علت فوت فرامرز اصلانی مشخص شد +عکس همسرش

منبع: شبونه

1

1403/1/2

09:57


علت درگذشت و فوت فرامرز اصلانی فرامرز اصلانی خواننده قدیمی و با سابقه کشورمان در سن 69 سالگی بر اثر سرطان در 2 فروردین 1403 درگذشت او سالها در عرصه موسیقی فعالیت حرفه ای داشت آهنگ هایی با اشعار بسیار زیبا و پر مفهوم که نشان میداد از سواد بسیار بالایی در موسیقی بهره مند …

علت فوت فرامرز اصلانی مشخص شد +عکس همسرش

علت درگذشت و فوت فرامرز اصلانی

فرامرز اصلانی خواننده قدیمی و با سابقه کشورمان در سن 69 سالگی بر اثر سرطان در 2 فروردین 1403 درگذشت او سالها در عرصه موسیقی فعالیت حرفه ای داشت آهنگ هایی با اشعار بسیار زیبا و پر مفهوم که نشان میداد از سواد بسیار بالایی در موسیقی بهره مند است.

مرحوم اصلانی درست در یک 40 روز پیش در اینستاگرامش پستی به اشتراک گذاشت و خبر از بیماری اش داد او نوشت که تصمیم دارد از خوانندگی فاصله بگیرد و با بیماری سرطان بجنگد او نوید روزهای خوبی را میداد که بتواند درمان شود و دوباره به میادین موسیقی بازگردد اما بعد از 40 روز از انی پست فوت کرد.

علت فوت فرامرز اصلانی مشخص شد +عکس همسرش

فرامرز اصلانی همه کارهای آهنگ هایش را خودش انجام میداد از نوازندگی و ترانه سرایی گرفته تا آهگسازی و اساخت ملودی توسط این هنرمند انجام میگرفت و او را به یک خواننده همه چیز تمام تبدیل کرده بود.

فرامرز اصلانی متولد سال ۱۳۳۳ در شهر تهرانی است او در زمینه موسیقی ترانه سرایی و آهنگسازی فعالیت دارد

مادر و پدر او نیز از علاقه‌مندان به موسیقی بودند و بسیاری از اهالی اهل هنر در سال‌های پیش از انقلاب به خانه آنها رفت و آمد داشتند که از جمله میتوان به حسین بنان اشاره کرد مادر او صدای زیبایی داشت و ترانه می‌خواند و پدرش تار و ستار می‌نواخت.

فرامرز اصلانی دو بار ازدواج کرد و همسر اول او انگلیسی بود و دارای دو دختر می‌باشد که در زمینه موسیقی فعالیت دارند.

فرامرز اصلانی تحصیلات خود را در رشته‌ی روزنامه نگاری دانشگاه لندن گذرانده است. وی پس از فارغ التحصیلی در این زمینه مشغول به کار شد و نوشته‌هایی را با زبان‌های انگلیسی و فارسی به انتشار رساند.

او در سال 1972 از انگلستان به لس آنجلس سفر کرد و به مدت 4 سال در آنجا ساکن ماند اما پس از آن به ایران آمد و در یکی از روزنامه‌های انگلیسی زبان به نام تهران ژورنال(Tehran Journal) به فعالیت روزنامه نگاری‌اش ادامه داد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو