چگونه یک مجموعه جواهرات مینیمالیستی داشته باشیم؟

چگونه یک مجموعه جواهرات مینیمالیستی داشته باشیم؟


منبع: تیپ زا

1

1403/1/4

18:46


چگونه یک مجموعه جواهرات مینیمالیستی داشته باشیم؟ چگونه یک مجموعه جواهرات مینیمالیستی داشته باشیم؟ آیا روی ساختن مجموعه جواهراتی کار می کنید که مینیمال و راحت شیک باشد؟ از این راهنما در مجموعه جواهرات مینیمالیستی من پر از جواهرات باکیفیت و مقرون به صرفه را الهام بگیرید! مجموعه جواهرات مینیمالیستی  وقتی نوبت به مد می‌رسد، […]

چگونه یک مجموعه جواهرات مینیمالیستی داشته باشیم؟

چگونه یک مجموعه جواهرات مینیمالیستی داشته باشیم؟

چگونه یک مجموعه جواهرات مینیمالیستی داشته باشیم؟ آیا روی ساختن مجموعه جواهراتی کار می کنید که مینیمال و راحت شیک باشد؟ از این راهنما در مجموعه جواهرات مینیمالیستی من پر از جواهرات باکیفیت و مقرون به صرفه را الهام بگیرید!

مجموعه جواهرات مینیمالیستی 

وقتی نوبت به مد می‌رسد، من کاملاً معتقدم که جواهرات ظریف و کلاسیک بهترین راه هستند و این در مورد جواهرات نیز صدق می‌کند!

به همین دلیل است که من یک مجموعه جواهرات از جواهرات مینیمالیستی شیک مورد علاقه خود را انتخاب کرده ام که می توانم بارها و بارها به آن بازگردم. من اینجا هستم تا آنها را به اشتراک بگذارم و به شما الهام بخشم تا مجموعه جواهرات مینیمال خود را ایجاد کنید.

در زیر آنچه را که در مورد هر جواهرات در مجموعه جواهراتم دوست دارم را برش می دهم. به علاوه شما می توانید یک گزینه مقرون به صرفه برای هر یک از این طرح های ساده و کلاسیک پیدا کنید بنابراین مهم نیست که بودجه شما چقدر است می توانید یک مجموعه جواهرات برای خود بسازید.

اگر قصد دارید روی جواهرات با کیفیت برای مجموعه خود سرمایه گذاری کنید ( که توصیه می کنم اگر می خواهید قطعات شما دوام بیشتری داشته باشند.

چگونه یک مجموعه جواهرات مینیمالیستی داشته باشیم؟

گوشواره

گوشواره‌ها یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای بالا بردن سریع لباس هستند و من آن‌هایی که مورد علاقه‌ام است را در زیر فهرست کرده‌ام.

به نظر من حلقه ها جزء اصلی جواهرات هستند. این جواهرات ساده اما شیک در سبک‌های متنوعی ( فکر کنید چاق، باریک، فرمت و غیره ) وجود دارند بنابراین همیشه می‌توانید جفتی را پیدا کنید که با استایل شخصی شما کار می‌کند.

من فکر می کنم مهم است که یک ست از فلز با کیفیت تهیه کنید تا کدر نشود. طلا، نقره ، رزگلد و جواهرات پلاتین همگی به دلیل دوامشان محبوب هستند ناگفته نماند همه آنها زیبا به نظر می رسند! جواهرات گران‌قیمت ساخته شده از این فلزات می‌توانند گران‌قیمت باشند اما می‌توانید قطعات مقرون‌به‌صرفه ساخته‌شده از مواد با کیفیت را نیز پیدا کنید.

چگونه یک مجموعه جواهرات مینیمالیستی داشته باشیم؟

هاگی نقره ای یا طلایی

هاگی یکی دیگر از طرح های گوشواره کلاسیک است که آن را به مجموعه جواهرات من تبدیل کرده است آنها زیبایی شناختی مشابه حلقه ها دارند اما کوچکتر هستند و به لاله گوش تناسب دارند.

چگونه یک مجموعه جواهرات مینیمالیستی داشته باشیم؟

گوشواره مرواریدی

اگر می خواهید حال و هوای قدیمی را به مجموعه خود اضافه کنید گوشواره های مرواریدی راهی برای رفتن هستند.این گوشواره دارای حلقه کوچک با ورمیل طلای 18 عیار و مروارید است که جلوه ای منحصر به فرد می بخشد

و اگر حلقه‌ها یا گوشواره‌های آویزان مورد علاقه شما نیستند من این گل میخ‌های مرواریدی را برای زیبایی‌شناسی مشابه پیشنهاد می‌کنم.

چگونه یک مجموعه جواهرات مینیمالیستی داشته باشیم؟

گوشواره گل میخی

بسته به بودجه خود می توانید گل میخ هایی با الماس مکعبی الماس ها، یاقوت کبود را انتخاب کنید. همه اینها زیبایی شناسی مشابهی دارند اما با قیمتی که برای شما مناسب است!

چگونه یک مجموعه جواهرات مینیمالیستی داشته باشیم؟

بیشتر بخوانید: چطور اکسسوری را با استایل تطبیق دهیم؟

گوشواره بیانیه

فرقی نمی‌کند چیزی بزرگ‌تر، درخشان‌تر، سرگرم‌کننده یا رنگارنگ بخواهید می‌توانید چیزی را بیابید که بیانیه‌ای داشته باشد اما در عین حال بی‌انتها و مینیمال به نظر برسد.

چگونه یک مجموعه جواهرات مینیمالیستی داشته باشیم؟

گردنبند آویز

گردنبندها در هر مجموعه جواهرات مینیمالیستی ضروری هستند. یک گردنبند آویز طلایی یا نقره ای ساده هر لباسی را بالا می برد.

و برای یک حس شخصی به ظاهر شما عالی هستند زیرا در طرح‌های مختلف ( سکه‌ای، گل‌دار، بوهو، نگین و غیره ) ارائه می‌شوند و به راحتی می‌توانند گردنبند شما را با زیبایی شما هماهنگ کنند.

چگونه یک مجموعه جواهرات مینیمالیستی داشته باشیم؟

گردنبند زنجیری

گردنبند زنجیری

گردنبند تنیس

گردنبند تنیس یک قطعه زیبا است که شامل مجموعه‌هایی از سنگ‌ها برای ایجاد یک گردنبند است این قطعه زیبایی بی انتها دارد و می تواند با هر لباسی ست شود!

بیشتر بخوانید: چطور اکسسوری را با استایل تطبیق دهیم؟

گردنبند مرواریدی

مانند گوشواره های مروارید گردنبند مرواریدی برای ایجاد ظاهری لوکس و با کیفیت ایده آل است. من گردنبند Mejuri Tiny Pearl را در مجموعه انتخاب کردم من عاشق زیبایی ظریف آن و اینکه چطور با گردنبندهای دیگر لایه بندی می شود هستم.

دستبند تنیس

من عاشق اضافه کردن یک دستبند برای پایانی شیک هستم، و انتخاب های زیر جزو موارد ضروری مجموعه جواهرات من هستند! یک دستبند تنیس برای ظاهری مجلل عالی است و من دستبند تنیس را در مجموعه جواهراتم قرار دادم.

گزینه های جواهری برای دستبند تنیس مانند گردنبند تنیس است. الماس، مکعبی، یاقوت کبود همگی انتخاب های خوبی هستند  این بستگی به این دارد که چه چیزی برای بودجه شما مناسب است.

گردنبند تنیس

دستبند سرآستین

یک دستبند ساده براق، خیره کننده و برای زیبایی حداقلی عالی است. من عاشق دستبند گنبدی طلایی از هستم، اگرچه آنها یک نسخه نقره ای نیز دارند. و اگر ظاهر یا احساس یک دستبند سرآستین را دوست ندارید، النگو یک جایگزین عالی است.

دستبند سرآستین

دستبند زنجیر

دستبندهای زنجیره ای برای آرایش لباس های روزمره شما ایده آل هستند. توصیه می‌کنم گردنبند و دستبند زنجیری را در مجموعه خود بپوشانید تا ظاهری شیک و بدون دردسر داشته باشید.

دستبند زنجیر

حلقه های گنبدی

وقتی صحبت از حلقه ها می شود من آن را در این مجموعه با دو حلقه گنبدی ساده نگه داشتم یکی نقره و دیگری طلا. من عاشق این هستم که بتوانید این ها را با هر قطعه دیگری در مجموعه جواهرات ترکیب و ست کنید و زیبایی شناسی خیره کننده ای دارند.

حلقه های گنبدی

بیشتر بخوانید: بایدها و نبایدهایی برای اکسسوری با لباس مشکی

و چه جواهراتی با یک ساعت کامل می شود؟

من این ساعت مقرون به صرفه در مجموعه گنجانده ام به نظر من ظاهر تمام طلایی این ساعت را با هر چیز دیگری در مجموعه جواهرات من به راحتی ست می کند. اما مانند هر چیز دیگری شما باید ساعتی را انتخاب کنید که با استایل شما مطابقت داشته باشد.

و چه جواهراتی با یک ساعت کامل می شود؟

نکاتی در مورد مراقبت از جواهرات

من معتقدم که سرمایه گذاری روی قطعات باکیفیت همیشه ارزشش را دارد  اما با قطعات سرمایه گذاری، مراقبت صحیح از آنها برای اطمینان از ماندگاری آنها ضروری است.

جواهرات ظریف نیاز به نگهداری منظم دارند. سعی کنید هر 6 تا 12 ماه یکبار جواهرات خود را به صورت حرفه ای تمیز کنید. اگر جواهراتی حاوی الماس است، پیشنهاد می‌کنم سالی یک‌بار آن‌ها را بررسی کنید تا مطمئن شوید که الماس ها شل نیستند.

در مرحله بعد از بردن جواهرات خوب خود به داخل آب خودداری کنید. یعنی دوش، حمام، ساحل، استخر یا جکوزی. همچنین توصیه می کنم هنگام شستن ظروف یا تمیز کردن با مواد شیمیایی جواهرات خود را بردارید.

آنها را در جایی امن قرار دهید تا زمانی که کارتان تمام شود و قبل از بازگرداندن هر حلقه دست های خود را بشویید. و در آخر سعی کنید جواهرات را به درستی در جایی نگهداری کنید که خراشیده یا کدر نشوند. من یک جعبه جواهرات با آستر پارچه ای یا کیف پارچه ای نرم را توصیه می کنم.

بیشتر بخوانید:  مدل های جدید از گردنبندهای چوکر زنانه 

نکاتی در مورد مراقبت از جواهرات

مانند هر چیزی هر چه بهتر از جواهرات خود مراقبت کنید ماندگاری بیشتری خواهند داشت!

سخن پایانی:

امیدوارم از راهنمای من در مورد جواهرات خودم لذت برده باشید از این به عنوان الهام برای ایجاد مجموعه جواهرات مینیمالیستی خود استفاده کنید تا بتوانید بدون زحمت هر لباسی را برای هر موقعیتی استایل کنید!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو