مهلت استفاده و خرید با کالابرگ سال 1403 (مرحله سوم) ۲۲۰ هزار تومانی

منبع: شبونه

1

1403/1/20

12:07


زمان دقیق علت واریز کالابرگ فروردین ۱۴۰۳ زمان دقیق علت واریز کالابرگ فروردین ۱۴۰۳ (مرحله سوم) روز ۲۰ فروردین ماه صورت خواهد گرفت و خانوارهای دهک یک تا هفت یارانه بگیر قادر خواهند بود برای خرید اقدام کنند مبلغ واریزی برای هر نفر ۲۲۰ هزار تومان خواهد بود که میتوانند با مراجعه به فروشگاه ها …

مهلت استفاده و خرید با کالابرگ سال 1403 (مرحله سوم) ۲۲۰ هزار تومانی

زمان دقیق علت واریز کالابرگ فروردین ۱۴۰۳

زمان دقیق علت واریز کالابرگ فروردین ۱۴۰۳ (مرحله سوم) روز ۲۰ فروردین ماه صورت خواهد گرفت و خانوارهای دهک یک تا هفت یارانه بگیر قادر خواهند بود برای خرید اقدام کنند مبلغ واریزی برای هر نفر ۲۲۰ هزار تومان خواهد بود که میتوانند با مراجعه به فروشگاه ها خرید کنند.

مهلت استفاده از کالابرگ ۲۲۰ هزار تومانی

مهلت استفاده از کالابرگ مرحله سوم به مدت سه ماه خواهد بود و بعد از سه ماه سوخت خواهد شد.

سومین مرحله شارژ وقف مجموعه الکترونیکی فجرانه کالابرگ از 20 فروردین آغاز شد بر اساس این ترتیب، هر فردی که از یک سبد کالای مشخص با احتساب 11 کالای ضروری خرید کند، وقف دو برابری تا سقف 220 هزار تومان به صورت اعتباری به وقف نقدی تعلق می گیرد و می تواند خرید خود را انجام دهد.

چیدمان اقلام الکترونیکی آنطور که به صورت انفرادی قابل دسترسی نبوده است، بلکه از طریق فروشگاه های مرتبط با چیدمان اقلام الکترونیکی مانند اسنپ مارکت و دیجی کالا و افراد یارانه ای در دهک های اول تا هفتم پرداختی می توانند خرید خود را از این طریق انجام دهند و دریافت کنند. بسته غذایی آنها از طریق اداره پست به درب منزل تحویل داده میشود.

بر اساس آخرین آمار مربوط به ۵۲ روز نخست طرح فجرانه، بیش از ۱۸ هزار میلیارد تومان توسط دولت در قالب یارانه و بیش از ۶۰ هزار میلیارد تومان آورده مردم تشکیل داده که به این واسطه ۷۸ هزار میلیارد تومان در ۵۲ روز به سمت سفره غذایی مردم روانه شده و در کنار آن تولید داخل رونق گرفته و کارخانه‌های غذایی هم توانسته‌اند تولید خود را افزایش دهند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو