث»، برادر بزرگتر «لیام»، همبازی هستند. به نظر می‌رسد فیلم سرزمین بد بازگشتی پر اکشن به فیلم‌های نجات نظامی مانند Saving Private Ryan و Black Hawk Down باشد. تا این لحظه، «یوبانک» تنها فیلم‌های علمی تخیلی و ترسناک را کارگردانی کرده بود؛ بنابراین جالب است که ببینید این فیلمساز جوان در زمینه بهترین فیلم های جنگی 2024 چه دستاوردهایی دارد.

فرار از آلمان (Escape from Germany)

بهترین فیلم های جنگی 2024

فیلم های جنگی جدید دوبله فارسی
  • کارگردان: تی سی کریستنسن
  • بازیگران: ویتنی پالمر، دیوید مک کانل، جوئل بیشاپ، لاندون هنمن
  • تاریخ اکران: 11 آوریل 2024 (23 فروردین 1403)

فرار از آلمان به عنوان یکی از بهترین فیلم های جنگی 2024 داستان 85 مبلغ مورمون از آمریکا را روایت می‌کند که سعی دارند از یک کلیسا در آلمان فرار کنند، زیرا نیروهای «آدولف هیتلر» شروع به بستن مرزهای کشور در آستانه جنگ جهانی دوم کرده‌اند.

این فیلم بر اساس خاطرات واقعی آن مبلغان ساخته شده و کارگردانی آن را «تی سی کریستنسن» بر عهده دارد و «پل واتریچ»، «ویتنی پالمر»، «سباستین مایکل بار» و «دیوید مک کانل» در آن ایفای نقش می‌کنند.

با وجود موضوع خشن، فرار از آلمان برای کسانی که به دنبال یک فیلم جنگی جدید هستند، بسیار مناسب خواهد بود. «تی سی کریستنسن» که مبلغ سابق کلیسای LDS بود، چندین فیلم با محوریت مورمونیسم ساخته است.

جنگ داخلی (Civil War)

بهترین فیلم های جنگی 2024

  • کارگردان: الکس گارلند
  • بازیگران: جسی پلمونز، نیک آفرمن، کرستن دانست، کیلی اسپانی
  • تاریخ اکران: 26 آوریل 2024 (7 اردیبهشت 1403)

جنگ داخلی که مورد انتظارترین فیلم جنگی آمریکایی در سال 2024 در نظر گرفته می‌شود، در آمریکای دیستوپیایی (ویران شهر) اتفاق می‌افتد که در آن دولت ایالات متحده با یک جناح جدایی طلب به رهبری تگزاس و کالیفرنیا روبرو خواهد شد. این فیلم جنگی 2024 توسط کمپانی «A24» به نویسندگی و کارگردانی «الکس گارلند» با بازی «کریستن دانست» و «واگنر مورا» ساخته شد.

این دو بازیگران به عنوان روزنامه نگارانی که این جنگ داخلی دوم را مستند می‌کنند، ظاهر می‌شوند و در عین حال باید برای زنده ماندن در برابر نیروهای نظامی تحت رهبری یک رئیس جمهور مستبد دست به هر کاری بزنند.

با توجه به توانایی «گارلند» به عنوان یک نویسنده و کارگردان ژانر علمی-تخیلی، جنگ داخلی مطمئناً بهترین فیلم جنگی 2024 خواهد بود. علاوه بر این، بودجه 50 میلیون دلاری جنگ داخلی، آن را به پرهزینه‌ترین فیلم کمپانی «A24» تا به امروز تبدیل کرده است.

وزارت جنگ ناجوانمردانه (The Ministry of Ungentlemanly Warfare)

بهترین فیلم های جنگی 2024

فیلم سینمایی جنگی 2024
  • کارگردان: گای ریچی
  • بازیگران: آلن ریچسون، هنری کاویل، ایزا گونزالس، هیرو فاینس تیفین
  • تاریخ اکران: 19 آوریل 2024 (31 فروردین 1403)

«گای ریچی» پس از موفقیت فیلم خود در سال 2023 به نام The Covenant، با یک فیلم جنگی جدید بازگشته است. این فیلم بر اساس کتاب جنگجویان مخفی چرچیل: داستان واقعی انفجاری نیروهای ویژه مستاصل از جنگ جهانی دوم در سال 2014، نوشته «دیمین لوئیس» ساخته شده که روایتی تخیلی از تشکیل «مدیر عملیات ویژه» است، سازمانی که «وینستون چرچیل» بنیان گزار آن بود و از ابزارهای غیرمتعارف و خشونت آمیز استفاده می‌کرد.

در حالی که The Covenant بسیار سنگین‌تر و دراماتیک‌تر از بسیاری از فیلم‌های قبلی «ریچی» بود، به نظر می‌رسد وزارت جنگ ناجوانمردانه این فیلمساز را در تمام شکوه و جلال اکشن‌اش، با دیالوگ‌های خنده‌دار و سنگین‌ برجسته کند و به یکی از برترین فیلم های جنگی 2024 دوبله فارسی تبدیل شود.

بونهوفر (Bonhoeffer)

بهترین فیلم های جنگی 2024

  • کارگردان: تاد کومارنیکی
  • بازیگران: جوناس داسلر، آگوست دیل، موریتز بلیبترئو، دیوید جانسون
  • تاریخ اکران: 2024

بونهوفر یکی از بهترین فیلم های جنگی 2024 است که داستان واقعی یک کشیش به نام «دیتریش بونهوفر» را روایت می‌کند که در اوج جنگ جهانی دوم در برابر نازیسم در برلین ایستادگی کرد و در یک اردوگاه کار اجباری آلمان در سال 1945 اعدام شد. «جوناس داسلر» در نقش اصلی بازی می‌کند و همچنین «آگوست دیل»، «دیوید جانسون» و «فلولا بورگ» در آن حضور دارند.

در حالی که چندین فیلم برای روایت داستان «بونهوفر» ساخته شده‌اند، برداشت «کومارنیکی» از این قهرمان احتمالا بلندپروازانه‌ترین و پیشگامانه‌ترین تکرار تا به امروز خواهد بود، زیرا استودیو «Angel»، شرکتی که سازنده فیلم بسیار موفق Sound of Freedom است، به عنوان توزیع‌کننده اصلی این فیلم حضور دارد.

بونهوفر جدا از داستان جذاب و بازیگران قدرتمندش، احتمالاً به لطف کمک‌های «جان ماتیسون»، فیلمبردار دوبار نامزد جایزه اسکار، به یکی از بهترین فیلم های جنگی جدید خارجی تبدیل شود.

گلادیاتور 2 (Gladiator 2)

بهترین فیلم های جنگی 2024

فیلم های سینمایی جنگی جدید خارجی
  • کارگردان: ریدلی اسکات
  • بازیگران: پدرو پاسکال، کانی نیلسن، دنزل واشنگتن، پل مسکال
  • تاریخ اکران: 22 نوامبر 2024 (2 آذر 1403)

تقریباً 25 سال پس از اکران فیلم گلادیاتور به کارگردانی «ریدلی اسکات» که 5 بار برنده اسکار شد، این کارگردان سرشناس سرانجام تماشاگران را با دنباله‌ای از این فیلم شگفت‌زده خواهد کرد.

جزئیات داستان گلادیاتور 2 تا حد زیادی مخفی نگه داشته شده، اگرچه می‌دانیم که «پل مسکال» در نقش «لوسیوس»، پسر «ماکسیموس»، رول اصلی را بازی خواهد کرد.

«کانی نیلسن» و «درک ژاکوبی» قرار است نقش‌های خود را از فیلم قبلی بازی کنند، در حالی که بازیگران با استعدادی مانند «دنزل واشنگتن» و «پدرو پاسکال» در قسمت دوم حضور خواهند داشت. گلادیاتور 2 به راحتی این پتانسیل را دارد که یکی از برترین فیلم های سینمایی جنگی جدید خارجی باشد.

شش سه گانه هشت (Six Triple Eight)

بهترین فیلم های جنگی 2024

  • کارگردان: تایلر پری
  • بازیگران: کری واشنگتن، سوزان ساراندون، دین نوریس، سم واترستون
  • تاریخ اکران: 2024

فیلم Six Triple Eight بر دستاوردهای یگان کاملاً زن و سیاهپوست ارتش ایالات متحده متمرکز خواهد شد. در این فیلم جنگی 2024 که قرار است توسط «نتفلیکس» اکران شود، «کری واشنگتن» در نقش «سرگرد چاریتی آدامز»، افسر فرمانده گردان پستی 855 زن که تا پایان سال 2018 به بالاترین رتبه زن آفریقایی آمریکایی در ارتش تبدیل شد، بازی می‌کند.

همچنین «سام واترستون»، «سوزان ساراندون» و «اپرا وینفری» نیز در این فیلم به ایفای نقش پرداختند. با توجه به کارگردان و بازیگران مطرح، انتظار می‌رود که Six Triple Eight برترین فیلم سینمایی جنگی 2024 باشد.

سوالات متداول

آیا قسمت سوم فیلم گلادیاتور ساخته خواهد شد؟

تا به حال خبری در مورد ساخت قسمت سوم مجموعه گلادیاتور منتشر نشده است.

بهترین انیمیشن جنگی 2024 چیست؟

از بهترین انیمیشن جنگی در سال جدید می‌توان The Lord of the Rings: The War of Rohirrim را نام برد. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید مطلب بهترین انیمیشن های 2024 را مطالعه کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مطلب بهترین فیلم های جنگی 2024 چه بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو