بیوگرافی شاکر بوری کیست و کجاست + همسر و کلیپ ها

بیوگرافی شاکر بوری کیست و کجاست + همسر و کلیپ ها


منبع: شبونه

1

1402/12/29

02:14


بیوگرافی شاکر بوری شاکر بوری طنزپرداز متولد 1370 در آبادان بوده که با ساخت کلیگ های طنز اقتصادی و سیاسی در شبکه های اجتماعی به شهرت رسید نام او زمانی بر سر زبان ها افتاد که در سال 1402 به علت ساخت چند کلیپ سیاسی دستگیر و روانه زندان شد بعداز دستگیری ویدیوها و کلیپ …

بیوگرافی شاکر بوری کیست و کجاست + همسر و کلیپ ها

بیوگرافی شاکر بوری

شاکر بوری طنزپرداز متولد 1370 در آبادان بوده که با ساخت کلیگ های طنز اقتصادی و سیاسی در شبکه های اجتماعی به شهرت رسید نام او زمانی بر سر زبان ها افتاد که در سال 1402 به علت ساخت چند کلیپ سیاسی دستگیر و روانه زندان شد بعداز دستگیری ویدیوها و کلیپ های او بازدیدهای میلیون به دست اورد و رسانه های ضدانقلابی به بازنشر وسیع کلیپ های او کمک کردند.

درباره اینکه شاکر بوری آیا متاهل است یا خیر اطلاع چندانی وجود ندارد.

شاکر بوری کیست و الان کجاست

شاکر بوری بلاگ و طنزپرداز متولد 1370 در آبادان است که با ویدیوهای کوتاهی که از خود ضبط میکند و در اینستاگرامش به اشتراک میگذارد مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت او خیلی زود موفق شد فالوئرهای زیادی به دست اورد طنز های انتقادی شاکر بوری از دولت انقدر زیاد بود که حتی در تابستان 1402 دستگیر شد شهرت اش برای کلیپ هایی است که ازخود به اشتراک  میگذارد و در مورد مسائل مختلف صحبت میکند و به نوعی ان را سوژه طنز قرار میدهد و یا تمسخر میکند.

شاکری بوری کیست بیوگرافی و حواشی

حواشی

شاکر بوری جوان دهه هفتاده اهل آبادان است که در اینستاگرام با ویدیوهایی که از خود به اشتراک میگذارد در مورد مسائل مختلف صحبت میکند اما گاهی به دلیل کم تجربگی و سهل انگاری موضوعات را مورد تمسخر قرار میدهد که برایش دردسرساز میشود.

همان طور که می دانید دنیای اینستاگرام هم جای عجیبی است. عجیب از آن جهت که خیلی وقت ها باید مراقب حرف ها و گفتارهای خود باشیم. گلهی حتی طنز هم می تواند توهین تلقی شود.

برای همین است که بلاگرها باید حواسشان را بیش از پیش جمع کنند و از هر کلید واژه ای برای جذب مخاطب استفاده ننمایند.

شاکری بوری کیست بیوگرافی و حواشی

بازداشت

همانطوز که اشاره شد شاکر بوری در صحبت کردن به برخی از مسائل به خصوص مسائل اقتصادی و سیاسی و اجتماعی با سهل انگاری عمل میکند که البته دلیلش اگاه نبودن به طنز پردازی است و در این زمینه ناشی عمل میکند.

در روزهای اخیر، او طنزهایی تندی را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که همین طنزها احتمالا باعث شد دستگیر شود. (البته هنوز دلیل اصلی مشخص نیست)

شاکر بوری، طنزهای خود را در اینستاگرام منتشر می‌کرد و بیش از یک میلیون و سیصد هزار دنبال‌کننده داشت.

او در طنزهایش، به امور اقتصادی و سیاسی اشاره می‌کرد و نقدهایی را نسبت به مسئولان می‌کرد.

شاکری بوری کیست بیوگرافی و حواشی شاکری بوری کیست بیوگرافی و حواشی

اما در چند روز گذشته، ویدیوهای تندی را علیه مقامات در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته بود، منجر به بازداشت وی شده است. البته پیش تر از این ها هم بلاگرهایی بوده اند که عرف و خط قرمز های جامعه را آنگونه که باید رعایت نکرده بودند. این رعایت نکردن عرف معمولا با شکایت افراد سوم شخص روبرو می شود.

در هر صورت ما امیدواریم که این پسر آبادانی که توانسته است به شهرت دست پیدا کند و تمامی بلاگرهایی که در حوزه طنز کار میکنند. چهارچوبی را برای فعالیت انتخاب کنند که در عرف عمومی پذیرفته تر باشد . بگذریم امیدوارم لحظات خوبی را سپری کنید.

شاکر بوری ساکن آبادان است و از چند سال گذشته در فضای مجازی از جمله اینستاگرام و یوتیوب فعالیت طنز انجام می‌داد. او مواضع برخی مسئولان یا مسایل اجتماعی را پایه طنز انتقادی خود قرار داده و کلیپ‌های ویدیو تولید می‌کرد.

شاکر بوری توجه کاربران بسیاری را جلب کرده است و پیج او در اینستاگرام تعداد یک میلیون و سیصد هزار دنبال کننده داشت که در روزهای گذشته غیر فعال شده است.

آزاد شدن از زندان

شاکر بوری بعد از آزاد شدن از زندان مجددا به فعالیت خود در شبکه های اجتماعی ادامه داد و به ساخت کلیپ های انتقادی اش مسئولان کشور پرداخت او همچنان به روال گذشته خود ادامه میدهد و باید ببینیم چه اتفاقی برای او خواهد افتاد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو