بیوگرافی بازیگران فیلم قصر شیرین با نقش +دانلود و خلاصه داستان

بیوگرافی بازیگران فیلم قصر شیرین با نقش +دانلود و خلاصه داستان


منبع: شبونه

1

1403/1/2

11:16


اسامی بازیگران فیلم قصر شیرین اسامی بازیگران فیلم سینمایی قصر شیرین تولید سال 1397 با بازی حامد بهداد عبارتند از: حامد بهداد بازیگر نقش جلال ژیلا شاهی بازیگر نقش نجمه یونا تدین بازیگر نقش علی نیوشا علیپور بازیگر نقش سارا اکبر آیین بازیگر نقش بهروز آزاده نوبهاری بازیگر نقش نسرین زهیر یاری بازیگر نقش دایی …

بیوگرافی بازیگران فیلم قصر شیرین با نقش +دانلود و خلاصه داستان

اسامی بازیگران فیلم قصر شیرین

اسامی بازیگران فیلم سینمایی قصر شیرین تولید سال 1397 با بازی حامد بهداد عبارتند از:

  • حامد بهداد بازیگر نقش جلال
  • ژیلا شاهی بازیگر نقش نجمه
  • یونا تدین بازیگر نقش علی
  • نیوشا علیپور بازیگر نقش سارا
  • اکبر آیین بازیگر نقش بهروز
  • آزاده نوبهاری بازیگر نقش نسرین
  • زهیر یاری بازیگر نقش دایی

درباره فیلم قصر شیرین

فیلم سینمایی قصر شیرین یکی از فیلم ها پر فروش سینمای ایران به کارگردانی و تهیه کنندگی رضا میرکریمی میباشد که دارای موضوع اجتماعی و درام است

بیوگرافی بازیگران فیلم قصر شیرین با نقش +دانلود و خلاصه داستان

«قصر شیرین» ساخته رضا میرکریمی بعد از دو فیلم «امروز» و «دختر» که آثاری ناامیدکننده و ضعیف بودند، خوشبختانه خبر از بازگشت میرکریمی به یک مسیر متعادل‌تر دارد.

خلاصه داستان

در خلاصه داستان قصر شیرین آمده است: جلال پس از آزادی از زندان، به تلافی رفتار افشاگرانه شیرین، او و دو فرزندشان را ترک کرده و با زن دیگری ازدواج کرده است. پس از رفتن شیرین به کما، جلال به جدایی دستگاهها از بدن شیرین رضایت داده و قلب او را به قیمت 50 میلیون تومان به خانواده یک بیمار قلبی فروخته است. اقدامی که خانواده همسرش از آن بی خبرند و تنها باجناق جلال از این موضوع مطلع است و…

بیوگرافی بازیگران فیلم قصر شیرین با نقش +دانلود و خلاصه داستان

بیوگرافی حامد بهداد در نقش جلال

حامد بهداد زاده ۲۶ آبان ۱۳۵۲ در شهر مشهد است. وی دارای تحصیلات لیسانس رشته بازیگری تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی تهران است. وی برای نخستین بار با فیلم آخر بازی به سینمای ایران معرفی شد و برای آن کاندیدای سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشنواره فیلم فجر شد. او در فیلم «روز سوم» «محمدحسین لطیفی، ۱۳۸۵» در نقش یک افسر عراقی که در بحبوحه محاصره خرمشهر عاشق دختری خرمشهری می‌شود.

بیوگرافی بازیگران فیلم قصر شیرین با نقش +دانلود و خلاصه داستان

بیوگرافی ژیلا شاهی در نقش نجمه

ژیلا شاهی در سال ۱۳۸۰ زمانی که ۱۴ساله بود، به همراه پدرش به تماشای فیلم رفتند. فیلمی که هر دو آنها را تحت‌تأثیر قرار داد و مسیر زندگی ژیلا به سمت تلویزیون و هنر سینما هدایت کرد. وی می‌گوید: “بعد از اینکه فیلم تمام شد، به پدرم گفتم می دونم می‌خواهم چکاره شوم.”

از همان روز با پدرم در موردعلاقه‌ام به بازیگری صحبت کردم. در همان سال در کلاس‌های بازیگری تئاتر اردبیل ثبت‌نام و شروع به فعالیت هنری کردم. پدر ژیلا شاهی تا سال‌ها مشوق و پشتیبان وی در بازیگری بود.

بیوگرافی بازیگران فیلم قصر شیرین با نقش +دانلود و خلاصه داستان

بیوگرافی یونا تدین در نقش علی

یونا تدین بازیگر نوجوان سینما و تلویزیون متولد ۲۳ اسفند ۱۳۸۵ درتهران است و حدود ۱۴ سال سن دارد. والدین او حامد تدین و تارا مادرشاهی هستند که هر دو مهندس و در کار ساخت و ساز می باشند.

یونا بازیگری را از خوردسالی شروع کرده است و از یک سالگی در تیزر های تبلیغاتی حضور داشته است. اما فعالیت جدی او با سینمایی نقطه کور به کارگردانی مهدی گلستانه شروع شد.پس از آن برای سریال بچه مهندس تست داد و ازبین ۷۰۰ نفر قبول شد. او در سریال بچه مهندس نقش کودکی جواد جوادی را بازی کرده است. وی با اینکه سن کمی دارد اما یک نامزدی سیمرغ بلورین را در کارنامه هنری خود دارد.

بیوگرافی بازیگران فیلم قصر شیرین با نقش +دانلود و خلاصه داستان

بیوگرافی نیوشا علیپور بازیگر نقش سارا

نیوشا علیپور، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون سریال تلویزیونی «بچه مهندس»، فیلم سینمایی «قصر شیرین» و سریال شبکه نمایش خانگی «زخم کاری» فعالیت داشته است.نیوشا علیپور بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار نیوشا علیپور می‌توان به بازیگری در سریال بچه مهندس اشاره کرد. نیوشا علیپور در سال 1396 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم نیوشا علیپور در این سال، بازیگری در سریال بچه مهندس به کارگردانی علی غفاری و محمدجواد کاسه‌ساز محسوب می‌شود.

همچنین ببینید

بیوگرافی بازیگران فیلم ضد با نقش

بیوگرافی بازیگران فیلم هناس با نقش

عوامل پشت صحنه

تهیه کننده و کارگردان : سیدرضا میرکریمی ، نویسندگان : محسن قرائی و محمد داودی بر اساس طرحی از سیدرضا میرکریمی ، مدیر فیلمبرداری : مرتضی هدایی ، طراح صحنه و لباس : آتوسا قلمفرسایی ، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان : محمد عسگری ، صدابردار : سعید بجنوردی ، طراح چهره پردازی : محمود دهقانی ، صداگذار : آرش قاسمی ، منشی صحنه : ماریا میرنژاد ، دستیار اول فیلمبردار : همایون قربانی ، مجری طرح و مدیر تولید : محمدصادق میرکریمی ، عکاس : حافظ احمدی

لینک های دانلود

دانلود با کیفیت 1080

دانلود با کیفیت 720

دانلود با کیفیت 420

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو