سفره هفت سین چوبی با انواع ایده های خلاقانه و لاکچری

سفره هفت سین چوبی با انواع ایده های خلاقانه و لاکچری


منبع: آرگا

1

1402/12/27

11:17


سفره هفت سین چوبی از انواع ظروف هفت سین پرطرفدار و جذاب بوده که در مدل ها و سبک های متنوعی وجود داشته و افراد می توانند طبق سلیقه و نیاز خود از مدل خاصی بهره مند شده و برای جشن سال نو سفره هفت سین جذابی را چیدمان نمایند.

یکی از سنت های قدیمی و ماندگار ایرانیان که هر ساله با شروع سال جدید و آغاز فصل بهار برگزار شده و جایگاه ویژه ای دارد جشن نوروز بوده که تدارکات و تزیینات مختص به خود را دارد. چیدن یک سفره یا میز هفت سین از جمله این موارد بوده که هر فردی بنا به سلیقه و هنری که دارد مدل دلخواهی را انتخاب کرده و برای عید نوروز استفاده می کند. در همین راستا تصمیم داریم در این مطلب به جهت ایده گرفتن شما عزیزان به نمایش مدل های جدید سفره هفت سین چوبی بپردازیم.

انواع هفت سین عید چوبی

مدل های جذاب سفره هفت سین چوبی

به طور کلی باید گفت چیدن یک سفره هفت سین شیک و جذاب از جمله اقدامات مراسم عید نوروز بوده که انتخاب سبک تزیین و ظروف هفت سین بستگی به سلیقه و ذوق هنری افراد دارد. هفت سین از هفت جزء تشکیل شده که هر کدام نماد و نشانه چیزی بوده و ایده های متنوعی برای دیزاین و زیبا سازی آن ها وجود داشته که افراد می توانند از آن ها الگوبرداری نمایند.

هفت سین در واقع دارای هفت عنصر بوده که اسم آن ها با سین شروع شده و دیگر عناصر نیز در کنار آن ها قرار داده شده و بر روی میز یا سفره چیده می شوند. در زمان قدیم تمامی این لوازم را بر روی پارچه ای همانند سفره قرار می دادند که به آن سفره می گفتند به همین خاطر بوده که اسم آن با اصطلاح هفت سین بیان می شود.

امروزه اغلب افراد تمایل دارند به جای قرار دادن وسایل هفت سین بر روی زمین و بکار بردن سفره از یک میز استفاده نموده و اجزای هفت سین را بر روی آن بچینند. ولی قسمت های دیگر این آیین قدیمی تا حدودی بدون تغییر مانده و مردم همچنان بر اساس همان سنت قدیم آداب آن را به جا می آورند.

به طور معمول وسایل هفت سین داخل ظروف مختلفی از قبیل ظروف شیشه ای، سفالی، چینی، چوبی و … قرار گرفته شده و دیزاین می شوند که انتخاب هر کدام بستگی به سلیقه افراد دارد. در میان این اقلام ظروف چوبی بسیار محبوب بوده و طرفداران زیادی دارد زیرا جلوه ای جذاب از طبیعت را نمایش داده و عناصر هفت سین را به زیبایی تمام نشان می دهد.

مدل های متنوع سفره هفت سین چوبی

انواع ظروف هفت سین روستیک

هفت سین در واقع سفره ای بوده که ایرانیان در زمان عید نوروز آن را تدارک دیده و تزیین می کنند. این سفره امکان دارد بر روی زمین یا میز قرار داده شود. افراد خانواده به طور معمول زمان تحویل سال را در کنار سفره جمع شده و به جشن و پایکوبی می پردازند.

هفت سین چوبی نسبت به دیگر مدل های هفت سین جذاب تر بوده و به نوعی ترند تبدیل شده است. ضمن این که دوام و ماندگاری بالایی داشته و هرگز از مد نمی افتد. از این رو با انتخاب یک مدل مناسب از آن می تواتید تا سالیان زیادی از این ظروف استفاده نمایید. در ادامه مدل های جذابی از انواع هفت سین چوبی را برای مشاهده در اختیارتان قرار داده ایم.

انواع هفت سین عید زیبا چوبی

انواع هفت سین چوبی جذاب

انواع هفت سین عید چوبی

سبک های جدید هفت سین چوبی

مدل های زیبا هفت سین چوبی

مدل های مختلف سفره هفت سین چوبی

سبک های شیک هفت سین چوبی

 

سبک های متنوع هفت سین چوبی

مدل های جالب سفره هفت سین چوبی

سبک های خاص هفت سین چوبی

مدل های جدید هفت سین چوبی

انواع هفت سین چوبی جذاب

مدل های جالب هفت سین عید چوبی

سبک های زیبا هفت سین چوبی

مدل های خاص هفت سین چوبی

سبک های جذاب هفت سین چوبی

 

انواع هفت سین چوبی زیبا

مدل های مختلف هفت سین چوبی

مدل های بی نظیر هفت سین عید چوبی

سبک های متفاوت هفت سین چوبی

سبک های زیبا هفت سین چوبی

مدل های خاص سفره هفت سین چوبی

سبک های جذاب هفت سین چوبی

انواع ظروف هفت سین چوبی جذاب

انواع هفت سین چوبی بی نظیر

انواع هفت سین چوبی زیبا

مدل های شیک هفت سین چوبی

مدل های جذاب سفره هفت سین چوبی

تصاویری که ملاحظه نمودید مدل های زیبا و متفاوتی از انواع سفره هفت سین چوبی بود که امیدواریم مورد توجه و رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم شما را در انتخاب مدل مدنظرتان راهنمایی لازم کرده باشیم. همچنین می توانید برای یادگیری نحوه کاشت سبزه ارزن و آموزش ساخت عروسک اژدها بر روی لینک های داده شده کلیک کرده و از این مطالب بازدید نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو