طرز تهیه اسکرامبل اگ صبحانه مقوی و خوشمزه

منبع: آرگا

2

1403/1/5

09:56


اگر می خواهید صبحانه ای سریع و در عین حال مقوی تهیه کنید اسکرامبل اگ گزینه ای عالی است. این اسکرامبل به دلیل وجود تخم مرغ و شیر دارای خاصیت های بسیار زیادی از جمله انواع ویتامین می باشد.

همانطور که می دانید با استفاده از تخم مرغ و شیر می توان انواع صبحانه و میان وعده های خوشمزه و متفاوت تهیه کرد که یکی از این صبحانه های متفاوت اسکرامبل اگ می باشد در تهیه این صبحانه خوشمزه و مفید از تخم مرغ، شیر و کره استفاده می شود که شما می توانید از انواع ادویه های دلخواه برای طعم دار کردن اسکرامبل اگ استفاده کنید. طرز تهیه اسکرامبل اگ با روشی راحت در این مطلب قرار گرفته شده است.

اوتمیل هلو رژیمی، قیساوا و تست پنیری سه تا از متفاوت ترین های صبحانه می باشد که در عرض چند دقیقه با استفاده از مواد اولیه در دسترس تهیه می شود. برای مشاهده  و تهیه این سه صبحانه مقوی و لذیذ بر روی لینک های قرار گرفته شده در مطلب کلیک کنید. در کنار اسکرامبل اگ می توان از انواع سبزیجات مانند جعفری، شوید و یا حتی تره به دلخواه استفاده کرد که تهیه این به دلخواه است. معمولا اسکرامبل همراه با نان تست جو و یا نان تست ساده سرو می شود اما شما می توانید با نان های دیگر هم سرو نمایید.

اسکرامبل اگ خوشمزه

 

مواد لازم

  • تخم مرغ ۲ عدد
  • کره ۲۰ گرم
  • شیر ۳ قاشق غذا خوری
  • نمک به مقدار لازم
  • فلفل سیاه به مقدار لازم

طرز تهیه اسکرامبل اگ، صبحانه ای متفاوت

ابتدا برای تهیه این اسکرامبل ساده و مقوی کافی است تا کاسه ای مناسب بردارید و شیر، تخم مرغ و مقدار کمی نمک و فلفل در آن بریزید. سپس با استفاده از یک همزن دستی مواد را تا حدی هم بزنید که با هم به خوبی مخلوط و یک دست شوند.

در ادامه تابه مورد نظر خود را بر روی حرارت بگذارید و ۱۰ گرم کره را در تابه بریزید. زمانی که کره آب شد، تابه را تکان دهید تا کره به کل کف تابه بخورد. در ادامه مخلوط تخم مرغ را به تابه بی افزایید و از آنجایی که تخم مرغ سریع می گیرد با کف گیر هم بزنید.

اسکرامبل اگ ساده

پس از اینکه تخم مرغ را هم زدید کمی صبر کنید تا تخم مرغ پخته شود. برای این که اسکرامبل اگ سفت نشود و اسکرامبلی لطیف داشته باشید کافی است تا ۱ دقیقه زودتر خاموش کنید و آن را با حرارت تابه بپزید. اسکرامبل اگ نرم و خوشمزه خود را به همراه نان های متفاوت و مورد علاقه سرو کنید. در صورت علاقه می توان از انواع سبزیجات معطر برای کنار این اسکرامبل استفاده کرد. نوش جان.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو