معرفی برند پرفروش سرخ کن بدون روغن

معرفی برند پرفروش سرخ کن بدون روغن


منبع: نم نمک

2

1402/12/28

15:43


سرخ کن بدون روغن یکی از لوازم آشپزخانه است که از محبوبیت و فروش بالایی برخودار است. امروزه برندهای مختلفی اقدام به تولید و عرضه سرخ کن کرده اند و همین مورد سبب شده است که شاهد بازار رقابتی باشیم.

معرفی برند پرفروش سرخ کن بدون روغن

معرفی برند پرفروش سرخ کن بدون روغن

سرخ کن بدون روغن یکی از لوازم آشپزخانه است که از محبوبیت و فروش بالایی برخودار است. امروزه برندهای مختلفی اقدام به تولید و عرضه سرخ کن کرده اند و همین مورد سبب شده است که شاهد بازار رقابتی باشیم. اگر شما هم برای خرید سرخ کن بدون روغن به بازار مراجعه کرده باشید با برندها ، قیمت ها و مشخصات متفاوتی روبرو شده اید که انتخاب را برای شما دشوار کرده است. در ادامه با ما همراه باشید تا با بهترین مارک سرخ کن بدون روغن موجود در بازار ایران بیشتر آشنا شوید.

معرفی برند پرفروش سرخ کن بدون روغن

معرفی برند پرفروش سرخ کن بدون روغن

بهترین برند سرخ کن بدون روغن خارجی

بهترین مارک سرخ کن بدون روغن به صورت لیستی عبارت است از :

  • نینجا (Ninja)
  • باریتون (Bariton)
  • نوتریکوک (Nutricook)
  • فیلیپس (Philips)

سرخ کن بدون روغن

سرخ کن نینجا 

سرخ کن نینجا یکی از برندهای محبوب سرخ کن بدون روغن است که توانسته فروش مناسبی داشته باشد. این محصول در کشور آمریکا تولید شده و توانسته نیاز کاربران خود را پاسخگو باشد. جنس بدنه سرخ کن نینجا از ترکیب پلاستیک و استیل ضدزنگ ساخته که از مقاومت قابل قبولی برخودار است. همچنین سرخ کن نینجا در دو مدل تک سبد و دوسبد (دوقلو) طراحی شده که شما با توجه به جمعیت خانواده خود می توانید یکی را انتخاب و خریداری کنید. ظرفیت سرخ کن نینجا بین 3.8 لیتر تا 9.5 لیتر است که با توجه به نیاز خود یکی را می توانید انتخاب کنید. همچنین قدرت سرخ کن های نینجا بین 1550 وات تا 2740 وات است و برای تهیه انواع غذا گزینه مناسبی هستند. از دیگر امکانات سرخ کن های نینجا می توان به پنل تنظیمات دیجیتالی ، پایه های ضدلرزش و برنامه پخت اتوماتیک اشاره کرد. همچنین سرخ کن دوقلو نینجا به شما این امکان را می دهد که دوغذای متفاوت را به صورت همزمان تهیه و نوش جان کنید.

سرخ کن باریتون 

سرخ کن باریتون

سرخ کن باریتون یکی دیگر از سرخ کن های با کیفیت و خوش فروش موجود در بازار است. سرخ کن باریتون در کشور کانادا تولید می شود و از کیفیت و عملکرد بالایی برخوردار است. این سرخ کن کانادایی با طراحی خاص و دلنشین خود توانسته نظر مخاطبان سخت پسند را به خود جلب کند. در ساخت بدنه این محصول حرفه ای از ترکیب پلاستیک فشرده و استیل استفاده شده که علاوه بر زیبایی باعث افزایش مقاومت آن در برابر حرارت شده است. سرخ کن های باریتون در دو مدل تک سبد و یک مدل دوقلو ساخته شده که شما با توجه به نیاز خود می توانید یکی را انتخاب و خریداری نمایید. ظرفیت سرخ کن باریتون بین 5/5 لیتر تا 9 لیتر در نظر گرفته شده که برای خانواده های کم جعیت و پرجمعیت گزینه مناسبی هستند. قدرت سرخ کن باریتون با توجه به مدل و ظرفیت آن ها بین 1500 وات تا 2850 وات است که در مقایسه با سایر رقبا از قدرت بیشتری برخودار هستند. همچنین این محصول دارای پنل تنظیمات دیجیتالی و برنامه های پخت اتوماتیک است که سرعت و کیفیت آشپزی شما را افزایش می دهد. سرخ کن دوقلو باریتون به شما این امکان را می دهد که دو غذای متفاوت را به صورت همزمان تهیه و نوش جان کنید.

سرخ کن نوتریکوک

سرخ کن نوتریکوک

یکی از سرخ کن های آمریکایی و پرفروش موجود در بازار ، سرخ کن نوتریکوک است. سرخ کن نوتریکوک دارای طراحی متنوع و جذاب است. در طراحی بدنه این سرخ کن از پلاستیک و استیل استفاده شده که علاوه بر زیبایی باعث مقاومت آن در برابر تغییرات دما شده است. ظرفیت سرخ کن نوتریکوک بین 5.5 لیتر تا 8.5 لیتر است که با توجه به جمعیت خانواده خود می توانید یکی از ظرفیت ها را خریداری نمایید. همچنین قدرت سرخ کن نوتریکوک بین 1700 وات تا 2400 وات است که برای طبخ انواع مختلفی از غذاها گزینه مناسبی است. همچنین این سرخ کن حرفه ای مجهز به پنل تنظیمات دیجیتالی و برنامه های پخت اتوماتیک است که آشپزی را آسان و دلپذیر می کند. همچنین سرخ کن دوقلو نوتریکوک یکی از پرکاربردترین سرخ کن های موجود در بازار است که به شما این مکان را می دهد تا دو غذای متفاوت را به صورت همزمان تهیه و طبخ کنید.

سرخ کن فیلیپس

فیلیپس در بین معروف ترین مارک های سرخ کن بدون روغن است که طرفداران زیای دارد. سرخ کن های فیلیپس در مدل های مختلفی تولید و به بازار عرضه شده است که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. علاوه بر این مورد ، فیلیپس در بازه قیمتی مختلفی تولید شده است و کاربران با بودجه های مختلف می توانند گزینه مناسب خود را انتخاب کنند. تمامی سرخ کن های فیلیپس مجهز به برنامه های پخت پیش فرض و فن کانوکشن هستند و برخی از مدل های آن نظیر HD9280 از اینترنت اشیا استفاده می کنند و شما می توانید با گوشی هوشمند خود ، سرخ کن را تنظیم کنید.

سخن آخر؛ سرخ کن بدون روغن چی بخرم؟

سرخ کن باریتون ، نینجا و نوتریکوک در رده بهترین سرخ کن های موجود در بازار ایران هستند که از نظر کیفیت ، عمکلرد و قیمت توانسته اند رضات مشریان را به خود جلب کنند. اگر به دنبال خرید سرخ کن بدون روغن اقتصادی هستید ، بهتر است برند باریتون و سرخ کن های تک قلو نینجا را در نظر بگیرید و اگر به دنبال تنوع بیشتر و امکانات بیشتری هستید ، بهتر است به سراغ برند فیلیپس و یا نوتریکوک بروید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو